Skocz do zawartości

Rafal-Rach

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530xd 2006 M57N 231km

Osiągnięcia Rafal-Rach

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Widziałem waszą stronę w internecie, fajnie że naprawiacie te szyberdachy ale strasznie mi jest nie pod drodze do Lublina 4 godzin jazdy w jedna strone+ naprawa i powrót to trochę dużo czasu a ja tyle wolnego to nawet w weekend nie mam. Ogólnie poprzedni wlasciciel coś mocno kombinował z tą panoramą, ponieważ z tyłu nie ma silniczka i do tego duża szyba sie tylko lekko uchyla po czym nie chce sie zamykać, także podejrzewam ze trzeba będzie wymienić całość bo nawet zasłona jest wyjęta z prowadnic. Ogólne to woda stoi w przednim prawym słupku ale to jest teraz wiec za niedługo będzie gorzej.
  2. Wszystko sie teraz sprowadza do tego żeby jednak wrócił normalny kolektor. Ja dosyć często sprawdzam układ dolotowy bo praktycznie co 10tys km przy wymianie olejów, więc nawet orginalne klapki w tym czasie nie powinny sie urwać. Ogólne chciałem zrobić mapę nową ale widzę, że teraz nie ma sensu, najpierw wleci nowy kolektor a potem będę widział co dalej. Ogolnie dpf, egr mam na miejscu i poki sprawne to ich nie wyrzucam bo auto. Dzieki za podpowiedzi
  3. Kupowałeś kolektor z klapkami anodowanymi od ekipy z Łodzi czy z jakiegoś innego źródła??? Długo już jeździsz z tymi klapkami???
  4. Mam automat 6HP26 ale konwerter jest sprawny, mi nie chodzi o to zeby auto po wciśnięciu gazu do oporu zamiatało asfalt i na pewno gumy nie bedzie palil bo to xdrive tylko żeby auto sie zbierało a u mnie jest tak, ze nie bardzo chce jechać z miejsca- po prostu muli. Jak przekroczy 2tys obrotow to lock-up sie zapinaja i trzyma obroty, wiec wtedy auto jedzie.
  5. Dzięki za odpowiedź. Po wywaleniu klapek w ich miejsce wskoczyly zaslepki i nowe uszczelki, ogolnie gosciu, który to robił mówił że potrzeba przeprogramowac sterownik no i niby tak zrobił żeby komputer ich nie widział. Cały dolot jest czysty i drożny, nic tam nie zostało. Auto jeździ dobrze ale dopiero od ok 2 tys obrotów, poniżej nie bardzo. Egr, dpf są sprawne. Nie wiem dlaczego te auto jest takie mozolne w dolnym zakresie obrotów...
  6. Witam grupę. Podpowie ktoś gdzie na Śląsku bądź w niedalekiej okolicy znajdę warsztat, który zajmuje sie naprawą szyberdachu- panoramy??? Po pierwsze nie działa mi to ustrojstwo a po drugie pasowało by wyczyścić kanały odpływowe, ponieważ po deszczu jak ruszam to moi pasażerowie mają zimny prysznic z podsufitki.
  7. Witam grupę. Temat pewnie już kiedyś był poruszany ale jak to jest, że po usunięciu klap z kolektora, auto nie chce dynamicznie ruszać??? Dla przykładu powiem, że kolega ma ten sam model(tylko ma orginalne klapki w kolektorze) i jego autko zbiera się do 100km/h ok 1,5 do 2 sekund szybciej tzn po wciśnięciu pedału gazu od razu jest reakcja i start. Czy może być tak, że po wywaleniu klapek gościu, który programował sterownik zrobił mapę w nieodpowiedni sposób??? Moje autko przeszło pełną diagnostykę z tego powodu i parametry wszystkie były w normie, dodatkowo zmieniłem program w skrzyni biegow na Xhp3 ale z dołu dalej słabo rusza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.