Skocz do zawartości

DEJKEJ1

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia DEJKEJ1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. VIN: WBAPH7C54AA800428 NR REJ: SCI4088J 1 REJESTRACJA: 01.01.2010 https://m.olx.pl/d/oferta/bmw-e90-polift-mpakiet-benzyna-3-0-automat-CID5-IDPV30N.html?reason=hp%7Ccf_rescored Kolejna sztuka do oceny. Tylko zastanawia mnie fakt, że w cepik wychodzi rok produkcji 2010 rok. Natomiast bo sprawdzeniu w bimmerwork - 2009 , silnik N52K o mocy 230koni a w ogłoszeniu jest podane 272km..? Wyszło również użycie poduszki. Wiadomo auto po roku przyjechało z zagranicy. Prosiłbym o pomoc. Czy warto się interesować tym egzemplarzem , i jakim cudem z 230 koni wyszło 272?
  2. Witam, rozglądam się za nowa zabawka lecz teraz w benzynie. Wszystko na temat benzyn już przeczytałem. Wpadł mi w oko pewien egzemplarz. Wiem, że jest ze stanów. Właściciel twierdzi, że wszędzie jest oryginalny lakier tylko zderzak przód malowany. Po wpisaniu nr VIN w Google widać jak auto było uszkodzone za granica. Tylko cena.. zastanawiam się czy warto to jechać oglądać czy sobie odpuścić. Widziałem tez egzemplarza nawet po 60-70tys. Co wy o tym sądzicie ? VIN: Wbapm77509nl88244 https://m.olx.pl/d/oferta/335i-306-koni-mega-zadbana-seryjna-full-opcja-zamiana-dlugie-oplat-CID5-IDPNHuB.html ZDJ Z ZAGRANICY: https://bid.cars/pl/lot/1-33195571/2009-BMW-3-Series-WBAPM77509NL88244
  3. https://m.olx.pl/d/oferta/bmw-3-e90-2-0xd-184km-2011r-CID5-IDO8LaU.html A podobno N47 to takie zło :D. Panie rozrządy się rwą , klapki wpadają , problemy z dpf z egr , wtryski , turbo. A proszę bardzo z tego co się dowiedziałem pierwszy Motor od nowości. Rozrząd robiony przy 400k
  4. Auto kupiłem , jestem zadowolony. Całość oryginał , szkoda tylny zderzają pęknięty w 2017 roku. Nawet nie było nic odkręcane. Jedyny błąd z obd słaby akumulator. 2 komplety opon rocznych , po wymianach filtrów i olejów. Udało się urwać z ceny na rozrząd także zakup udany.
  5. Tak owszem szkoda była , kupiłem całościowy raport. W 2017 roku na kwotę 2000 euro. tył
  6. Nikt się nie wypowie na temat w/w egzemplarza ? Jest jeszcze link z otomoto: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-prywatne-ID6E96iA.html
  7. Witam w dalszym ciągu poszukuje e92 , oglądałem już dużo egzemplarzy i każdy miał coś nie tak. Link do ogłoszenia niestety facebook: https://www.facebook.com/marketplace/item/2810738952552549/ nr vin: WBAWD11090PW20837 nr rejestracyjny: LBL62003 pierwsza rejestracja: 22.10.2009 Kupiłem raport bimmercheck samochód ostatni wpis z aso w 2017 roku przy przebiegu 130 tyś. W 2017 roku szkoda na kwotę 2 tyś euro. Warto się zainteresować tym egzemplarzem ? Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie.
  8. tutaj historia serwisowa: https://files.fm/f/pax6e7n87 (mozna zobaczyc online , nie trzeba pobierac) i wlasnie zastanawiam sie co robic , i faktycznie moze to byc klepane z wszystkich stron?
  9. https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-e92-3-0l-245km-CID5-IDNf85Z.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 jeszcze jest taka sztuka , podobno wjechała w znak drogowy vin: WBAWA91050E204125
  10. Gość mówi , że mogę przyjechać z miernikiem , zabrać ją do ASO i gdzie tylko chce. Jest wręcz pewien , że tylko z tyłu był błotnik malowany :D... Masakra szukam do 40k i nic nie idzie upolować
  11. Kolejna sztuka do oceny , tylko ten przebieg z kosmosu :D VIN: WBAPP51090A868298 Link: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-2-0d-niski-udokumentowany-przebieg-ID6ElXKf.html
  12. Jest tylko jeden problem. Sprzedający jest Polakiem który od paru lat mieszka i pracuje w Holandii. Rok temu kupił te BMW w jakimś autohausie w Niemczech i jeździł w Holandii bez żadnego przerejestrowania. Pare dni temu przywiózł ja do polski i mówił ze niby opłacić akcyzę i do rejestracji. Dzwoniłem się zapytać do urzędu i mówili ze będzie problem bo to jakiś bubel prawny. Wychodzi na to ze kupił auto w Niemczech a po Holandii jeździł bez ubezpieczenia , przeglądu , przerejestrowania na siebie a teraz je chce sprzedać w Polsce na niemieckich blachach. I co teraz zrobić odpuścić ?
  13. Ogólnie budżet na samochód mam 40 tys. Także myśle ze zmieściłbym się z opłatami i jakimś małym serwisem. Tylko kwestia tego , żeby nie był to żaden trup. Była szkoda w historii na kwotę około 2tys euro w 2012 roku. Facet twierdzi ze tylko maska jest malowana i zderzak przedni. Zastanawiam się co robić bo szczerze ? To auto mi się bardzo podoba :D Z serwisu ASO wynika , ze pierwsza wymiana oleju była jak samochód miał 3tys km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.