Skocz do zawartości

Piotramg

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Piotramg

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czy wymieniałeś całe drążki razem z końcówkami (200-250 zł strona) czy tylko połączenie osiowe (100 zł strona)?
  2. Panowie, u mnie f34 z 2017 r. to samo. Wysoka temperatura i korki - puka wyczuwalnie na kierownicy i po podłodze przede wszystkim po jeździe w korkach. Czy wymiana końcówek drążków okazała się skuteczną metodą naprawy? U mnie na razie 2x łożyska amortyzatorów - efekt niewielki. Bez widocznych luzów zawieszenia. Strasznie denerwujący problem. Nie mogę się skupić na niczym innym w czasie jazdy i rozkminiam :).
  3. Koledzy, mam pytanie. Według zaprzyjaźnionego mechanika powinienem wymienić amortyzatory przednie. Wg VIN do naszego auta - podstawowa wersja F34 320i z 2017 r. brak jest zamienników odpowiadających oryginałom - wyłącznie z ASO. Numer części to 37116851549. Koszt to 1500 zł sztuka. Dramat. Czy w takiej sytuacji lepiej wziąć "chwilówkę" i kupić te oryginały czy można dobrać zamienniki, które będą miały podobne właściwości i nie zmienią charakterystyki prowadzenia auta? Widziałem zamienniki za około 500-700 zł, które wg sklepu internetowego będą pasowały do 3 GT. Pozdrawiam!
  4. Koledzy, mam F34 2017 r. i radio business nie odtwarza oryginalnych płyt z mp3 z kursem językowym. Czy możliwość odtwarzania MP3 należy gdzieś odblokować?
  5. Koledzy, ja mam f34 2017 r. i radio business nie odtwarza oryginalnych płyt z mp3 z kursem językowym. Czy możliwość odtwarzania należy gdzieś odblokować?
  6. Cześć! U mnie to samo. Czy znalazłeś rozwiązanie? Pozdrawiam!
  7. Czyli u mnie stara szkoła. Wielkie dzięki za porady! Prawdę mówiąc nie myślałem wcześniej o BMW, ale się napaliłem. Będzie BMW :D . Forum jest doskonałe, kopalnia wiedzy na każdy temat. To dla mnie również ważne.
  8. Dzięki! Ja bardzo bym liczył na chip :). Szkoda, że ma felgi 17". Ładniejsze są 18". Wolałbym automat, ale auto ma być na co najmniej kilka lat i liczę, że manual będzie kosztował mniej.
  9. Panowie, bardzo dziękuję za wskazówki! Jestem nowy na Forum (wcześniej forum Ford) i widzę, że dzięki społeczności można się zakochać w BMW :). Jaki jest potencjał tego silnika. Widziałem różne reklamy, 250-280 KM, ale może to bajki?
  10. Ok! Dzięki! Może dlatego cena niższa. Nigdy nie jeździłem automatem. Jakoś bardzo mi nie zależy. Może koszty eksploatacji będą niższe? Szkoda, że nie ma podgrzewanych siedzeń. Bardzo mi za to zależy na zwiększeniu mocy. Zdaje się, że jest potencjał.
  11. Cześć! Jestem nowy na tym Forum i po raz pierwszy planuję zakup BMW :). Chciałbym zapytać na wszelki wypadek Kolegów z Forum o auto, które upatrzyłem: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-3gt-2-0i-184km-navi-xenon-69000-vat-salon-pl-f-vat-23-gwarancja-ID6Erb1b.html#gallery-open Jest to BMW 3 GT z silnikiem 2.0 benzyna. Auto z salonu PL, przebieg i wyposażenie są dla mnie akceptowalne. Miało jakąś szkodę w bok. Auto samo w sobie bardzo mi pasuje. Chciałbym zapytać Kolegów czy wiecie może coś, co może uchronić przed zakupem egzemplarza z jakąś istotną wadą? Pozdrawiam wszystkich i dziękuję! Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.