Skocz do zawartości

Sobeke36

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sobeke36

  • Urodziny 19.12.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d 197KM 08r
  • Lokalizacja
    Piła
  • Zawód
    Mechanik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sobeke36

  1. Witam. Wczoraj wracałem z de i powiem tak wentylator pracował dobrze i nadmuch do kabiny tak że normalnie dawał czyli u mnie jest poprawa po odpięciu czujnika Auc. Wcześniej po ok 2h z nawiewów leciało bardzo słabo teraz po 5h daje normalnie. Widocznie czujnik przekłamuje i zamyka może klapki żeby nie leciał smród czy coś nie wiem dziwne że on jest podłączony z tym ale musi coś w tym być. Czujnik zaznaczam ma błąd cały czas pod kompem stały.
  2. Kolego czujnik jest przy prawym(pasażera) filtrze kabinowym. Tj na zdjęciu
  3. Błąd tego czujnika mi pokazuje, odłączyłem pół godz temu ten czujnik i muszę powiedzieć że nawiewy wieją równo, wcześniej prawa strona mi trochę lżej wiała. Teraz robię krótkie odcinki bo jestem w pracy ale na następny week wracam do domu więc 600km będę miał do zrobienia wtedy zobaczę czy po 2-3 godzinach znów mi przestanie wiać z nawiewow. Jak narazie jest ok. Nie spodziewałem się że jakiś wpływ będzie miał popsuty czujnik na nawiew. Pozdro 🖐️👍💪
  4. Witam. Pokaże swoje e61 😀 ze mną już prawie 2 lata 🥱 zrobione 45tys km, z lekkimi awariami typu przewód plusowy który idzie do bagażnika, i pęknięta sprężyna 😀 ale udało się w dwóch przypadkach wrócić na kołach 600km 😉 wiec można stwierdzić że BMW są mocnymi autami 😀 jestem po przesiadce z E39 3.0d 193km którym smigalem 8 lat. Co tu opisywać wersja bieda edyszyn 😉 jedynie mpak 🥰 Zwykle 525d 197km plus mały wirusek który daje ok 240-250km, skrzynia manual. Troszkę w autko włożyłem już kaski ale nie ma tragedii że względu że ciągle jeździ 😉 Pozdr
  5. Dzisiaj po pracy odlacze ten czujnik i zobaczę jak się będzie nawiew zachowywać. Ten czujnik w 90% E60 nie działa i tak. U mnie też od niego jest błąd. Pozdro
  6. Witam. Kolego czy uporales się z tym problemem? Ja miałem problemy z elektrozawór nagrzewnicy bo wiało na górę ciepłe na środek zimne i na nogi ciepłe. Wymieniłem zawór na nowy było jeszcze gorzej kupiłem używkę oe i spokój. Ale znów problem mam taki jak i Ty. Jechalem nad morze i po ok 2h przestało dobrze wiac z nawiewow tak właśnie jak by się pozamykaly a słychać jak wentylator chodzi. I teraz wydaje mi się że prawa strona jak by słabiej wiała. Na drugi dzień normalnie. Wracałem do pracy i znów to samo. Może to elektrozawór ? Błędy mam 3 albo 4 stałe muszę zobaczyć jakie bo teraz nie pamiętam. Tylko że te błędy mam cały czas a wcześniej takich akcji nie miałem. Po wymianie elektrozaworu na nowy to wogole były cyrki z lewej strony gorące powietrze z prawej zimne po jakimś czasie inaczej wszystko chodziło jak chciało. Ale tutaj właśnie jest ten problem ze słychać jak nawiew daje ostro a z kratek bardzo bardzo słabo że aż w kabinie ciepło się robi. Pozdro
  7. Witam. Mam problem z moim BMW E61. Będąc w pracy z dnia na dzień nie mogłem odpalić auta tylko było cykanie rozrusznika. Po odpaleniu na pych wskazania akumulatora były ok 12.7v stopień naładowania 47% stan zdrowia 100% prąd akumulatora wahał się na - i wskakiwał na np +2.5 a prąd alternatora 255a to podczas jazdy lecz nie zrobiłem screena. Po przejechaniu trasy 600km auto normalnie odpala. Lecz wyskoczyły mi błędy które pokaże na screenach. I jakie są teraz wskazania na odpalonym i zgaszonym silniku. Wiem że to może wróżenie z fus ale może ktoś doświadczony się wypowie co może być przyczyną od czego zacząć szukać. W poniedziałek jak auto odpali pojadę dopiero do majstra. https://zapodaj.net/097845cb737ab.jpg.html https://zapodaj.net/32549fe75bf93.jpg.html https://zapodaj.net/4e102c671efcd.jpg.html https://zapodaj.net/a3ff539f6f090.jpg.html https://zapodaj.net/bd32860f01674.jpg.html
  8. Ja do E39 dolewalem liqui Moly . Teraz do E61 również dolalem. Polecają też tec2000. Ale opinie są różne mówią że g też od czasu do czasu dolać 2t i też jest duża poprawa.
  9. Witam. Ja osobiście do E39 3.0d 193km tak co pół roku albo jak zapomnę to raz na rok lałem do zbiornika preparat na regenerację wtrysków liqui Moly, i tak średnio co ok 12tys zmiana oleju z filtrami. Auto śmiga u mnie już 7 lat i nigdy nie zawiodło, pali bez problemów w zimę. Teraz od 4 miesięcy mam E61 525d 197km też teraz dolalem profilaktycznie. Wniosek taki że nie wiem czy coś to daje ale napewno nie szkodzi a raz na pół roku czy rok 50zl to nie majątek . Podobno też z tec 2000 mają dobre produkty. Pozdrawiam
  10. Witam. Panowie a jak wygląda sytuacja spalania ? Czy jeżeli auto nie ma wyprogramowanego DPF w sofcie może palić więcej ? Posiadam 525d 197km poprzedni właściciel powiedział że DPF jest usunięty ale nie wyprogramowany wyświetlał się błąd po każdym uruchomieniu auta. Sprawdziłem apka btool i pokazywało 87% zapełnienia cały czas raz 83 raz nawet 90. Auto jeździlo normalnie nie traciło mocy. Wymieniłem po miesiącu termostaty. Włączyłem ręcznie wypalanie btoolem ładnie wypaliło sądzę teraz brak komunikatu o DPF. Lecz wydaje mi się tzn auto zaczęło więcej palić czy to jest spowodowane tym że załącza się cykliczne wypalanie ? Niby w aplikacji są x na regeneracji itp. Dadzą była 23 pojeździłem trochę teraz jest 2,4. Czyli jak by się sam wypalił. Też z 2 razy słyszałem buczenie z tyłu auta . I jak raz przyspieszałem to tak jak by auto głośniej chodziło. Mam manual więc czuć ta różnice. Zastanawiam się nad softem wyprogramowania DPF bo zmartwiło mnie to że auto zaczęło więcej palić. Z góry dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.