Skocz do zawartości

E91330XDejv

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 330 XD 231 HP 2007r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia E91330XDejv

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hmm, rozbierałem kierę i od łopatek idą 3 przewody i raczej sam mechanizm wygląda na ten analogowy ... generalnie poliftowe łopatki to te takie bardziej płaskie, co nie? ja mam te pierwsze takie okrąglejsze :D że można jedną łopatką zmieniać góra i dół :) w piątek jeszcze zobaczę miernikiem zwijak ... jak to będzie działać to nie wiem ocb... chyba jeszcze zostało zrobić tak żeby pominąć multifunkcję i bezpośrednio podłączyć sie pod pin 4 i 6 w zwijaku...
  2. Hmm, skanowałem bimmerstool i żadnego błędu nie było... myślisz że te łopatki się koduje? bo podobno one działają na zasadzie zwarcia i ludzie coś tam piszą że one nie są kodowane w przedliftowej wersji...ale to nw... spróbuję sprawdzić jeszcze ten zwijak, czy jest przejście na 4 i 6 pinie... ale wydaje mi się że jakby coś padło to by całe nie działało a nie tylko łopatki....
  3. Także nie rozwiązujmy kwesti czy były czy nie, bo były zgodnie z VIN - za dużo już grzebałem żeby się na takim prostym zagadnieniu wyłożyć ;)
  4. WBAVT91080KX28604 u mnie jest opcja 7XA :) było 99% szans, a jednak pomyłka ;)
  5. Niestety, stety - mylicie się :) łopatki są po VIN, auto jest z końca listopada 2007. WBAVT91080KX28604
  6. Hejka! Mam problem za który znów się zabwszsyieram ... Od początku posiadania samochodu nie działają mi łopatki przy kierownicy. Auto łopatki posiada zgodnie z VIN więc nie jest to jakaś dokładka. Dzisiaj zdecydowałem się ściągnąć poduszkę i zobaczyć czy wszystko jest podłączone. Wygląda na to że tak, nic nie jest urwane ale! zauważyłem że kiera nie jest Ori, napisane na niej jest że jest chyba z E87, a data a produkcji to 2009 ( data mojego samochodu to 2007 ) myślałem że to może wina za nowych łopatek chyba to jest ten pre-lci model bo posiadają 3 kabelki i wszystko wygląda na to jakby miało działać... Po głowie krąży mi że może to padła taśma... lecz czy jest to możliwe żeby padły tylko polączenia od łopatek, a cała multifunkcja działa? Trochę się wkurzam bo podejrzewam że to jakaś pierdoła... pewnie przerwany kabelek tylko nie mam pojęcia gdzie ... Macie może jakieś pomysły? czy możliwe jest to że zwijak się uszkodził ? Odpowiadam z góry na najczęstsze pytania: Zmiana manualna biegów z lewarka udaje się bez problemu. Inne przyciski na kierownicy działają bez zarzutu.
  7. Czy mogę w E91 XDrive dać 4 te same opony o tych samych rozmiarach i szerokości felg?
  8. Zakupione nowe felgi 19" MAM B2 :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: Czekam na dostawę :) montaż raczej na wiosnę :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
  9. Chyba sam się nie będę z tym bawił :) bo aż taki dobry nie jestem, ostatnio rozbierałem chłodniczkę egr bo zmieniałem główny termostat i nie było jakiegoś mega syfu, a sam dym dochodzi jakby z tyłu silnika. Zastanawiają mnie dwie kwestie ( tak lubię sobie podewagować i porozkminiać zanim oddam do mechanika :D ) czy w dieslach uszczelka pod pokrywą zaworów też jest wadliwa i może przepuszczać olej i lać na kolektor ? Czy możliwe jest to że jakoś wtrysk może.... wylewać przez nieszczelność paliwo na pokrywę? Bo gdzieś kiedyś coś takiego widziałem ale nie wiem czy w dieslu. Ogólnie dzięki za rozwinięcie tematu :)
  10. Tylko kurcze to nie smród olejowy, olejowy taki słodki chyba jest, a to śmierdzi jakby spalinami :/ ale być może tutaj też leży problem, lecz skąd może kapać ? Masz jakiś pomysł?
  11. Siema Zauważyłem jakiś czas temu że podczas wypalania DPF, jak stanę, śmierdzi mi w kabinie i pojawia się dym... a jak podniosę maskę to centralnie z okolic DPFa się dymi :D o co może chodzić? Zapchany? Dodam że ciśnienie wsteczne jest ok, DPF się dopala.
  12. Jak tam? Planowane jest coś na ropoczęcie roku ? :)
  13. Mam problem, mam fabryczne łopatki F1, w VIN też są... ale niestety ni cholery nie działają. Czy wie ktoś jak idzie obwód? Co może być przyczyną że one nie działają?
  14. Hej Chciałem się przywitać razem z moim pierwszym BMW Wybór padł na E91 330XD 231 KM z 2007 roku. Silnik M57N2. Auto całkiem ciekawie wyposażone. Oto kilka zdjęć. Pierwszym modem było wyciągnięcie tylnych kół bo seryjnie wyglądają na schowane. Weszły zatem dystanse po 30mm na stronę. Co dało taki efekt. Oraz taki jak widoczny na pierwszym zdjęciu. W planach jest kupno na lato JR21 19" oraz podniesienie mocy programem. A dalej czas pokaże. Co sądzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.