Witam Wie ktoś jak powinny obracać się flansze dyfra? Problem polega na stukaniu w tylnej części auta, wymieniłem skrzynie biegów, sprzęgło, poduszki skrzyni, tuleje wózka, wspawałem wzmocnienie mocowania wózka, wymienione półosie, teraz wymieniłem dyfer i dalej to samo. Jak zmienię bieg dochodzi do mocnego strzału, chyba że bardzo powoli puszczę sprzęgło, wtedy to stuknięcie jest mniejsze a nawet czasami da się to wyeliminować. Mam auto na kobyłkach na kanale, auto jest na luzie, kiedy obracam ręką wał a drugą ręka chwycę prawą flanszę dyfra czuć bardzo mały luz, natomiast gdy chwycę lewą flanszę dyfra luz jest dużo większy. Gdy próbuje obrócić samą flansze z prawej strony jest bardzo duży opór natomiast z lewej strony da sie obrócić o kilka cm i dopiero jest opór. Mam tak na dwóch dyfrach. Pytanie czy tak powinno być czy kupiłem drugi dyfer z luzem. :mad2: :mad2: :mad2: