Skocz do zawartości

maciek-bmw530

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BYŁO E36 320i na zawiasie AC SCHNITZER
    JEST E39 530d 1999 PODWOZIE M, E61 535d 2007 M-pakiet
  • Lokalizacja
    OŁAWA

Osiągnięcia maciek-bmw530

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich znawców tematu i zwracam się z prośbą o pomoc. Mam problem z inpą mianowicie wszystko pięknie śmiga tylko nie mogę się połączyć z silnikiem auto to E61 535d z 2007r wrzesień przy testach specjalnych łączy się ale jak chcę zobaczyć wszystkie parametry silnika to wywala błąd " Oczekiwanie na sterownik: 'D60M57DO,D62M57BO' nie znaleziono. Znaleziono sterownik: 'D62M57AO' " Program będzie zatrzymany. co mam zmienić lub dodaćżeby się połączyć i gdzie to jest bo szukam i szukam i bez skutku. Z góry dzięki za pomoc.
  2. Witam kolego Pacino20 Powiedz skąd jesteś i czy podjął byś się wymiany uszczelniaczy w silniku N46 Jaki koszt u ciebie.
  3. Usterki nie znalazłem wszystko wyglądało ok ale jak rozebrałem i poskładałem wszystko do kupy pokasowałem błędy nawiewy ruszyły i działają do tej pory.
  4. Witam kolego Miałem podobny problem u siebie z tym że jeszcze z przodu było mokro winowajcą tego okazał się przewód od spryskiwaczy tylnej szyby był pęknięty w dwóch miejscach owy przewód wychodzi z pod deski po prawej stronie i idzie przodem na lewą stronę a później do tyłu zerknij czy jest cały bo ja byłem w szoku jak zobaczyłem to rozwiązanie że idzie w środku przez całe auto przez ten pęknięty przewód padły mi nawiewy bo został zalany wentylator.
  5. Jak widać minęły już czasy kiedy się nie zaglądało do rozrządu jeśli był łańcuch. W dobie oszczędności łańcuchowi dorównuje pasek z tym że mając pasek pilnuje się wymiany. Możemy zapomnieć o czasach kiedy zapominało się co to rozrząd mając łańcuch. Dawniej BMW pisało " sprawdzić napięcie łańcucha po 300tys. km" ciekawe jak jest teraz? Producenci prześcigają się w sprzedaży aut i wprowadzają oszczędności gdzie się tylko da żeby zejść z ceny auta, a my konsumenci mamy to co mamy. Do tego momentu byłem przekonany że jednostka M57 jest niezawodna a życie pokazało inaczej oczywiście na motor M57 lecz w e39 nie mogę powiedzieć ani słowa złego
  6. A Górnik79 podał cenę z serwisu Wszystko poza wałkami zamówiłem w Stando
  7. Wałki robię no zamówienie dlatego myślę że się zmieszczę w tej kwocie
  8. Po wielu godzinach przemyśleń podjąłem decyzję reanimacji swojego motoru dostanie nowe wałki zawory kompletny rozrząd i całą resztę powinienem się zmieścić w 4tys. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak wszystko będzie poskładane to opiszę i podam kosztorys.
  9. Dam na pewno info czy pacjent przeżył przeszczep
  10. A co do 3.0d to jest trochę ale większość z e39 i e46 a ponoć są inne
  11. Wymiana rozrządu idzie na dzień dobry wystarczy że teraz mnie dopadł efekt zerwanego łańcucha
  12. Niestety jak się okazało silnik do wymiany Po zerwaniu łańcucha poszedł wałek ( wykrzywiło go) jeden zawór i dźwigienka naprawa się nie opłaca bo trzeba jeszcze czapkę zrzucić
  13. Po dokładnych oględzinach do wymiany cały komplet ślizgi łańcuch i napinacz plus konik. Prawdopodobna przyczyna awarii to niedokręcone śruby wałka bo można było je odkręcić palcami bez najmniejszego problemu reasumując ktoś wcześniej spierniczył robotę i na mnie się odbiło.
  14. I już wszystko jasne strzelił górny łańcuch i jeden konik :( zobaczymy co jeszcze wyjdzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.