Skocz do zawartości

Santiago93

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 118i

Osiągnięcia Santiago93

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, pytanie do właścicieli BMW F20 z silnikami benzynowymi 114,116,118,120 Po ilu km osiągacie temp roboczą 90stopni? Temp płynu chłodniczego jest w tym ukrytym menu w "zegarach"
  2. Santiago93

    F20 wybór silnika

    Potwierdzam u każdego na pewno N13 bierze trochę oleju, ja utrzymuje poziom nawet ponad max Olej zalewam Ravenol VST 5W40 PAO, drogi, ale wiem że ma mega smarowanie Trzeba DBAĆ !
  3. Santiago93

    F20 wybór silnika

    Dokładnie! Ja teraz zauważyłem że ludzie nie chcą nic wymieniać w autach a później biadolą po forach jakie to silniki złe... nawet oleju nie chcą wymienić! W każdym aucie się coś psuje, niestety! Tu i tak rozrząd jest bardzo tani w porównaniu ile trzeba zapłacić w 1.8 TSI/TFSI bądź 2.0 TSI/TFSI
  4. Santiago93

    F20 wybór silnika

    A co w tych 1.6 jest niby złego ? Rozrząd do roboty za śmieszne pieniądze ? Ja tam sobie chwale, rozrząd zrobiony i sobie śmiga, ba nawet chipa mam na 210KM
  5. Wymieniałem uszczelniacze zaworowe bez ściagania głowicy, ale nie miałem żadnych drgań Ja wymieniłem w swoim N13 wszystko.... - Uszczelniacze zaworowe - Kompletny rozrząd - Pokrywe zaworów - Wszystkie rolki osprzętu wraz z napinaczem i kołem pasowym, oczywiście pasek też nowy - Pompe wody - Wszystkie cewki + świece irydowe Olej najwyższa połka RAvenol VST 5W40 z PAO I wszystko jak w szwajcarskim zegarku :) Nie rozumiem nawalania w internecie na ten silnik.. czy WY ludzie myśliscie że naprawdę inne silniku nie mają problemów.. aż tak trudno wydać 1 tys zl na kompletny rozrząd...?? TFSI boryka się w pierścieniami tłokowymi i tak samo z rozrądem koszt naprawy tego wszystkiego to ok 10 tyś zł
  6. Możliwe, spróbuj powymieniać
  7. 170k km, to już raczej wymieniaj pasek i wszystkie rolki, wymien tez pompe wody przy okazji - tylko z dobrych firm... Możliwe że to któraś z rolek ja mam 140k km, i już koła pasowe było wyrobione i rolka napinacza mechanicznego sporo była wyrobiona
  8. Ile masz przebiegu? Ja ostatnio wymieniałem napinacz mechaniczny, napinacz elektryczny, pompe wody, koło pasowe wału, i pasek osprzetu Wszystko ucichło, miałem drgania przy gaszeniu silnika od wyrobionego koła pasowego
  9. Może ECU robi TEST..? A chwile później nie rozłącza jej..?
  10. https://www.facebook.com/autokodowaniebmw/ CO do ceny.. nie bój się, dużo nie wydasz jak tak straszą w necie.. że w N13 tak się rozrządy sypią.. ja myślałem że cały ten szum przez to że tyle on kosztuje.. ale.. NIE.. nie kosztuje dużo.. w takim razie.. szum o NIC :duh: Rozrząd do 1.8 czy 2.0 TFSI kosztuje sporo bo ok 4 tys zł
  11. Olej z PAO Ravenol 5W40 VST - ok. 230zł + wymiana 50zł... Aż takie pieniądze..?
  12. 45 tys km i juz sprzeglo bylo do wymiany i to jeszcze wraz z dwumasa..? Coś ty z tym autem robił? :D
  13. Witam, jest to moje pierwsze BMW, ale nie moge przyzwyczaic sie do sprzegla... Otoz.. Normalnie zalozmy ze odrywamy noge, przetrzymujemy gdzies w polowie i normalnie dalej juz mozna puszczac szybciej prawda..? A u mnie jest tak... Przetrzymuje gdzies w polowie, czyli normalnie, ale nie moge juz dalej puscic szybciej bo.. jakby to napisac.. ono tak jakby brało i brało do chwili całkowitego puszczenia.. Tak jest w BMW ? Mi sie nie wydaje... Sprzeglo nie slizga sie, bierze normalnie... ale ten brak wyczucia w BMW jest dobijający... :duh: Jezdze jakby dopiero wczoraj zdal prawko.. a prawko mam juz z 10 lat Druga sprawa jest taka że jesli puszcze te juz sprzeglo szybciej to auto szarpie, wyjezdzam z garazu jak zimny to w czasie puszczania sprzegla obroty faluja, pozniej jak cieply jest ok
  14. U mnie fazatory były podobno dobre wiec nie bylo sensu wymieniac Nie pojawiaja sie zadne bledy, auto chodzi jak szwajcarski zegarek :)
  15. Koniecznie sprawdzajcie łańcuch rozrządu u mnie prawie się urwał, napinacz już prawie by spadł... Miałem szczęście Ten zestaw łańcucha nie kosztuje dużo.. ok 500zł, no chyba że trzeba też wymienić koła zmiennych faz rozrządu to wtedy 1 tys zł Mowa o silnikach N13B16
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.