Możesz pokazać jak to zrobiłeś i jak to wygląda?
Bo żeby to spełniało zadanie, jeżeli ropa już dostanie się do wiązki, to musi mieć też gdzieś ujście "przerwę" w wiązce. Sama ropa idzie wewnątrz przewodów i dodatkowe izolowanie "czymkolwiek" nie zda egzaminu.
Ciekawi mnie jak to zrobiłeś.
Tak na marginesie poruszyłem kiedyś w ASO ten temat i nie do końca jest to problem tylko i wyłącznie samego czujnika (no ale mógłby być trwalszy, lepszy). Z tego co mnie poinformowano (nieoficjalnie) to problem głównie dotyczy regionu Polski (wschodu europy) gdzie jakość paliwa daje do życzenia, to raz a dwa to sam skład paliwa, dodatków, wszelakich uszlachetniaczy które niszczą (rozpuszczają) czujnik. Dodatkowo powiedziano mi też że sama wymiana nie rozwiązuje problemu a tylko odkłada w czasie na kolejne lata, bo nowe czujniki nie zostały poprawione, są takie same. Ogólnie niechętnie porusza się ten temat w ASO, takie odniosłem wrażenie.
Dostałem także informacje że to coraz częstsze przypadki i temat został poruszony na spotkaniu na zachodzie (chyba w Niemczech) na spotkaniu "mistrzów" serwisów. Może coś się ruszy w tej kwestii.
Na razie watro tam zajrzeć przy każdej wymianie oleju, tak dla świętego spokoju. Taką też dostałem radę.
Pozdrawiam