Skocz do zawartości

chwieju

Zarejestrowani
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chwieju

  • Urodziny 26.02.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e34, 520i M50 24V '91 benzyna, bez klimy, bez gazu, manualna skrzynia biegów
  • Lokalizacja
    ŁDZ
  • Zawód
    Kierowca ;)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chwieju

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. wystarczy, że przy rozgrzanych tarczach wjechałeś w dużą kałużę i już się robi "fala"
  2. hmmm...wykręć cewkę, wyjmij świece i zobacz cz w otworku jest sucho, bo wygląda mi to trochę na uszczelke pd zaworami, ale pewności nie mam, a sprawdzić możesz ;)
  3. chyba masz rację, bo rzeczywiście przednie drzwi od strony pasażera czasami się rygielek nie wciska gdy naciskam guzik na pilcie, wtedy wszystkei drzwi są zamknięte, a ja idę do tych od strony pasażera łapię za klamkę, otwieram, wciskam rygielek i zamykam ;/
  4. zauważyłem również, że czasami skrzypnie..z reguły zdarza się to zaraz po odpaleniu gdy np. ruszam spod bloku po nocy lub gdy stał parę godzin...płyn w zbiorniczku jest powyżej max. praktycznie wypełniony jest do pełna..
  5. chwieju

    [E34] wymiana rozrządu

    i co się stało z tym silnikiem?? trafił do muzeum..tak z ciekawości pytam ;P
  6. chwieju

    [E34] wymiana rozrządu

    wow, to konkretnie, ale bez remontu?? bo podobno te silnik wytrzymują 400 000km
  7. No właśnie wyczytałem na forum, że chodzi o dokręcenie jednej śrubki, a on mi powiedział, że jeżeli samochód jest ze wspomaganiem to jest więcej tych śrubek do regulacji >>nawet nie kwapił się za bardzo, żeby poruszać kierownicą, dopiero za moją namową łaskawie sprawdził<<..chyba jednak sam spróbuje metodą prób i błędów
  8. chwieju

    [E34] wymiana rozrządu

    dzięki, właśnie też tak podejrzewałem ;) Pewnie jest to charakterystyczny dźwięk, więc bym poznał..póki co słychać same popychacze co jakiś czas ;P
  9. witam sprawa dotyczy przekładni kierowniczej.. czytałem tu na forum, że jeżeli jest luz na przekładni kierowniczej to należy odpowiednio dokręcić śrubkę, więc pojechałem do mojego mechanika, a ten wysłał mnie do warsztatu specjalizującego się w przekładniach, gdyż trzeba to zrobić z odpowiednią siłą..zapytałem o koszt skasowania luzu i usłyszałem - 650PLN,a jak jest jeszcze luz na kolumnie kierowniczej to jeszcze więcej i nie wie cz jest sens robienia tego. Powiedziałem mu, że to kwestia dokręcenia jednej śrubki, a on powiedział, że tak, ale jeżeli jest ze wspomaganiem to trzeba więcej śrubek podkręcać i dlatego taki koszt..co Wy o tym sądzicie?? Może mi ktoś coś polecić, dodam,że jestem z ŁDZ pozdrawiam
  10. chwieju

    [E34] wymiana rozrządu

    Witam ;) cz jeżeli rozrząd jest łańcuchu to kiedy powinno się go wymienić??
  11. u mnie ta sama sytuacja..zielona naklejka, czerwony płyn w zbiorniczku.. pozdrwiam
  12. a jaki jest koszt robocizny tak "plus minus"??
  13. Wie ktoś jaki jest oryginalny olej w tylnym moście?? Chodzi o to, że zaczął się lekko pocić przy prawej półoście, a mechanik powiedział, że nie ma sensu wymieniać tylko lepiej kupić olej i raz na jakiś czas dolewać. Problem polega na tym,że nie wiem cz to ma być syntetyk, półsyntetyk cz mineralny >>resztę danych mam i się zgadzają<<. Sądzę że nigdy nie był wymieniany i jest taki jak fabryczny. Facet w sklepie zaproponował mi Orlena za 32 lub Mobila za 43 olej do przekładni. Wie ktoś jak sprawdzić poziom jaki powinien być w tylnym moście i jakiej firmy olej był oryginalnie tam lany??
  14. mój problem polega na tym, że >>nie zawsze<< przy zamykaniu drzwi poprzez przekręcenia kluczyka >>obojętne cz od kierowcy cz od pasażera<< zamek odbija i otwierają się wszystkie drzwi, ale jak za chwilkę przekręcę drugi raz to zmyka za każdym razem. Mam też alarm >>połączony z centralnym<<, ale go odłączyłem, gdyż występował ten sam problem >>naciskam guzik na pilocie, żeby zamknąć drzwi, a tu ta sama sytuacja co z kluczykiem..z otwieraniem nie ma problemu w obu przypadkach<<. Alarm odłączyłem gdyż pewnego razu nie mogłem otworzyć drzwi z pilota, więc otworzyłem za pomocą kluczyka, ale nic mi to nie dało gdyż mam odcięcie zapłonu prawdopodobnie na rozrusznik, bo nie kręcił dopiero po 45min. naciskania guzika na pilocie zadziałało. Dodam, że włożyłem nową baterię, drugi komplet kluczyków ten sam problem..Nie wiem cz to ma jakieś znaczenie, ale problem częściej występuje zimą.
  15. chwieju

    Skrzypi z tyłu

    u mnie okazało się,że to skrzypienie występuje na gumowych podporach stabilzatora. Gdy spryskałem ,,gumowe wsponiki" WD 40 przeszło, ciekawe na jak długo dzięki za wszelką pomoc pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.