Skocz do zawartości

monuai

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320si 07

Osiągnięcia monuai

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. hej, mam zimówki 2x225/60/16 i 2x225/55/16 Najlepiej założyć na tylną oś te 225/60 zgadza się? Ktoś powiedział mi, że najlepiej jak opony będą tych samych rozmiarów. (letnie mam 255 tył i 225 przód, ale tu wiem, że szerokość może być inna - a jak przy zimowych jeśli chodzi o profil?)
  2. Odpowiedz zasługuje na medal. Gdzie jest moderator? Takich użytkowników trzeba usuwać. Jak sobie poradziłeś, otworzyłeś wątek, to wiedz, że inni ludzie też mogą mieć podobny problem i marnują czas na czytanie takich bzdur. Na przyszłość proponuję chociaż w jednym zdaniu opisać co było przyczyną!!
  3. Po wymianie świec, i oleju po płukance, spalanie na odcinku miejskiej jazdy 13.4L, więc jest znaczna poprawa. Gdyby ktoś miał podobny problem, proponuję na początku nie skupiać się na sondach tylko przejrzeć dokładnie świece, cewki. (sondy są trochę kosztowne, jednak od działania sond zależy wiele też innych rzeczy)
  4. Hej, Niestety nie wiem jak jest w e90 ale może być to samo, jak włączyć podświetlenie nóg? W moim przypadku jadąc, włączałem guzikiem podświetlenie wnętrza, wtedy podświetlenie włączało się tylko na nogi. Udało mi się z 3 razy je włączyć. Ostatnio jednak po włączeniu oświetlenia wnętrza zapala się też górne oświetlenie. Czy jest jakaś magiczna sztuczka, aby podświetlenie było tylko na same nogi? Czy miałem po prostu zbieg okoliczności i akurat podświetlenie górne przestało działać :) przejrzałem instrukcję ale nic na ten temat nie było pisane.
  5. Kompresja od 1cyl do 4cyl w granicach 13,2 do 14. Świece okazały się być oryginalne bmw Bosch - wygląda jakby nie miały elektrody tylko taki ledwo widoczny cypelek. Wstawione nowe, odpala szybciej i nie dławi się przy dodawaniu gazu. Teraz czas na jazdę próbną.
  6. Hej 320si n45 173km. 1) Komputer pokładowy cały czas pokazuje spalanie powyżej 20L. Najniżej udało się zjechać do 18L, najwyżej było to z 27L. (tylko to są też wyniki brane z kompa) Jest to dosyć zwyczajna jazda po mieście, silnik nie jest kręcony cały czas ile fabryka dała. 2) Mam wrażenie, jakby auto zalewało paliwem, ponieważ chcąc ruszyć spokojnie często zdarza mi się, że auto się jakby dławi (obroty spadną do 300obr albo po prostu auto zgaśnie). Pod górkę ruszać to w zasadzie katorga, bo trzeba dać mu więcej gazu, a i tak nie jest to pewne, czy auto nie zgaśnie. 3) Na postoju, przy bardzo powolnym dodaniu gazu, też potrafi się "zachłysnąć ;) " i zgasnąć. Ale to nie zawsze, czasami pedał gazu reaguje poprawnie. Nie wiem czy to ma coś do rzeczy, ale: 4) Przy pierwszym biegu ruszając z pełnym gazem, obroty oczywiście wchodzą na wysokie, ale po w miarę nagłym zatrzymaniu ja stoję w miejscu a obroty jeszcze schodzą w dół. Takie wrażenie, jakby obroty silnika schodzą za wolno. Nie wiem jak w innych e90tkach, ale mam też wrażenie, że od dołu auto jest trochę zamulone, zaczyna żyć tak powyżej 4tys obrotów. Może tak po prostu już jest :) 5) Wskaźnik paliwa pokazywał 3 kreskę (nie widziałem jeszcze w tym aucie żadnej kontrolki rezerwy) a komp pokazywał pozostały dystans do przejechania około 60km. Auto zgasło (zastanawianie się dlaczego, podłączanie pod kompa), okazało się, że nie ma paliwa. Wlałem 4.5L, od razu droga na stację (1km drogi) i na stacji wlałem 60,5L (zbiornik 63L). Po zalaniu aż pod sam korek, wskaźnik wyświetla 3 kreskę od góry (jakby nie był zatankowany do pełna). Chociaż tutaj podejrzewam, że chodzi o pływak, ale wolę opisać szczegóły bo jednak być może, że wszystko ma ze sobą jakiś wpływ. Mam INPE, i jeśli coś potrzeba to będę w stanie to sprawdzić. Proszę o wskazówki od czego zacząć (na pierwszy rzut chciałem sprawdzić układ zapłonowy, cewki świece...). Po drugie kupiłem czujnik położenia wałka rozrządu, który chciałem wymienić już dla samego sprawdzenia czy to może poprawić sytuację.
  7. Hej 320si n45 173km Problem taki, że przy bardzo powolnym dodaniu gazu po prostu gaśnie. Nie zawsze. Obroty równo. Komp nie wskazał nic. Jak już ruszę to w zasadzie nie ma problemu,. Dzieje się tak na zimnym silniku jak i ciepłym. (Chociaż się wydaje, że na ciepłym jest trochę lepiej)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.