Witam, mam ten sam silnik. Model 1999r automat. Instalacje zakladalem sam...zrobione 90.000 km. Komputer polski KME DIEGO G3 , LISTWA MAGIC JET (po 40.000 wymianialem tloczki i sprezynki w listwie koszt 60zł zestaw naprawczy) dzisiaj polecalbym Hana 2000 czerwone , reduktor tomasetto alaska starczyl na 50.000 wymienilem na taki sam nowy (167zł) , butla Bormech 48 l w kolo - nie wikesza bo bedzie tyl siedzial. wchodzi 80 procent mi akurat 35 l starczy. Zlpg zero problemow pod warunkiem ze dobrze sie skalibruje instalacje. Wystarczy laptop i kabelek.. Zero problemow ale sam ja serwisuje wymiaan filtrow fazy cieklej i stalej co 10.000 brak roznicy na paliwie i na lpg. Ja zakupilem czesci na allegro komplet 1400zł. wymiana samemu. legalizacja tego 300zł w serwisie lpg. Zakadane i kupowane w 2009 r. Dzis polecalbym nastepujace elementy: Komputer Kme diego g3 lub stag 4 wtryski Hana 2000 czerwone (kolor zalezy od pojemnosci auta) lub jak stac to Brc lub......w gore coraz drozsze, ale jakby byly to nawet te co ja mam Magic jet -nie narzekam butla dowolna w kolo, gora 48l reduktor tomasetto alaska lub arctic - nie potrzeba lepszych drozszych wielozawór do butli tomasetto to tak najwazniejsze elementy Podstawa dobra klaibracja tego, dobry fachowiec ktory zalozy.,..nie jakis partacz oszust. i autko musi hulac. Wszystkie czesci potrzebne ale trzeba miec orientacje jakie mozna samemu kupic na allegro u jednego sprzedawcy. koszto ok. 1500-1600. dogadac sie w jakims serwisie na zalozenie tego... choc serwisy maja swoje zestawy w ktorych sie specjalizuja i nie pozwala pewnie na wlasne elementy a szkoda...