Skocz do zawartości

Użytkownik525xd

Zarejestrowani
  • Postów

    327
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Użytkownik525xd w dniu 11 Stycznia

Użytkownicy przyznają Użytkownik525xd punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 LCI 525d N47S1 bi-turbo xdrive Individual

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Użytkownik525xd

  1. Handlarze niechętnie sprzedają same zawory, bo pchają odrazu komplet kompresor + zawory. Mi się udało znaleźć w Krakowie gościa właściciela zakładu stricte od pneumatyki wszystkich aut, ktory mi sprowadził od kolegi sam zawór. Trzeba dobrze zagadać. Zapłaciłem niecałe 300zl ori WABCO. Powodzenia koledzy. Na Allegro i aukcjach nie ma szans na ori. Chociaż po opisach wszystkie są oryginalne 🙂
  2. U mnie to było tak, że rano kompresor się włączał lecz nie podnosił ani nie opuszczał. Po 2-10 minutach jazdy opadała do zera aż na odboje. Po restarcie przekaźnika na zapłonie podnosiła się i tak trwało do kolejnej podróży. Grzebałem przy wszystkim Po kolei lecz podejrzewałem od początku pojedynczy zawór upustowy. Warto dobrze poszukać WABCO bo te na allegro i łatwo dostępne to ściema.
  3. 2.4 wszędzie na zimnych oponach wystarczy, po rozgrzaniu zwiększy się do 2.7 - 2.9 Pirelli pzero 245/40 R19 RF XL
  4. Mnie btool w ogólnie nie pokazuje tego odczytu -400 , czujnik różnicy cisnien pracuje normalnie I cisnienie atmosferyczne też jest ok.
  5. Ja mam tak, ten różnicy ciśnień z dwoma wejściami zmieniałem, więc to chyba ten 21
  6. No dobra ale ten błąd od zapchanego dpf z tego co ja odczułem u siebie wprowadza też auto w tryb awaryjny, choć mogę się mylić
  7. Podzwoń po innych aso, możesz się umówić w 5 a potem zadzwonić do 4 zrezygnować. To jest wielki koncern skup się na sobie i załatwieniu swojej sprawy, najwyżej im powiesz ze jakby nie byli ciulami to byś nie musiał kombinować. Oczywiście na początku rozmowy daj do zrozumienia ze masz ubytki płynu chłodniczego.
  8. Zrozumiałe panowie, jak sie ma wszystko jak bóg przykazał to tylko można przekombinować. Ale jak klient przykładowo sprowadził jakiegoś ulepa ze Stanów to i tak już pewnie aso nie zobaczy 😁 Jeden wybierze stan oryginalny i bezkolizyjne auto, a drugi woli kupić rozkurwione i dziobać przy nim aż się nie zesra całkiem 🙂 No ale jeżeli kupiłeś bezkolizyjne auto w stanie oryginalnym i chcesz robić skomplikowane przekladki, koledzy wyżej wiedzą co mówią i mają rację. Jednak nie o tym ten temat Ten Autoryzowany serwis BMW (nawet godny polecenia) znajduje się w krk, to z Gdańska jednak kawałek:) No i tak jak powyżej to będzie okropnie droga zabawa, wolałbym chyba sobie najnowszego macbooka pro przykleic do podsufitki na miejsce odsłoneczka 😄 Przykładowo ja mam navi business pro hifi hud itp a jednak zegary prezes wybrał pół-analogowe. Myślałem co by nie zmienić na digital (u mnie to praktycznie plug&play) ale w sumie mam to już w dupie dobrze jest jak jest czytelność jest doskonała i mnie to gowno obchodzi ze ktoś widzi "stare" zegary
  9. To zależy pewnie od klienta, pogodna owieczka będzie dłużej czekać niż wkurwiony roszczeniowiec. Zalezy też od konkretnego ASO, choć mi Dobrzański w centrum Krakowa (powinni miec młyn przez lokalizacje) jednak temat ogarnął szybciutko.
  10. Gdzie mieszkasz? Znam serwis bmw gdzie zajmują się przekładkami wyświetlaczy i modułów, mogą Ci włożyć nawet full digital zegary co pokazuje mapę pomiędzy zegarami czy co tam zapragniesz. Ostatnio się chwalili na fb właśnie taką akcją zrobioną dla klienta, wiem też że mają dostęp do tych modułów
  11. Ja bym zaczął od upewnienia się że DPF jest drożny, bo tu pokazuje że nie jest. Trzeba go przepalić parę razy i zresetować/zarejestrować na nowo. Jeśli nie jest zawalony na amen to powinno się udać Btw w twojej były kierunkowskazy? 😁
  12. Hej, najlepiej pożycz odkurzacz piorący z mocną ssawą i wypierz to, zawsze zostanie tylko wilgoć, najlepiej wysuszyć podczas jazdy bez dywaników, suszarką nie za blisko i położyć worki z osuszaczem.
  13. Proces produkcji G60/61 https://youtu.be/DevMP_99944?si=oS9rSWwbNqP8Oj62
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.