Skocz do zawartości

Lbuster

Zarejestrowani
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Lbuster w dniu 27 Marca

Użytkownicy przyznają Lbuster punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F40 120D Xdrive 2022
  • Lokalizacja
    Legionowo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lbuster

  1. Lbuster

    Błąd map BMW?

    No to działa do d... Jakby proponował Ci wyjazd na urlop, to by było OK 😉
  2. Pewnie o to chodzi 😞
  3. Może w Twojej piątce tak jest, u nas na pochyłości sam zaciąga się ręczny. Częste były przypadki, że na dużej pochyłości nie można było przejść z P na D, bo tak duża siła działała na bolec, iż ten nie mógł się schować. Ale napęd cały czas jest załączony i próbuje ciągnąć - szkoda sprzętu i paliwa. Mam nawyk z kilku samochodów, że chwilę odczekuję, niezależnie od tego, jak wcześniej jechałem. Na autostradzie jak zjeżdżam na MOP na 5 min, to nawet silnika nie wyłączam. @mmw ma rację, napęd się rozłącza a silnik działa na wolnych obrotach. Nie wiem, kto wymyślił tą nazwę, bo z żeglowaniem to nie ma nic wspólnego. To jest po prostu jazda na luzie siłą rozpędu bez hamowania silnikiem.
  4. Zapewne pierw jest zaciągany ręczy a potem po zgaszeniu silnika dopiero jest wrzucany P. Zrób test, pierw sam zaciągnij ręczny, potem P a na końcu zgaś silnik i powinno być tak samo. Mi nie pasi ta opcja, bo zawsze czekam przynajmniej 30s na wystudzenie turbiny, więc nogi na pedale nie chce mi się trzymać 😉 Informacyjnie, bo chyba nie było: Jak wrzucimy P na pochyłości i auto wykryję zbyt duży spadek, to ręczny (autohold) się sam zaciągnie. Tak więc można powiedzieć, że auto jest idiotoodporne 💪 Ma to rozwiązanie też wadę, bo jak auto stoi równo a np. jedno koło stoi na krawędzi krawężnika, to autohold nie zadziała 😞 Dlatego ja zawsze będę polecał, że jak nie jest równo, to pierw zaciągamy ręczny (to co później, to zależy od pochyłości).
  5. Jak duża górka, to stara szkoła mówi, że pierw ręczny, potem N, puszczamy hamulec nożny (samochód blokuje się na ręcznym) i dopiero P. Przy ponownym odpaleniu wciskamy hamulec, uruchamiamy silnik, D lub R i dopiero zwalniamy ręczny i nożny hamulec. Jak zima i nie ma górki, to parkujemy tylko na D (bez ręcznego).
  6. 😲 No to mnie zaskoczyliście. Ja co najwyżej otwierałem cztery okna zdalnie z kluczyka, o opcji zdalnego przewietrzenia nie miałem pojęcia 😞
  7. Lbuster

    Opony z homologacją?

    Tabliczka od kolegi ze 120i
  8. Lbuster

    Opony z homologacją?

    Zapewne tak jest. Podesłać mogę, ale tak jak napisał pawelo9, powinieneś znaleźć kogoś tym samym silnikiem. Kolega ma 120i, może mi wyśle 😉 PS. Jak to się stało, że nie masz tabliczki z ciśnieniami opon po otwarciu drzwi kierowcy?
  9. Lbuster

    Opony z homologacją?

    Przecież przy drzwiach jest tabliczka i pokazuje, jakie ciśnienie zastosować w zależności od rodzaju opon, obciążenia czy prędkości.
  10. Też bym tak obstawiał, teraz są "inteligentne" alternatory i komputer decyduje, kiedy ładować AKU. To nie te czasy, że alternator zawsze ładował AKU.
  11. Używaj tylko zimowego i po problemie 😉
  12. U mnie ciut więcej, ale przez prawie dwa lata też zużyłem co najwyżej jeden zbiornik, więc nawet nie wiem, czy u mnie czujnik działa 😞
  13. No dobra, dobra, obroniłeś się 😉 Tak się tylko droczę 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.