Skocz do zawartości

maciek_sląsk

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330i 2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek_sląsk

  1. cześć, dzięki Wam za odpowiedzi. Problem dalej nierozwiązany, czekam na przypływ gotówki bo niestety sam nie mam mozliwości (brak miejsca) i wiedzy by coś podziałać. A pompa rzeczywiście jest po stronie kierowcy i dosyć kiepski dostęp do niej. Mamy tu jakiegoś ogarniętego mechanika od BMW na slasku ?
  2. Cześć, tym razem taki problem, miga mi ksenon (jak w temacie oba równocześnie) - nigdy nie zdarza się żeby zamrugał jeden lub drugi - zawsze oba. Problem występuje w wilgotne dni (deszcz itp). W suche dni problem nie występuje bądź poprawia się po wcześniejszych problemach - wnioskuje że gdzieś dostaje się wilgoć. Pytanie gdzie szukać? To miejsce musi mieć związek z obiema lampami i raczej nie ma to związku z żarnikami, przetwornicami itp (tak uważam ja). Gdzie szukać zawilgocenia, macie jakieś koncepcje?
  3. 300 wziął za przełożenie pompy całej. A da się przełożyć sam sterownik ? Bo z tego co widziałem to ten sterownik jest częścią stała pompy.... Jak będę miał możliwość to podam kod błędu.
  4. maciek_sląsk

    Problem z DSC(3)

    Auto z dsc3 , E46 330i 2001 Świeciła mi się kontrola trakcji (łącznie dwie lampki : trójkącik oraz wykrzyknik , obie na zolto). ABS działał mimo tego. By to naprawić mechanik pierwszy zdiagnozował że do wymiany czujnik prędkości pod siedzeniem pasażera. Wziął kasę za wymianę czujnika a po 7km lampki znów się zapaliły. Mechanik ów stwierdził , że to musi być w takim razie czujnik kąta skrętu na kierownicy w okolicach pedałów. Kupiłem go ale póki co nie wymieniłem. Jeździłem bez dsc. Olałem sprawę. Przez ten czas kontroli czasem gasły po zgaszeniu i odpalenia silnika ale w trakcie jazdy załączała się kontrola trakcji wraz z wywaleniem na blacie kontrolek żółtych. Po roku czyli teraz przed zimą postanowiłem wrócić do tematu, dałem do innego mechanika. Przywolalem tamta sytuację , on po podłączeniu kompa zapewnił mnie że zrobił już masę BMW i Mercedesów z podobnymi usterkami i to na bank jest walnięty sterownik na pompie hamulcowej a nie czujnik kąta skrętu. Zawierzyłem mu, kupiłem pompę (oczywiście używkę bo nowej nie dostanę) i niestety ledwo od niego wyjechałem ponownie zapaliła się tym razem jednak lampka tzn trójkącik na żółto. Jestem kolejne 250 (pompa) +300 (robota) w plecy a dalej coś jest nie tak. Pomocy, co dalej ? ...
  5. Cześć, w mojej 330i pada automat, czy ktoś ogarnął jaki szacunkowy koszt konwersji na manual? Ile taka zabawa może kosztować i czy w ogóle jest ktoś chętny wykonać to odpłatnie ? Jak coś to proszę o info
  6. Część wszystkim! Mam taki problem ze swoją E46 330i, przy gwałtownym (a w zasadzie obecnie to już przy każdym) dodaniu gazu w pewnym zakresie obrotów między 2500-3200 słychać i czuc silne wibracje / jakby coś drgalo. Wyżej mija. Podejrzewam że jest to związane z wałem /krzyżakiem lub dyfrem. Niedawno wymieniałem z tego powodu podporę wału (myślałem że to będzie to) ale nic to absolutnie nie dało. Podpowiedź cię gdzie na Śląsku mogę oddać auto gdzie sensownie zrobią mi BMW. Może ktoś ogarnia takie rzeczy z forum na terenie Gliwic / Zabrza / Katowic itp? Ma ktoś jakieś podejrzenia odnośnie tej usterki i może polecić jakiś warsztat ??
  7. Cześć, mój pierwszy post także witam wszystkich. Poszukuje fachowca do skrzyni ZF5hp19 (e46 330i), wymiana oleju + przede wszystkim skontrolowanie skąd jest wyciek i ogarnięcie tego wycieku. Jest ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.