Skocz do zawartości

Maario78

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520d LCI N47T

Osiągnięcia Maario78

  1. Można by zastosować za czujnikiem dodatkową złączkę (wodoodporną). Po stronie czujnika usunąć gumki a po przeciwnej zostawić. Jeżeli pojawi się ropa wewnątrz, teoretycznie dalej nie pójdzie a pozostanie (wleje się) do wnętrza kości. Samo usunięcie gumek nie wpłynie na instalacje bo po drugiej stronie owe gumki pozostają i nic nie ma prawa się stać. Można by tak zrobić w formie zabezpiecznia się przed kosztami w razie przeoczenia problemu, co nie znaczy że czujnik i tak do wymiany. Choć sam nie wiem czy nie lepiej zaglądać tam po prostu co jakiś czas. Nawet gdyby wymienić go raz na 5-10 lat (przypuszczam że tyle wytrzymują) to nie są straszne koszta. Gorzej kiedy ktoś jest nieświadomy i pójdzie to aż do komputera to koszta naprawy mogą sięgać tysięcy złotych.
  2. Możesz pokazać jak to zrobiłeś i jak to wygląda? Bo żeby to spełniało zadanie, jeżeli ropa już dostanie się do wiązki, to musi mieć też gdzieś ujście "przerwę" w wiązce. Sama ropa idzie wewnątrz przewodów i dodatkowe izolowanie "czymkolwiek" nie zda egzaminu. Ciekawi mnie jak to zrobiłeś. Tak na marginesie poruszyłem kiedyś w ASO ten temat i nie do końca jest to problem tylko i wyłącznie samego czujnika (no ale mógłby być trwalszy, lepszy). Z tego co mnie poinformowano (nieoficjalnie) to problem głównie dotyczy regionu Polski (wschodu europy) gdzie jakość paliwa daje do życzenia, to raz a dwa to sam skład paliwa, dodatków, wszelakich uszlachetniaczy które niszczą (rozpuszczają) czujnik. Dodatkowo powiedziano mi też że sama wymiana nie rozwiązuje problemu a tylko odkłada w czasie na kolejne lata, bo nowe czujniki nie zostały poprawione, są takie same. Ogólnie niechętnie porusza się ten temat w ASO, takie odniosłem wrażenie. Dostałem także informacje że to coraz częstsze przypadki i temat został poruszony na spotkaniu na zachodzie (chyba w Niemczech) na spotkaniu "mistrzów" serwisów. Może coś się ruszy w tej kwestii. Na razie watro tam zajrzeć przy każdej wymianie oleju, tak dla świętego spokoju. Taką też dostałem radę. Pozdrawiam
  3. Bezpiecznik 120 i 200 cały. Chyba zajrzę w wolnej chwili pod fotele.
  4. Ista nic nie pokazuje. Sprawdzę bezpieczniki.
  5. Witam. Posiadam w swoim aucie nagłośnienie HK z Logic7. Jakiś czas temu zauważyłem że głośniki które znajdują się pod przednimi fotelami nie działają lub prawie w ogóle, ciężko nawet stwierdzić. Mam wrażenie że nie. Rzadko słucham głośno muzyki ale mam wrażenie że wcześniej grało to naprawdę mocno aż lusterko potrafiło drżeć. I tu pytanie, czy są może jakieś dodatkowe (osobne) zabezpieczenia na te głośniki np w formie bezpiecznika? Od czego zacząć, gdzie szukać problemu? Czy jest możliwe że oba przestały działać czy mógł paść wzmacniacz? Nie jestem specem, nie wiem od czego zacząć? Z góry dziekuje za porady. BMW 520d LCI
  6. Zapytam jako laik. Czym tak na prawdę różnią się te mapy względem siebie? Mam obecnie wersję NEXT 2023-2. Czy w ogóle jest możliwość zmiany np z NEXT na PREMIUM?? BMW F10 LCI
  7. Oczywiście że jest akcja na łańcuch rozrządu. Mam F10 520d LCI 2013 N47T i tydzień temu byłem w serwisie w Bydgoszczy. Wymienili kompletny rozrząd + Egr z chłodniczką. Z tym że wygląda to tak że najpierw robią górny łańcuch, później sprawdzają dolny i jeżeli się kwalifikuje to robią całość. U mnie akurat kwalifikował się cały, choć ja tam nic podejrzanego nie słyszałem. Komu przysługuje akcja serwisowa można sprawdzić po vin na stronie https://www.bmw.pl/pl/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html kod na łańcuch: 10011800500 kod na egr:10011250600
  8. No za pomocą FSC Generator. Z tym że tam nie było konkretnie wersji mojej mapy i zapewne wygenerował zły klucz. Najgorsze że po 3 próbie zablokowało navi i teraz nie chodzi. Czy idzie jakoś wydobyć kod aby to odblokować? Np BMWicoder??
  9. Witam. Mam mały problem. W swoim aucie posiadam mapę Road Map EUROPE Next 2018-2. Pobrałem najnowszą 2023-1 (https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+NEXT+2023-1/WEST) Próbowałem wygenerować klucz lecz w generatorze nie był mojej mapy zaznaczyłem z innego roku, wygenerowałem no i przy próbie aktualizacji wywala błąd o złym kluczu. Próbowałem kilkukrotnie i nic, na dodatek teraz nie mogę uruchomić nawigacji bo woła kod. Czy może ktoś pomóc w tej kwesti?? Z góry dziekuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.