Skocz do zawartości

Michu88

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E88 120d

Osiągnięcia Michu88

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Po dłuższym okresie eksploatacji wydaje mi się że to jednak nie parownik. Klima ładnie chłodzi po zimowej przerwie, nie śmierdzi z kanałów. Jednak jak się wchodzi do auta to czuć taki specyficzny zapaszek. W serwisie powiedzieli, że często auta mają swój specyficzny zapach - zwłaszcza te starsze (auto z 2010 roku). Jednak nie chce mi się wierzyć, że tak faktycznie jest w tym przypadku.
  2. Jeszcze jedno, czy ta obudowa (biała) z czerwonym frontem da się kleić? Czy trzeba zakupić nową?
  3. Mam problem, pękło mi na łączeniu plastików trzecie światło stop na klapie. Po odpięciu wygłuszenia i odkręceniu śrub ze sprężynami liczyłem że uda mi się je wyjąć i skleić. Niestety na tym etapie poległem. Obudowa lampy (biała z uszczelką - chyba oryginał) ma od dołu taki plastikowy nadlany pasek na środku. Niestety nawet siłowo nie jestem w stanie wyciągnąć lampy. W intrenecie jest sporo filmów jak wyjmują bez problemu (też bym tak chciał), a jak wkładają nową to wycinają część obudowy. Ten plastikowy ząbek frezują a od góry wycinają spory fragment obudowy z góry. Miał ktoś podobny problem? Jak to rozwiązać?
  4. Dzięki za dobre chęci. Ja z Piaseczna pod Warszawą.
  5. Zastanawiam się czy to faktycznie z klimatyzacji. Teraz auto trochę postało i po otwarciu drzwi było czuć ten specyficzny zapach. Przy czym czuć go również pod maską. Jak odpaliłem klimatyzację na max i przystawiłem nos do kratek to mam wrażenie że nie czuć. Ps nie jest to zapach padliny, która mogła by się gdzieś rozkładać.
  6. Dobre pytanie, przeskanowałem takim podstawowym skanerem i jedyny błąd dot. FRM to ten poniżej. Z tego co pamiętam to od czujnika poziomowania świateł. 9CB4 Raw code: 9CB4 ECU: Central module (in driver's footwell) (FRM) Status: Oczekiwana usterka obecna, Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka obecna
  7. Niestety w moim E88 120D od zakupu niezbyt ładnie pachnie - śmierdzi w środku. Po zakupie robiłem pełny serwis, w tym serwis klimatyzacji. Za przegląd klimatyzacji, odwodnienie układu, uzupełnienie czynnika i (magiczne) czyszczenie układu jonami srebra zapłaciłem kilkaset złotych. Wymieniłem filtr kabinowy. Wymieniłem gumowe dywaniki. Dalej zapach z układu wentylacji powraca. Robiłem również kilka razy ozonowanie. Niestety w żaden sposób nie mogę pozbyć się tego zapachu. Jakby stęchlizna z ropą (auto w dieslu). Pomocy!!!
  8. Wygląda na uszkodzenie matrycy. Jeśli przy innych obrazach dzieje się tak samo to będzie trzeba wymienić - naprawa może być nieopłacalna.
  9. Finalnie nie udało się odnaleźć miejsca usterki. Naprawiłem lamkę robiąc obejście z wolnego miejsca w skrzynce bezpiecznikowej stosując bypass (bezpiecznik z przewodem). Może jeszcze w zimie poszukam.
  10. Koledzy, dałem sobie trochę czasu i Jedynce. Niestety dalej mam wrażenie takiego jakby przeskoku w układzie kierowniczym w zakręcie. Na co dzień jeżdżę kilkuletnimi autami i w nich jest wszystko zwarte. W jedynce pojawia się takie dziwne uczucie uciekania. Stąd pytanie do Was czy ktoś miał podobnie? Może przekładnia kierownicza, może gdzieś jest jakiś luz? Czy możliwe żeby dwóch mechaników nic nie zauważyło?
  11. Posiadaczem E88 (cabrio) jestem od niedawna i przyznam że żadne z moich BMW nie prowadziło się aż tak źle. W aucie nie brakuje mocy, co jest na plus, ale w trakcie jazdy po rondzie i w długich zakrętach mam wrażenie luzu na kierownicy. Objaw występuje zarówno w lewą jak i prawą stronę. Byłem na ścieżce diagnostycznej nic nie wyszło. Mechanik obejrzał zawieszenie i stwierdził, że trzeba ustawić zbieżność. Po zbieżności nic się nie zmieniło. Auto w tej chwili na dość dużych felgach 18 cali. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny???
  12. Dzięki za schemat liczyłem jednak, że może być to inny bezpiecznik ponieważ 77 jest sprawny. Mam oświetlenie wnętrza i bagażnika. Nie świeci się tylko w schowku rękawiczek. Masa jest sprawna więc rozpiąłem wtyczkę zalutowałem końcówkę i wpiąłem nowy kabel w skrzynkę w miejscu 52 (wolne) robiąc taki bypass z bezpiecznikiem 5A. W razie gdyby kiedyś udało się zlokalizować powód usterki zawsze można przywrócić do stanu fabrycznego, póki co nie ma ciągłości przewodu ze skrzynki w miejscu 77
  13. Dołączam się do tematu dziwnego zapachu oleju, u mnie pacjent to E88 silnik 120d. Auto w moich rękach od miesiąca. Byłem pewny, że zapach pochodzi z klimatyzacji. Zrobiłem pełen serwis: kontrola szczelności, odwodnienie parownika oraz jakieś kosmiczne czyszczenie jenami srebra - niestety zapach pozostał a w zasadzie powraca... Może u Ciebie znalazło się rozwiązanie? Ps. u mnie też było brudno po wycieku oleju, nieszczelność miedzy silnikiem a skrzynią w N47.
  14. Witam, Powróciłem do tematyki BMW po długiej przerwie i mam problem z zasilaniem poszczególnych drobnych elementów auta. Bez problemu zlokalizowałem skrzynkę bezpieczników (za schowkiem na rękawiczki - dla tych co szukają). Znalazłem diagram zawierający legendę z numeracją, lokalizacją i rodzajem bezpiecznika dla danego obwodu. Jednak nigdzie nie mogę znaleźć właściwego opisu znajdujących się elementów na danym obwodzie zasilania. Z tego co zauważyłem są przynajmniej 3 warianty skrzynek w zależności od modelu, silnika oraz samego wyposażenia. Numer mojej skrzynki wg. załączonej legendy to 9 232.904.1 E 3590 Z. Znalezione opisy zwykle nie opisują właśnie tej skrzynki. Pytanie brzmi: na jakim obwodzie (bezpieczniku) znajduje się oświetlenie schowka na rękawiczki? Uzupełnię, że całe oświetlenie dolne i górne wnętrza jest już sprawne, to w bagażniku również. Najprościej było by zrobić bypass zasilnia z innego wolnego pola, bo masa sprawna ale chciałbym to naprawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.