Skocz do zawartości

ydrawt

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 318i 2011, R Nine T 2015
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia ydrawt

  1. Cześć, Jeżeli drgania występują tylko podczas jazdy, może warto sprawdzić feligi/opony na wyważarce z testem drogowym? Pozdrawiam
  2. ydrawt

    Ista bledy

    Najlepszy do tego będzie Btool- aplikacja na telefon. Masz wtedy podgląd na żywo bez zbędnych urządzeń i analizę parametrów, błędów możesz zrobić w każdej chwili.
  3. A spróbuj podłączyć telefon innej osoby z zestwem głośnomówiącym samochodu, wtedy wyeliminujesz problem z telefonem i na 100% bedziesz wiedział, że problemu należy szukać w samochodzie.
  4. Hej, Może zabrzmi to banalnie, ale czy sprawdzałeś głośność ustawienia bluetooth w telefonie? Pozdrawiam
  5. Tylko , że wtedy miałbym błąd, a tu błędów nie mam żeadnych a auto jeździ całkowicie poprawnnie. Nie widzę też gdzie zadnego czujnika do którego mógłbym ją wpiąć bo wszystko jest ok. Do kolektora zamontowany jest zawór podciśnienia 11 74 7810831, może to on powinien być podłączony. Masz może kolory przewodów do niego? Z drugiej strony powinienem mieć błąd, a nie dostaję żadnego kody.
  6. Cześć, Przewody biały i pomarańczowy. Auto rzeczywiście z 2011. Jakieś pomysły co to może być?
  7. Witam Wszystkich, W mojej E92 przy kolektorze dolotowym znajduje się wolna, do niczego nie podłączona dwu pinowa kostka. https://ibb.co/TqB1ndz Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć do czego ona służy i w którym miejscu powinna być zamocowana. Błędów nie mam żadnych. Dzięki za wszelkie wskazówki
  8. Hej, Dobrze by było gdybys podal pelen rozmiar na tylnej osi. Polecam skorzystanie z kalkulatora różnicy rozmiaru średnicy koła np.: https://tire-calc.com/comparison/225-40-r18-and-245-40-r18/ Przy napędzie 4x4 istotne jest, by rozmiar kół na poszczególnych osiach odpowiadal przełożeniu skrzynki rozdzelczej, inaczej będziesz miał nieustanny uślizg na jednej osi. Podrawiam
  9. Cześć, Ja miałem podobną sytuację. Zakładam że masz/miałeś IBS (niebieska dwu pinowa kostka). U mnie poprzedni właściciel gdy wymieniał baterię wyrwał przewody z kostki i schował owijając izoloacją za boczkiem bagażnika. Szukaj przewodów, zakładam że u ciebie są w tym samym kolorze, szary/czerwono-zielony. Patrz mój poprzedni post na ten temat. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=390530
  10. Witam wszystkich, Otóż mam u siebie błąd 2E8E dotyczący comunikacji z IBS. Ktoś z poprzednich właścicieli wymieniając akumulator uszkodził kostkę IBS<>DME (jak na zdjęciu w linku) https://ibb.co/0XXxkzV Nowa kostka i piny zamówione. Z tego co zaobserwowałem na zdjęciach w googlu, w pinie 1 powinien być przewód SZARY, a w 3 pinie CZERWONY/ZIELONY. Jednak, by być pewnym na 100%, chcę zapytać czy ma ktoś może schemat kostki z rozpisanymi kolorami i pinami? Bardzo dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.