Skocz do zawartości

misha

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Radzymin

Osiągnięcia misha

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. misha

    Temperatura pracy...

    Wskaznik dziala dobrze. Za tydzien samochod idzie na odpoczynek do mechanika... Wybadam wtedy, czy to uszczelka (daj Boze) czy cos innego.... Ehh... A mialo byc tak pieknie :|
  2. misha

    Temperatura pracy...

    Heh :) Jak juz pisalem wczesniej - obecne sa "maslane" osady na bagnecie od oleju silnika, a zapaszek plynu - w srodku czuc troche, ale na zewnatrz tez bardzo cuchnie :( Autko po 20stym kwietnia idzie do roboty... juz sie boje kosztow :( Uszczelka, planowanie glowicy, przy okazji pewnie wymiana oleju, wymiana uszczelek przodu silnika (bo cieknie sqr...) ehh.. :duh: Jezdze ostatnio na bardzo krotkie dystansy - ale zauwazylem, ze jak sie samochod dobrze rozgrzeje to wskazowka stoi w miejscu tak jak na zalaczonym obrazku... Dodam, ze zima (przy chlodnicy od ISa) wskazowka stala tak milimetr za srodkowa podzialka...
  3. misha

    Temperatura pracy...

    Olej do wody sie nie dostaje... Wiec wydaje mi sie, ze raczej nie powinno byc pekniecia... Musze w takim razie opier... mojego mechanika, bo powinien od razu zakumac, ze to nie jest wina chlodnicy :evil: A tak musialem na nowke wywalic 400zeta :|
  4. misha

    Temperatura pracy...

    Srodek autka suchy... Biale spalinki - tzn takie jak paruje woda, tylko troche bardziej geste - obecne :/... w oleju nie wiem jak sprawdzic, ale na bagnecie na samym dole pojawia sie taki gesty osad... konsystencja majonezu... Rano jak zimny wskazoweczka jest na samym poczatku niebieskiego pola. W chlodnicy obecny plyn do chlodnic Shell rozrobiony tak, by wytrzymywal -36st.... Historia wyglada tak: kupilem autko. Miesiac czasu bylo ok... ale pozniej chlodnica zaczela przeciekac (widoczna struzka plynu po przejechaniu dluzszej trasy, zachlapany zderzak i ogolny swad rozgrzanego plynu) - wymienilem na inna - od is'a (niestety uzywana) lecz przy tej znow zauwazalem ubytki plynu... poniewaz byla to zima i oslonka pod silnikiem byla mokra - powstala opinia - ta chlodnica tez cieknie - wiec juz wtedy kupilem nowke sztuke... Dodam, ze przy tej chlodnicy (ale zima) temperaturka utrzymywala sie w pozycji pionowej (a - wisko padlo w zeszlym roku przed wakacjami - wymienione na nowke i dziala ok). Niestety na nowej chlodnicy te same objawy jesli chodzi o poziom plynu chlodzacego... Nie ja odpowietrzalem, wiec nie mam pewnosci co do poprawnosci, ale robil to moj zaufany mechanik i wczesniej nie mialem zastrzezen do jego pracy (E30stka to nie jest moje pierwsze autko). Nie mierzylem otwarcia termostatu - jak to zrobic? Bez termostatu troche sie boje... zwlaszcza ze istnieje duze prawdopodobienstwo kiepskiej uszczelki pod glowica... Apropos zapachu plynu - czuc go nie tylko w samochodzie ale i na zewnatrz... i to chyba bardziej niz w srodku :( Tak na spokojnie wychodzi chyba na to, ze ta chlodnica od IS'a nie przeciekala, a ubytki plynu sa raczej spowodowane przedostawaniem sie plynu do silnika :( Nie wiem... Najgorsze jest to, ze chwilowo brakuje mi kaski na remonty...
  5. 1,8 M40 gaz: miasto - 12-13/100 trasa - 9-10/100 pb: miasto - 12-13/100 trasa - 9/100
  6. misha

    Temperatura pracy...

    Wymieniany juz 2 razy... wciaz to samo :/
  7. misha

    Temperatura pracy...

    Mam pytanko - czy taka temperatura jak na zalaczonym obrazku to normalne dla naszych autek? Zima siegala wskazowka troszke za srodkowa kreske... a jak sie zrobilo cieplej - to jest taka jak widac :| troche mnie to martwi :( Autko ma nowa chlodnice, nowe wisko... Mam takie wrazenie, ze jest to za wysoka temperaturka dla niego (zwlaszcza ze temp na zewnatrz nie przekracza na razie 15st... co bedzie latem? :| ) i obawiam sie, ze uszczelka pod glowica troche po dupci dostaje, bo plynu ciutek ubywa (sladowe ilosci ale jednak...) a wszystko jest suche... no i ten zapach goracego plynu chlodniczego... :mad2: http://www.5images.com/uploads/57bd61aa29.jpg foto 2: http://www.5images.com/uploads/afe765bb49.jpg
  8. misha

    Ogrzewanie zanika

    Dzieki wielkie :)
  9. misha

    Ogrzewanie zanika

    A tak przy okazji... w ktorym miejscu znajduje sie termostat w M40 1.8 E30? Bo nie mam czasu na jezdzenie po mechanikach a tez musze sprawdzic i ewentualnie go wymienic... Ja mam objaw taki, ze furka grzeje mi sie ponad kreseczke wskazujaca polowe i czasami potrafi dojsc nawet do nastepnej kreseczki...
  10. Nie :) Pompa jak i cale wspomaganie jest dokladnie od M40 1.8 :) A co do tych "luzow" to juz sie przyzwyczailem :) Ale moje spostrzezenie - promien skretu zwiekszyl sie o metr z kawaleczkiem :? Jednak jest to "cena" jaka jestem sklonny zaplacic za posiadanie wspomaganka :roll2: Pozdrawiam :dance:
  11. Otoz wlasnie w poniedzialek moja betty dostala wspomaganko. I wszystko byloby przecudnie, ale mam takie dziwne wrazenie, tak jakbym mial luzy w kierownicy (a wszystko sprawdzone - luzow nie ma :shock: )... objawia sie to tym, ze jadac powiedzmy 100km/h musze czasem skorygowac tor jazdy bardzo delikatnie... no i kierownica lata tak, jakby kola wisialy w powietrzu... nie wiem, moze przewrazliwiony jestem... A... oponki tak jak powinny byc 195/65/14 przod i tyl... zbieznosc ustawiona, zawieszenie seryjne... Jakies sugestie?
  12. No ja tak mam, z tym ze zaznaczam - na benzynie. Na gazie smiga spokojowo. Ale wydaje mi sie, ze moze to przez to sie muli na benzynce bo wlot powietrza jest ustawiony nie w miejscu seryjnym... no i ta zwezka na dolocie :duh: Chyba jak sie zdenerwuje to pomysle nad Blossem... kto wie :mrgreen:
  13. Hehe to tak samo jest u mnie z probami jezdzenia eco :) Tylko sie nadenerwuje, ze mnie srajtki 1.4 wyprzedzaja a spalanie sie rozni niewiele :) Mowisz ze w trasie 11? To chyba szyyybko jezdzisz :8) Ja osobiscie w trasie nie przekraczam 130, bo zazwyczaj jade z 10miesiecznym synkiem... no i z zona :mrgreen: Pozdrawiam :)
  14. Heh :) No bez przesady :) Ja osobiscie wlewam tylko plyn... Z tym, ze nie wiem co bylo wlewane zanim kupilem autko...ktore aktualnie ma 15 latek... Ale nadal ponawiam pytanie - czy do mojej E30 beda pasowac dysze od E36? Bo te z E30 maja kiepskie moim zdaniem rozwiazanie ustawienia strumienia... w E36 jest jakos tak... ladniej :mrgreen:
  15. Nie :) to na 100% nie zaworek :) bo dysza ma dwie dziurki :mrgreen: a leci z jednej :) druga sie natomiast non stop zapycha...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.