Skocz do zawartości

Eugene1989

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    poszukuję e92

Osiągnięcia Eugene1989

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No tak, niska tylko w porównaniu do obecnych cen innych egzemplarzy... Jak raport to tylko Bimmer albo Autobaza, oba serwisy mają dane z ASO BMW. Cena niska ? w 2020 roku kosztowała na otomoto 26 tyś teraz po dwóch latach 33 tyś, cena rośnie jak stopy procentowe :)
  2. Bardzo dziękuję Kruk! A możesz mi jeszcze powiedzieć, czemu z Włoch to pewnie nie miało lekko? że zażynają te auta, czy biją, czy co? Sprawdzałem car vertical, nie ma nic o szkodach tam. Choć muszę przyznać, że w ogóle ten raport jakoś mało danych przedstawiał.
  3. A, i czemu diesel z manualem nie bardzo? Bo pochłonie mnie kosztowo dwumas i sprzęgło??
  4. Dzięki! A pasowanie maski i innych elementów? Widzisz coś niepokojącego na zdjęciach? Jak jest w takiej cenie, to spodziewam się, że coś jest nie tak, ale na pierwszy rzut oka prezentuje się nienajgorzej chyba? Chyba zainwestuję w oględziny na miejscu. A mam kumpla z e92 z tym samym silnikiem i jest bardzo zadowolony.
  5. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-xdrive-xenon-ledy-duza-navi-skora-el-fotele-145tys-ID6EIHAC.html Trochę niska ta cena się wydaje. Kupiłem raport carvertical i nic niezłego nie wykazał. Ale, wolę jeszcze dopytac Was. To Włoszka, silnik n47. Z góry dzięki za pomoc!!
  6. No tak, szukam wśród obu tych silników. Pytałem o n52b25, bo akurat trafił się egzemplarz, który mnie zainteresował. Prawdę mówiąc, po prostu marzę o e92 i chciałbym znaleźć coś, co nie wpędzi mnie od razu po zakupie w koszty na poziomie 10k… czy ma lepsze osiągi, czy gorsze, ma dla mnie drugorzędne znaczenie ;) Najbardziej obawiam się o te wtryski, bo z tego co rozumiem, to jest to loteria i właściwie - nawet jak je zrobisz - to nie ma pewności, że zaraz znów nie padną.
  7. Dziękuję! Tych też będę szukał, ale tu już raczej ciężko znaleźć coś z przebiegiem poniżej 250kkm. A sztuki z silnikami N52B25 218km, warto o tym myśleć? Tam czytam, o problemie z popychaczami. Czy to równie kosztowne, jak te wtryski?
  8. Czyli rocznik maksymalnie 2008? A co z nowszymi rocznikami?
  9. Cześć, Szukam e92 z roczników 2008-2012 (wiadomo :8) ) Budżet 40-50k Na początku skupiałem się na benzyniakach, ale już wyczytałem (również tu na forum), że z tamtych lat to raczej diesle, a jeśli benzyna, to tylko R6 3.0. To z kolei wyczytałem, że wtryskiwacze na pewno padną i pogrążą kosztowo. W dieslach z kolei łańcuch rozrządu umiejscowiony z tylu bywa problematyczny, ale tańszy w naprawie (Ok 5000zł?). Wiem, że każdy samochód z tych lat będzie wymagał napraw, ale nie chce wpakować się na minę już na wstępie. Z tego wnioskuję, że jednak diesel.I Do tego najlepiej „zachowawczy” 320 (184km). Co radzicie? Czego szukać, czego się wystrzegać totalnie?? No i jak z tymi przebiegami (zakładając, że nie kręcone) - czy w okolicach 200kkm w ogóle warto sobie zawracać głowę? Z góry dziękuję za pomoc!
  10. Cześć, czemu miejski przebieg jest powodem do niepokoju? z góry dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.