Skocz do zawartości

Karramba95

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 m47n2

Osiągnięcia Karramba95

  1. Karramba95

    Soft 6hp26

    Witam chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś sposób żeby wrócic do starego softu lub czy ktoś by miał soft o numerze ( w załączniku)
  2. I dlaczego też czuć że nie ciągnie tak dobrze jak ekonomizer nie dochodzi do 20l
  3. Jak zrobić ta korektę? Nikt mu nie Depta do oporu . Tylko już przy 2k obrotów od razu wskazuje na 20l a po przejechaniu parunastu km już maksymalnie 16 na 5 biegu . Bo na 6 to wiem że nie dojdzie
  4. Witam Pacjent Bmw e91 320d 163hp Problem polega na tym , że auto gdy jest "zimne" Gdy nie ma jeszcze temperatury roboczej Ciągnie świetnie ekonomizer na 5 biegu idzie do 20 momentalnie jak i na każdym innym prócz 6 Gdy już osiągnie temperaturę czuć mały spadek mocy - mały ale jednak czuć Do 4 biegu ekonomizer idzie do 20 lecz przy 18 już zaczyna iść leniwie a na 5 już w ogóle nie dochodzi tylko zamyka na 17 A na zimnym dochodzi momentalnie . Przepływka nowa ori mierzy dobrze Czujnik ciśnienia nowy Czujnik temperatury nowy Dodam że auto jest po programie czy to może być wina programu ?
  5. Witam wszystkich ! Pacjent : e91 320d 163hp Problem polega na tym ,że auto czasami jedzie normalnie tzn samochód bardzo żwawo rusza od 1800rpm i idzie do samego końca równomiernie . Natomiast jak coś mu odwali to słychać i lekko czuć że turbo rusza od 1800 ale odczucie jakbym przyczepę ciągnął , przy 2500 jeszcze bardziej wgniata w fotel i wtedy czuć że auto idzie . Czasami też przy pełnym gazie czuć jakby myszkowanie jakby dodawanie i odejmowanie mocy jakby zacięta geometria . Dodam jeszcze że gdy auto nie idzie jak trzeba od 1800 obrotów słychac dużo większy świst powietrza . Cały dolot szczelny - sprawdzone Intercooler nowy Wszystkie uszczelki na rurach nowe Turbo regenerowane DPF off EGR off Przepływów wywalona P.s podczas jazdy bez dodawania gazu jak poczuje takie bardzo mało wyczuwalne szarpnięcie to wtedy wraca wszystko do normy . Dziękuję bardzo za wszystkie podpowiedzi
  6. Witam ! Pacjent : BMW e91 320d 163hp (m47n2) Po chipie wywalony DPF wywalony EGR ( zaslepiony przy kolektorze) wykodowana przeplywka . Problem polega na tym ze auto czasami dobrze ciagnie od dolu a czasami 2 bieg ( 1.5tys obrotow) gaz w podloge i zaczyna wstawac od 2400 raz czasami wczesniej wtedy nawet trakcja nie mrugnie na bardzo sliskiej nawierzchni ( nawet jak wstaje od 2400 to slychac ze turbo zaczyna dmuchac przy 1800 choć nie ciagnie ). jak mu odbije to tak wstaje a czasami jest ze normalnie wstanie od 1800 Turbo po regeneracji . Cisnienie trzyma 2600 z atmosferycznym i nie spada cisnienie na listwie trzyma korekty wtryskow okej . kompresja rownież okej caly dolot tez szczelny . Dziekuje za wszyskie podpowiedzi !
  7. Turbo regenerowane pół roku temu wraz z nowym nastawnikiem . I do tej pory normalnie chodziło
  8. Witam wszystkich . Pacjent : BMW e91 2006r ( m47n2 ) Problem polega na tym, że auto czasami jedzie bardzo dobrze a czasami od 2.5 tys do 3 tys czuc spadek mocy jakbym ciągnał przyczepe. Czasami góra idzie normalnie ale dołu brak i wtedy dym z rury jak się zacznie wkręcać od 2400. dzwiek turbo sie nie zmienia ekonomizer nie spada tylko tak jakby wolniej szedl . Wszystkie parametry sa w normie . cisnienie paliwa trzyma sie w normie nie spada tak samo cisnenie doladowania 2600mbar i nie spada Dolot szczelny . jedyne co spada to wartrosci na przeplywce przy pelnym gazie 1300mg i czasami spadnie na 1150mg czy taki spadek powodowalby rowniez taki spadek mocy ? dodam jeszcze, ze auto jest po mapie i wczesniej normalnie chodziło EGR wyłaczony i zaslepiony przy kolektorze . DPF wyrzucony komputerowo i fizycznie . Dziekuje za wszelakie odpowiedzi i podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.