Cześć Pierwszy raz jestem na forum, ale nie mogę poradzić :mad2: Rok temu w czerwcu zapaliła mi się żółta kontrolka check engine. Komputer pokazał EGR więc przeczyscilem, ale znów błąd więc wymieniłem.. ujechalem 5 km i znów check engine. Kolejny błąd wyskoczył że sonda lambda, tym razem wymieniłem na uzywke. Jeszcze mi mechanik mówił że znalazł jakaś nieszczelność przy w plastiku na dolocie powietrza i to pospawali. Niestety znow po 5 km pojawil sie błąd, takie kominikaty: System pomiaru masy powietrza: zmierzona masa powietrza za niska Przewód powietrza doladowujacego: wykryto nieszczelność Czujnik ciśnienia doładowania, sygnał: Za niski (nielogiczne względem ciśnienia przed turbina i ciśnienia otoczenia Pomiar masy powietrza: mierzona masa powietrza za niska w porównaniu do obliczonej masy powietrza. Prośba o pomoc, poradę jak działać dalej i ewentualnie co może być przyczyną. Auto za każdym razem było kodowane po wymiarach. Dzięki i życzę wesołych