Skocz do zawartości

Rmaxity

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 SWAP na m54b25

Osiągnięcia Rmaxity

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, nie do końca wiem gdzie napisać . Mam problem z zamontowaniem pasów szelkowych z tyłu w e46 sedan. Przednie pasy biodrowe bez problemu dospawane płytki w tunel i progi i przykręcone. Chciałem wykorzystać oryginalne miejsca tylnych pasów ale jest tam gwint : Na środku m12 Po bokach m10. Jak wiadomo zwykle śruby do pasów są 7/16" i ni jak nie pasują . Nie mogę nigdzie znaleźć śruby oczkowej m12 aby pasowała do pasów . Macie jakiś pomysł z innym mocowaniem bądź wiecie gdzie kupić odpowiednie śruby?
  2. Witam mam e46 po swapie z 1.9 na 2,5 sprawdzając dyfer znalazłem numery 214822j bm072 przełożenie około 3,xx wychodziło by że to dyfer z diesla 3.07. Szukałem i przeglądałem i znalazłem że wózek różni się w dieslu i benzynie . Czy to możliwe że ktoś wsadził dyfer z diesla do wózka z benzyny ? 1. Czym się różnią wózki diesel-benzyna ? 2. Czy można zamontować dyfer z benzyny do wózka diesla ?
  3. Witam po czasie . Sterownik zrobiony na nowo, przepływka wymieniona , błędów brak. Błąd czujnika spalania stukowego rozwiązany , okazało się że czujnik na banku drugim w ogóle nie przykręcony, wisiał luźno schowany . Wymieniona odma cała, uszczelki kolektora dolotowego , sprawdzony cały dolot na szczelność . Wydaje mi się że trochę mocy wróciło , szczególnie na jedynce ale to może być placebo . Nie miałem okazji jechać na tor testować jeszcze . Wydaje mi się że problem jest jeszcze z rozrządem . Na wszystkich cylindrach wychodzi jednakowo około 9,5 bar . Jak by był przestawiony o ząbek.
  4. Sprawdzę na realom jaki powinien być i kupie. Patrzeć pod model z jakiego jest silnik czy może żadna różnica i w m54b25 wszystkie takie same ? Jednak nie mogę na necie znaleźć po numerach Z realoem wypadają 3 numery 13627566984 13621432356 ten znalazłem jeden . 13627513957 Niby zamienne ale nie do końca ,którego powinienem szukać ?
  5. Przepływomierz to Delphi af10185 29018 To chyba jakiś zamiennik.
  6. Dobra. Dzięki za odpowiedzi . Zaraz po majówce wysyłam sterownik na nowo do zrobienia z wywaleniem tego popcornu myślę że przez to jest przestawiony zapłon . Sprawdzę elektrykę przepływomierza dlaczego po odpięciu nie reaguje na gaz , wieczorem ciśnienie sprężania i będziemy myśleć dalej .
  7. Sterownik i tak będę robił. Wylaczyc stukowe czy wymienić czujnik ? Czy wyłączenie nie będzie niebezpieczne ?
  8. Witam, zakupiłem niedawno driftowóz do nauki całkiem tanio, można powiedzieć gruz ... Nie jest w stanie idealnym ale chciałbym do doprowadzić do stanu porządnej używalności. Mam problem z mocą . Samochód jest jakby przymulony . Podczas normalnej jazdy jedzie ok wkręca się na obroty można powiedzieć że jedzie poprawnie bo nie mam porównania . Podczas upalania na jedynce jest Ok ale po wpięciu dwójki nie ma siły ciągnąć zwalnia i się prostuje . Po przeskoczeniu z jedynki (6k obrotów ) na dwójkę ma 3k obrotów około i nie ma siły ślizgać się dalej . Od czego zacząć sprawdzanie ? Co wiem o samochodzie ? Jest SWAP z 1.9 na 2,5 m54 Sterownik jakiś pomodzony , popcorn wywalenie katow sond za katami dłuższą odcinka szybsza praca vanosów( niewiem czy w tym silniku się da ) . Po sterowniku wychodzi Vin z 525i e39. Błędy jakie wypluwa komputer to błąd przepływomierza niski sygnał i czujnik spalania stukowego 2 bank 1 niski sygnał .. silnik cieknie z odmy z uszczelki pod podstawa filtra oleju i z elektrozaworu vanos . Zauważyłem że nie ma pompy wtórnego powietrza i czujnika na pedale sprzęgła . Na początek mimo wszystko ( niewiem czy to ma wspole coś z brakiem mocy ) wymienię odmę i uszczelki kolektora oraz podstawy , sprawdzę ciśnienie sprężania i na nowo przeprogramuje sterownik ( wywalę ten popcorn , uszkadza wydech śmierdzi paliwem , wydaje mi się że go przez to zalewa trochę , przestawia zapłon i może tu coś jest ) Pytanie dotyczące przepływomierza . Pokazuje błąd przepływomierza , komputer pokazuje że przepływomierz pracuje. Na odpalonym po odpięciu przepływki obroty lekko spadną, wyrównają się i silnik pracuje ale nie działa gaz. Nie ma wogole reakcji . Czy tak powinno być ? Po ponownym podpięciu przepływomierza silnik gaśnie . Po upalaniu jak silnik zgaśnie albo się wyłączy nie chce odpalać odrazu trzeba dłużej kręcić i dodać trochę gazu tak jak by go zalewało( może przez ten popcorn ).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.