Skocz do zawartości

szym88

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325i 2007r.

Osiągnięcia szym88

  1. Witam wszystkich, problem mam z silnikiem N52B25, nie do końca wiem gdzie tkwi problem ponieważ przy odpalaniu, po dłuższym postoju wypluwa duża niebieska chmurę co by wskazywało na uszczelniacze. Dodatkowo występuje problem w okolicy 3-4 tys obrotów, kłęby białego dymu, za autem świata nie widać. Płyn czysty, ubytków nie jestem w stanie stwierdzić ponieważ nie jeżdżę przy takich objawach. Co mogłoby być problemem według tych objawów? Dodam że niebieski dym przy odpalaniu pojawił się równo z dymieniem przy przyśpieszaniu.
  2. No i jest nadzieja. Płukanka zrobiona, filtr i obudowa wymieniona, zalany motul. Przejechałem z 20 km i bez błędu, auto odzyskało swoją moc. Mam nadzieję że już mnie ten problem nie spotka. Na ten moment ogarnięte, dzięki wszystkim za pomoc :P
  3. Czytałem właśnie o tych wałkach w n52, mam nadzieję że mnie to ominie i wymiana w/w części da radę. Dzisiaj się za to biorę wiec dam odpowiedź wieczorem
  4. U mnie z problem 5dd0 miałem jeszcze 5dd2, pomogła kalibracja DSC przez DIS'a
  5. Olej, filtr, obudowa filtra i płukanka zamówione, zacznę od tego bo może rzeczywiście problem leży w tej obudowie. Jak to nie da rady ściągam pokrywę zaworów i tam się rozejrzę chociaż wątpię żeby tam był problem bo łańcuch dwa tygodnie temu był bardzo dobrze naciągnięty. Jak się z tym uporam to dam znać jakby ktoś miał jeszcze taki problem.
  6. Przed problemem była czapka ściągana, ale tam wszystko było w porządku. Poprzedni właściciel rozrząd wymienił więc raczej opcji z rozciągniętym łańcuchem niema. Jeszcze sprawdziłem filtr oleju i obudowę filtra, jak odkręciłem to sitko z obudowy zostało w filtrze, udało się ponownie je zamontować w obudowę tylko na jakiej zasadzie ono działa jak jest tylko na zatrzaskach które za mocno to go nie trzymają? Do tego filtr oleju wygląda nie ciekawie, jakby poprzedni właściciel przy wymianie oleju nie wymienił filtra. Ciekawy jestem czy to może być od tego?
  7. Tylko że korelacja wyskakuje długo po czujniku Vanos więc wydaje mi sie że poprostu jeden błąd wywołuje drugi. A do tego możliwości przeskoczenia rozrządu raczej niema bo wymieniony razem z olejem 2 tyś temu, robiony na blokadach i po złożeniu śmigało wszystko jak złoto.
  8. 2A82 - Einlass VANOS (Układ dolotowy VANOS, ociężały, zacina się mechanicznie) 2A98 - Kurbelwelle - einlassnockenwelle, Korrelation (Wał korbowy - wałek rozrządu zawór dolotowy, korelacja, zawartość poza zakresem odniesienia) Przetłumaczone z niemieckiego więc mogą być jakieś błędy :D
  9. Witam, przeczytał już chyba większość polskich i zagranicznych wątków, ostatnio samochód zgasł i po odpaleniu błąd na wyświetlaczu. Inpa wskazała 2A82. Elektrozawory wyczyszone i zamienione, bez zmian. Czujniki wałków rozrządu również wyczyszone i zamienione, bez zmian. Filtry Vanos, również nic to nie dało. Błąd wyskakuje powyżej 2 tys obrotów na postoju. W trakcie jazdy straszny muł, jeździ jakby miał przynajmniej połowę mocy. Na początku wyskakuje błąd 2A82 a po czasie doperio 2A98. Olej zmieniony 2 tyś, Castrol 5w40. Jak kto się z czyms takim spotkał to proszę o pomoc.
  10. Temat ogarnięty, był problem z zaworami ssącymi, dwa zablokowane w pozycji otwartej i waliła złą mieszankę
  11. Witam, ten potwór z tematu każdemu pożera 17-19 litrów w mieście? Czy tylko ja mam taki problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.