Skocz do zawartości

Gasparc6

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F46, 2016, 216d

Osiągnięcia Gasparc6

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Pierwszy raz jestem na forum, ale nie mogę poradzić :mad2: Rok temu w czerwcu zapaliła mi się żółta kontrolka check engine. Komputer pokazał EGR więc przeczyscilem, ale znów błąd więc wymieniłem.. ujechalem 5 km i znów check engine. Kolejny błąd wyskoczył że sonda lambda, tym razem wymieniłem na uzywke. Jeszcze mi mechanik mówił że znalazł jakaś nieszczelność przy w plastiku na dolocie powietrza i to pospawali. Niestety znow po 5 km pojawil sie błąd, takie kominikaty: System pomiaru masy powietrza: zmierzona masa powietrza za niska Przewód powietrza doladowujacego: wykryto nieszczelność Czujnik ciśnienia doładowania, sygnał: Za niski (nielogiczne względem ciśnienia przed turbina i ciśnienia otoczenia Pomiar masy powietrza: mierzona masa powietrza za niska w porównaniu do obliczonej masy powietrza. Prośba o pomoc, poradę jak działać dalej i ewentualnie co może być przyczyną. Auto za każdym razem było kodowane po wymiarach. Dzięki i życzę wesołych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.