Witam wszystkich, Niedawno zakupiłem BMW (E87) 120d 177KM 2007r i się zaczęło.. Po kilku minutach jazdy pojawia się błąd DPF. Sprzedający informował mnie o tym ale wiem że ok pół roku temu sam filtr był podobno wyjmowany wypalany i czyszczony ale problem z błędem nadal istnieje. Auto chodzi póki co bez zastrzeżeń, jest dynamiczne i nie kopci ale wczoraj pojawił się w kabinie zapach spalonego oleju - dość intensywny ze konieczne jest uchylanie szyb. Podłączyłem pod polecaną tu appke bimmer-tool i sczytałem błędy: 4A6E Świeca żarowa - 1 cylinder - sterowanie - podobno sterownik świecy żarowej do wymiany 416F Ustawienie prędkości zerowej, regulacja - trzeba skalibrować pozycję neutralną biegów 452A System filtracji cząstek stałych - informacja 480A System filtracji cząstek stałych 481A System filtracji cząstek stałych 4010 Czujnik ciśnienia spalin przed filtrem cząstek, sygnał Próbowałem podczas jazdy wymusić wypalanie DPF bo poziom sadzy mam na 85% (popiół 50g, sadza 51g) ale niestety nie poszło. Zastanawiam się czy jest możliwy taki wysoki poziom jak filtr był czyszczony, czy może to wina czujnika ciśnienia spalin bo on nie był wymieniany na pewno. Podobno wymuszenie wypalania z niektórymi kodami jest to niemożliwe. Czy możliwe jest ze zapach spalin ma związek z DPF. Chętnie skorzystam z poleconego mechanika w Warszawie. Ostatnie pytanko: Zauważyłem też jakiś luźno wiszący element. Ktoś wie co to jest? Może przez to capi w samochodzie? https://zapodaj.net/77a9f56825870.jpg.html