Skocz do zawartości

R6Bm2001

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 2001r 3.0D 193km
    E87 118D 2005r 2.0D 122km

Osiągnięcia R6Bm2001

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Co do mojego problemu to chyba mam rozwiązanie wcześniej nie było błedu przepływki ale teraz sprawdzane było istą i pokazała błąd 000100 DDE air-mass flow sensor
  2. To jest 3 pompa progowa już i zaworki też zmieniane tak że już nie wiem gdzie szukać problemu z tym ciśnieniem wstępnym a pompa w baku też musi jakieś cisnienie tworzyć czy ona tylko podaję do pompy progowej paliwo a ta nabija ? Wcześniej miałem problem taki że przy 15L gasła i nie dostawała paliwa ale to pompa w baku była problemem po zmianie wszystko było by dobrze gdyby nie ta przerwa powyżej 2.500 i tylko od 3 biegu w wzwyż
  3. Zawór regulacyjny na pompie, przetwornik ciśnienia na turbo, geometria turbo zacina. Jest kilka elementów, które mogą to powodować, niemniej jednak musisz zrobić najpierw porządek z ciśnieniem wstępnym Dzięki wielkie wrócę do Polski będę myślał i opisywał problem jeśli będzie dalej występował. Mógł byś rozjaśnić jaki zawor regulacyjny ? Czy może chodzi ci o ten zaworek zwrotny co powinien trzymać cisnienie 4.2 czy tam 4 bar ?
  4. Mhmm no dobra jak zjadę do Polski na święta teraz będę sprawdzał jeszcze mnie zastanawia czemu mam taką przerwę i później już nie chce dobrze jechaćczasami przerwie przy 2300 czasami przy 2700 zastanawiam się jeszcze bo mam twardą odcinek wgraną i niby jakiś chip ale nie mam pojęcia kto to robił i jak może w tym jest problem
  5. Mam karton z napisem pierburg i na pompie paliwa jest napis pierburg
  6. Około minuty może chodzić. Nie mam pojęcia dlaczego się nie wyłącza. Filtr zmieniany był w ubiegłym roku w listopadzie . Błędy są ale to tylko podobne takie od radia np czy tam nivo
  7. Pompy są założone pierburga
  8. Witam mam problem z paliwem nowe wszystkie pompy paliwa jak i w baku tak i progowa zaworek zwrotny co powinien trzymać cisnienie zamieniany na inny sprawny nawet już zmieniłem na customowy eprom żeby samemu ustawić cisnienie paliwa jak ustawiłem na 4.2 bar to niby tak trzyma ale jeśli na biegu jałowym doda się gazu to są spadki do 3.5bar wtryski sprawdzane przelewem i wszystko jest okej. A jeszcze inna kwestia jest taka że pompa progowa nie wyłącza się na zapłonie czyli jak włączę zapłon ona powinna chwilę pochodzić i się wyłączyć a tu chodzi cały czas :mad2: Dodam jeszcze że ma wgraną twarda odcinke jeśli to by miało znaczenie. Przy jeździe na pierwszym i drugim biegu jest wszystko okej ale na 3,4,5 przy około 2,700obr przerwie raz i jedzie dalej ale nie pełną mocą. Z góry dziękuję za pomoc.
  9. R6Bm2001

    Lampy Depo e39 polift

    Ale teraz pytanie moje jaki tam rozmiar może być ?
  10. R6Bm2001

    Lampy Depo e39 polift

    Witam to mój pierwszy post i mój problem polega na tym że kupiłem e39 polifta ktoś kombinował z lampami i jest problem taki że nie mogę znaleźć nigdzie ringow a się przepaliły wiem że w polifcie już powinno się tylko wymienić żarówkę od ringu ale u mnie nawet nie ma miejsca na nią i są jakieś chińskie ringi zamontowane a szukam na różnych aukcjach i nie mogę znaleźć bo 131mm są o wiele za duże tak samo jak i 128mm innych coś nie mogę znaleźć albo nie dostępne. Gdyby ktoś mógł coś doradzić pomóc bym był wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.