Skocz do zawartości

Przemof10

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 f10

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przemof10

  1. Oczywiście że jest. Silnik S62 jest dużo trwalszy niż S85 i S63, lepiej brzmi i zapewnia najlepszą reakcję na gaz wśród wszystkich M do dziś. Było najszybszym i najmocniejszym Sedanem na świecie (f90 nie było i nie jest), miało tez najlepszą reklamę wśród wszystkich BMW. Te kilka "naj" i nie tylko, spowodowało skokowy wzrost sprzedaży po E34 i jeszcze do dziś wyprodukowano ich najwięcej wśród sedanów M5. Jeździłeś dłuższą chwilę?
  2. Widzisz z E39 M5 jest tak, że to nie jest zwykłe 5er. W wielu kwestiach było w swoim czasie "naj", ludzie którzy go "pragną" mają dziś 35-45lat, więc daleko im do "wyginięcia". W dodatku to bardzo trwały wóz, zwłaszcza na tle następców, bardzo analogowy, z manualem, więc lampy absolutnie nie odbierają mu połowy wartości to nie tu tkwi jego siła.
  3. CFS ok, jeśli go często zmieniasz (max 6kkm), do normalnej jazdy ta sama lepkość, ale wersja EE wystarczy i można przejeździć 10-12kkm (robiłem analizę tej oliwy po wymianie w S63 i jest to taka graniczna wartość)
  4. Fajne są te czarne przedliftowe tła, ja niestety mam już szare...
  5. No widzisz, ja jestem takim pasjonatem i mówię, że się mylisz. Koszt powrotu do oryginalnych lamp w idealnym stanie to mniej jak 10k, więc jakim cudem taki zabieg ma tak wpłynąć na wartość? Druga sprawa 550i będzie tanieć i generować niemałe koszta przy n63, M5 tylko drożeć
  6. Sporo zabawy Panowie, ale te diody naprawdę świetnie się sprawdzają. Nie wiem czemu w nowszych M zrezygnowali z tego.
  7. Miałem okazję pomacać g60 i jest faktycznie słabo. Boczki w tylnych drzwiach naprawdę ubogie, zwróciłem uwagę na te przełączniki szyb i .... koniec oglądania wnętrza.
  8. Ceramika ma więcej zalet, tyle że producent odpowiednio to wycenił. Są sporo lżejsze, odporne na wysokie temperatury i wichrowanie tarcz. Wszystko kwestia budżetu.
  9. +1 Yyy, w longlife latały już N62, S62, M62, więc sporo tego z samych V8 od BMW które robiły 200kkm+, a nawet ... Renault :lol: Nie, jest wielu producentów głównie z Japonii, którzy mają interwał serwisowy 15kkm i dużo niższą ogólną awaryjność od marek premium z Europy. To zwykła oszczędność koncernów, a nie wytyczne unijne. Powiem Ci, że nie znam nikogo kto jeździ 90km/h na Autostradzie, chyba że mówimy o kierowcach ciężarówek których blokują limitery :) A jak będziemy wymieniać olej co 4kkm to chyba się nigdy nie zepsuje nawet n63?
  10. Wygląda jakby odmą olej dostawał się do dolotu, więc sprawdziłbym/wymienił tą nową odmę.
  11. Niektóre skrzynie biegów nieprzyjemnie hałasują na wolnych obrotach, ogólnie spada komfort użytkowania, a samo sprzęgło jest bardziej "bezpośrednie" i bardziej czuć szarpanie. W aucie do jazdy codziennej bym odradził.
  12. Świetnie wygląda :cool2: Jak wrażenia zza kółka podczas docierania?
  13. Znam trzy przypadki, gdzie seryjny tłok nie wytrzymał dynamicznej jazdy po tulejowaniu alu bloku i tłok spuchł, zacierając cylinder przez gorsze przenikanie ciepła (3-4krotnie gorsze stali). Kultura pracy się pogarsza gdy pójdziemy jak trzeba czyli luźniej pasowany tłok i pierścienie (słychać w starszych Porsche chłodzonych powietrzem charakterystyczne"mlaskanie"). Mało kto tak robi, bo tulejowanie na ori tłokach to dużo tańsze rozwiązanie, gdyby zapewniało takie same parametry BMW by na gwarancji nie wrzucało nowego motoru. Mikiciuk, e39rRestoration i kilku innych przedstawiało temat, mi on obcy nie jest jak błędnie napisałeś. Tak dla jasności jeżdżę eMkami od ponad dekady, robiąc w tym czasie blisko 100 tysięcy kilometrów, nie raz na torze, lotnisku czy autobahn na sparingach i tylko raz wracałem lawetą, więc trochę już widziałem, a liczba postów nie jest tu żadnym wyznacznikiem :wink:
  14. Kolego wypowiadam się tylko gdy znam dany temat: Więc mi nie mów czego nie mam bo nie masz o tym pojęcia. O ile przy NA można jeszcze próbować przez względnie niskie obciążenie termiczne cylindra, tak w doładowanym silniku to jak zakup f10 550i z początku produkcji - duże ryzyko. Chyba że idziemy grubo z mocą i wtedy lecą inne fanty i pasowania jak u Raptownego, ale użyteczność i kultura pracy się zmienia. Mam nadzieję, że wiesz czego wymaga teraz grzeczność? Żeliwo to zdecydowanie tańsza alternatywa dla bloku z alusilu, gorsza alternatywa i trzeba być tego świadomym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.