Skocz do zawartości

Hubertus7er

Zarejestrowani
  • Postów

    699
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hubertus7er

  • Urodziny 04.04.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 7er e32 06.1993
    m60b30 v8 218kM
    automat 5hp18
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    inżynier budownictwa
    uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b.o.

Osiągnięcia Hubertus7er

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. wsadzić wsadzisz, i będzie się trzymał, ale będzie kicha - tak więc lepiej kupic właściwy. A co do szukajki, to dobrze działa google, jeśli po przeciknu dopiszesz "bmw-klub" :)
  2. Po wymianie amorów (krótko po kupnie auta wylał mi jeden) auto zrobiło się jak motorówka. Po namowie kolegi mechanika, co od n lat siedzi w beemkach skróciłem sprężyny - ale trzeba pamiętać by przy tym lekko przyklepać zwój po obcięciu. Auto osiadło na normalny wygląd, zrobiło się stabilniejsze. Zrobiłem już tak jakieś 25kkm i komfort jazdy nie spadł - zawiasy ładnie pracują. A co do metody obniżania auta, to wszystko sprowadza się do portfela i własnego odczucia....bez komentarza
  3. A moja uwaga najpierw trzeba dzwonić po kolegów, a potem dopiero na "pomoc drogową", bo zazwyczaj są to patałachy i tp. (co wyżej w temacie).
  4. zostałeś po prostu wycyckany. To że się parownik zapcha, to musiałbyś jeździć na totalnym syfie z jakiejś niedorobionej stacji tankowania. A jeśli się parownik rozwalił, to masz auto na gwarancji i to powinni w ramach gwarancji zrobić. A zgodnie z prawem (co praktykują ściśle dobre serwisy), jeśli w grę wchodzi dodatkowa naprawa nie ustalona z tobą, to serwisant ma do Ciebie-klienta zadzwonić i poinformować cię o tym. w przeciwnym razie możesz odmówic zapłacenia za usługę, jako zrobioną bez Twojej wiedzy i wbrew Tobie - chyba że wydałeś dyspozycję że Cię nie interesuje zakres naprawy i mają zrobić co jest nie tak. Ale jak te "pompowtryski" (co kolwiek to jest w lpg) się popsuły - to w ramach gwarancji mają to wymienić :duh:
  5. Może i są ustawiane "od czapy" Ale jak ktoś stuknie w zwierza, który w ostatniej chwili wskoczył na asfalt, to nadleśnictwo potem ma "powód" do odmowy wypłaty odszkodowania - bo kierowca nie dostosował prędkości mimo ostrzeżeń o migracji zwierzyny - ot nasza Polska...
  6. No i niech dalej cwaniaki jeżdżące małymi pierdnikami typu yaris, punto i tp. wmawiają, że skoro ich auto ma 5gwiazdwek z NCAP to jest lepsze od bmw serii 5 i serii 7 :mrgreen:
  7. nie ten dział. poza tym na stronie producenta masz dobra specyfikację oleju - wybór należy do Ciebie
  8. kolego Boggy e36 - odśwież linka, bo ma puste przekierowanie :| A co do polerki ręcznej, to pasta Tempo jest b. dobra. Maszynowego polerowania osobom z zerowym doświadczeniem nie polecam, bo można sobie przepolerować lakier troszke za bardzo...
  9. Najlepsza metoda to idź do urzędu - wydziału komunikacji. Albo prościej zadzwoń do nich, to Ci najdokładniej wyjaśnią. A jeśli będą coś niejasno mówić, to złóż pytanie na piśmie na dziennik podawczy - napiszą Ci odpowiedź urzędowo i będziesz miał "full serwis"
  10. A po co sie bawić w chemię... Rewelacyjna metoda - niech auto będzie w temp. powiżej +15st. celcjusza i nanieś na te plamy zwykłe krowie masło (tak - takie ze spożywczaka do jedzenia) - bardzo dobrze rozpuszcza materiały pochodzenia bitumicznego (smołę, resztki asfaltu). każdy kto w dzieciństwie chodził boso w lecie i na ulicy przylepił sobie do stopy kawałeczki rozgrzanej w słońcu smoły z drogi, to wie o czym piszę :)
  11. Na takim oleju z allegówno masz duże ryzyko, że trafisz na jakiś syf - piszę to bez przesady. Choć swoją droga jak nie znasz serwisu, to też nie wiesz czy w beczce z np. "Mobil 1" nie ma zalanego selektola (?) - a na taki serwis w Krakowie jakieś 3-4 lata temu trafiłem przypadkiem i uciekałam szybko od nich :? Jestem zdania, ze pewnych rzeczy się na allegro nie kupuje (nie tylko do auta). Ale to moje zdanie. Osobiście w Krakowie mam dobry serwis oponiarsko-olejowy, z którym jestem związany kilka lat i za olej płacę u nich bardzo niewiele więcej niż bym dał na allegro, a przynajmniej mam pewność co mi leją
  12. szukajka: http://www.bmw-klub.pl/forum/search.php?mode=results wpisujesz "nivo" i masz wszystkie wyniki mi zajęło ok. 6sek.
  13. A płyn hamulcowy masz dobry / czysty ? W układzie hamulcowym jest masa malutkich i delikatnych zaworków, które cały czas pracują. Brudny płyn zatyka te zaworki - w efekcie pada moduł ABS. A jak ABS nie działa, to kontrola trakcji też sie wyłaczy.
  14. Dobre, ale nie zawsze działa. Choć koleżanka na A4 Kraków-Katowice często używa tej metody, jak jej się kleją do calibry :)
  15. Ludzie na to są za tempi. Jak swojego czasu woziłem się krakowskimi busami, to widziałem to "od warsztatu". Wielu busiarzy, jak i taxiarzy ma daleko gdzieś przepisy i rozsądek... No i kilku busiarzy uparcie jażdziło i nadal jeździ lewym pasem, nawet jak droga jest pusta. Ktoś osobówką jechał z tyłu, zamrugał światłami - i nic, żadnej reakcji, zatrąbił ...i dalej nic. A jak busa wyprzedzał z prawej i obtrąbił, to busiarz czasem też zatrabił :duh: Ale zdarzało się że taki wyjechał na lewy pas i gwałtownie pohamowywał, no i jak juz było koło 30kmh, to się durny busiarz dopiero zaczynał irytować, a tak to nie rozumiał nawet w czym problem /o ile zauwarzał wogóle że jest problem/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.