Skocz do zawartości

AidenMarkram

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i 1993

Osiągnięcia AidenMarkram

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pacjent: 428xi (n20) Racznik: 2015 (luty) Przebieg 130 000 Objawy: Od +- miesiąca szarpie przy przyspieszania (tak jakby gubił zapłon) Żaden błąd nie świeci na desce (nie podpinałem go jeszcze pod kompa), wymieniłem świece i cewki - objawy nie ustąpiły. Pytanie co to może być - stawiam na skrzynkę rozdzielczą (xdrive). W piątek wymienię olej w skrzynce rozdzielczej - może sprzęgiełka się pokleiły i problem się rozwiąże. Ale jeśli nie to chętnie przejadę się do jakiegoś magika na diagnozę/naprawę w okolicy katowic/krakowa - kogo polecacie?Tweakbox Appvalley https://vlc.onl
  2. Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadam jedyneczkę z silnikiem N43 i od samego początku po osiągnięciu temperatury 85 stopni włączał się wentylator i chodził na 2 biegu. Postanowiłem podłączyć pod komputer i wysypało błąd termostatu który od razu kupiłem i wymieniłem. Po wymianie temperatura silnika się nie zmieniła ale wentylator zaczął chodzić na 1 biegu. Ostatnio wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodniczego ale bez zmian. Jadąc rano do pracy ( w trybie miejskim) auto otrzymuje 80-87 stopni a wentylator chodzi na wspomnianym 1 biegu (10-30 stopni na zewnątrz bez róznicy po włączeniu klimy przechodzi tak jak powinno w 2 bieg ) po zgaszeniu auta i odpaleniu wentylator przestaje chodzić i włącza się ponownie podczas jazdy. N43 z tego co wiem powinien pracować w okolicach 105-110 stopni a wąż który idzie od termostatu do chłodnicy przeważnie jest zimny bo tylko raz na postoju pokazała się temperatura 116 stopni termostat się otworzył bo wąż był gorący po czy wentylator prawidłowo włączył 2 bieg i schłodził auto do 92 stopni. I teraz pytanie w czym może być problem o co chodappvalley tutuapp tweakbox
  3. Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadam jedyneczkę z silnikiem N43 i od samego początku po osiągnięciu temperatury 85 stopni włączał się wentylator i chodził na 2 biegu. Postanowiłem podłączyć pod komputer i wysypało błąd termostatu który od razu kupiłem i wymieniłem. Po wymianie temperatura silnika się nie zmieniła ale wentylator zaczął chodzić na 1 biegu. Ostatnio wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodniczego ale bez zmian. Jadąc rano do pracy ( w trybie miejskim) auto otrzymuje 80-87 stopni a wentylator chodzi na wspomnianym 1 biegu (10-30 stopni na zewnątrz bez róznicy po włączeniu klimy przechodzi tak jak powinno w 2 bieg ) po zgaszeniu auta i odpaleniu wentylator przestaje chodzić i włącza się ponownie podczas jazdy. N43 z tego co wiem powinien pracować w okolicach 105-110 stopni a wąż który idzie od termostatu do chłodnicy przeważnie jest zimny bo tylko raz na postoju pokazała się temperatura 116 stopni termostat się otworzył bo wąż był gorący po czy wentylator prawidłowo włączył 2 bieg i schłodził auto do 92 stopni. I teraz pytanie w czym może być problem o co chodzi?https://19216811.cam/ https://1921681001.id/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.