Skocz do zawartości

Piotrekkkk

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523I

Osiągnięcia Piotrekkkk

  1. no wlasnie zainwestowalem koło 3 stów w tego meyle i taka lipa. Behr podobno jest oryginałem który bmw montowało.
  2. strasznie słaby rozmiar zdjęcia postaram się wrzucic na hosting
  3. Witam, mam problem na który nie potrafie znalezc odpowiedzi, wiem że tematów z wiskozą jest multum ale wszystkie mijają się z tym czego potrzebuje, Otóż tak, nowe wisko Meyle pracuje tak że po odpaleniu załącza się na kilka sekund i wyłącza się jak prawidłowe wisko, do momentu zagrzania auta nie włącza się ani razu. Problem przychodzi gdy auto się już zagrzeje i wisko za cholere się nie wyłączy. Mogę jechać kilometr w dół bez gazu, odstawić auto nawet na kilka godzin, wisko nie przestanie wiać. I tu pytanie, na blaszce z przodu wiska ( tej bimetalicznej) zauważyłem dziurkę przez którą na wylot przechodzi mały gwintowany pręcik. Szukałem na google i wszystkie wiskozy jakie znalazłem mają blaszke w całości. Czy to może być przyczyną dziwnego działania wiskozy ? Wklejam zdjęcia jak to wygląda u mnie
  4. Przepływomierz czy oryginalny to nie wiem ale skoro wspomniałes o korektach to na podłączonej przepływce korekty na 2 cylindrach wywala w kosmos i nie wiem czy to przepływka moze być przyczyną czy cos innego. Plus jak wypadnie zapłon to korekta na jednym cylindrze leci poza skale
  5. Dziwna sprawa bo patrzyłem w inpie na wskazania przepływomierza i było git, lecz po odpięciu przepływki mam wrażenie że auto lepiej wchodzi na obroty i schodzi z obrotów i póki co nie wypadł jeszcze zapłon
  6. mam te same objawy i błedy tez w m52. Dużo osób pisało żeby sprawdzić napięcie ładowania bo przy niskim ładowaniu mogą dziać się cuda. u mnie jest 13.6 i nie wiem czy to nie za mało
  7. Tak jak w tytule borykam się z problemem. Zaczęło się od tego że co jakieś 2-3 tygodnie rozkodowywał mi sie kluczyk i musiałem go na nowo kodować. Teraz doszło do tego że przy próbie zakodowania po calym procesie dioda na kluczyku mruga 10 razy i tyle. pacjent przedlift
  8. To była ostatnia rzecz o której bym pomyślał. Zobaczyłem przy samym czujniku ze izolacja kabla sie osunela,po odpięciu wtyczki jak ręką odjął śmiga na wszystkie gary.
  9. Dobra ja pierdziele chyba zostane gazownikiem, bylem u jednego powiedzial panie to sterownik spalony bo nie podaje gazu na 3 cylindry, posprawdzalem cala instalacje i okazalo sie ze czujnik temperatury byl zwarty i nie podawalo gazu na te 3 cylki
  10. Witam Pany. Pacjent e39 523i problem jest taki że robiłem na nowo wiązke kabli od sond lambda bo miałem problem z bezpiecznikami, po zrobieniu auto działa ale z lpg zaczęło się coś dziać. Po przełączeniu auto zaczyna strasznie falować,obroty jałowe spadają do tego stopnia że auto prawie gaśnie i niemożliwa jest jazda na lpg ( w ogóle 0 mocy ) na benie wszystko gitarka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.