Po czym poznaję? Po skórzanej podsufitce, skórze na desce, "lodówce" w podłokietniku z tyłu, pełnej elektryce, rolecie na tylnej szybie... po znaczku L6 na klapie i po wklejce w komorze silnika na której napisali, że to L6. Bo fakt faktem z vin'u nijak to nie wynika... Z tego co ja wiem to ze względu na marną jakość paliwa na stany były dedykowane silniki o niższym stopniu kompresji. Jak spojrzysz do katalogu bmw to jasno widać, że tłoki do wersji "low compression" były inne. Mówią, że płaskie. http://bmwfans.info/parts-catalog/E24/Europe/635CSi-M30/L/1987/browse/engine/crankshaft_pistons/ Dla mojego jest już tylko jeden rodzaj tłoka: http://bmwfans.info/parts-catalog/E24/USA/635CSi-M30/L-A/may1987/browse/engine/crankshaft_pistons/ Co ciekawe z wklejki pod maską wynika, że silnik to m30b34, a w katalogu online takiego nie ma :) Jak na razie nie bardzo jest się czym chwalić. Samochód jest do remontu, choć pewnie w tym stanie bez problemów dałby się u nas zarejestrować. http://80.55.167.140/L6.jpg