Skocz do zawartości

Jarewa

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jarewa

  1. A to nie są wartości minimalne? Raczej jak wleje te około 8L to mam max nie mam ponad max, ciekawe tym co wchodzi te 6,5L czy mają zaworki podstawy filtra sprawne.
  2. Gdzieś wyczytał że do tego silnika tyle wchodzi? Bo mi też koło ponad 8 litrów wchodzi dwie bańki 2x5L jest prawie na styk z literek zostaje na dolewkę.
  3. Nie mogę sobie poradzić z zmianą czasową daty w kodowaniu, nie wiem czy coś zle robię czy coś się zablokowało. Ale 8 miesiecy temu jeszcze robiłem i działało tylko może zapomniałem jak a robię tak po itwarciu programu : 1-wybieram profil expertmodus 2- F1 (FG/ZCS/FA) 3- F3 (ZCS/FA/ECU) wybieram E60 4-F2 (ENTER VO/FA) Wpisuje nową datę np. #0606 dodaje i naciskam ok Po zamknięciu tego okienka dodawania FA brak zmiany daty u góry w FA gdzie odczytywało punkt 3. Nawet jak ponowie punkt 4 to nadal jest data właściwa a nie tymczasowa. Coś zapomniałem jak się to robi?
  4. A sprawdź węże wchodzące i wychodzący w sensie jakie temperatury na nich.
  5. Tak się zastanawiam dlaczego podczas diagnostyki nie ma wskazań z KL15 i KL30?
  6. Nie prościej uderzyć do producentów, przecież dają charakterystyki. Tylko tutaj ciut inna sprawa, bo regulator(alternator) podaje takie napięcie jakie wymaga sterownik, a to jest uzależnione o wiele czynników dodatkowo.
  7. Bzdurę trochę piszesz, biorąc pod uwagę że teraz lato to napięcie na jałowym jest prawidłowe i w normie.
  8. Ciśnieniomierz nie uwzględnia ciśnienia atmosferycznego wiec 4534- (ciśnienie atmosferyczne dziś było 1005) =3529hPa/3,53 Bar To był log na jałowym? bo jak tak to coś mi nie pasuje przepływomierz 104kg/h na jałowym powinno być w okolicach 13kg/h.
  9. No i mam nie wyjaśnioną anomalie, brak błędów ista widzi przełączniki w dwóch pozycjach, tak samo jak przez program test mogę zamknąć/otworzyć, a szyba nadal nie zamyka w automacie z przycisku. Jedynie automatycznie zamyka się z kluczyka centralnie. Nie mam pomysłu dlaczego nie działa wszystko ok a to nie chce...
  10. Ja wyczyściłem styki/wtyczki i nie mam błędu, ale miałem Błędny pomiar prądu błąd SAE P150F (00299C)
  11. A jak sprawdzić poprawne położenia wałków i wału w programie?
  12. Podzieli się ktoś schematem elektrycznym silnika? jakby co to sekcja czujnik wałka ssący/wydechowy i wału. Czasami jest problem uruchomić błędy 003C1E,003C1F,003C1D raczej nie wierze w usterkę trzech czujników myślę czy coś nie tak z zasilaniem może.
  13. Powiem ci tak, m54b22 tak mają, niech mechanik zobaczy jaki czujnik ciśnienia, serwis BMW montował od motocykli na niższe ciśnienie niż katalogowy wiec wiedział o tych problemach. Ja też to mam tylko miałem na biegu jałowym po trasie lub jak zaniżałem obroty poniżej 800 przez błąd ruszania. Zmiana na castrola 5w40 i wymiana na ten czujnik z zaniżonym ciśnieniem spokój. tylko mój przypadek trochę się różni od twojego. Bardzo dużo ludzi na zagranicznych forach mają te problemy w m54b22, ale jeżdżą i nic się nie dzieje piszą że nawet już tak 150tyś przejechali i nadal chodzi.
  14. Odkopię temat, po zmianie radia w E60 mam to samo, przyciski działały dopóki nie przeleciałem radio pustym MAN. Radio z 2008r a auto z 2003r. O jaką datę chodzi? gdzie to się zmienia?
  15. Nie ma komunikatu, robiłem adaptację i nici z tego. Musze sprawdzić czy coś widać w pomiarach istą bynajmniej błędów tez nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.