Nie wiem ile jest w tym prawdy (może nie ma w ogóle), ale jak rozmawiałem z kilkoma sprzedawcami z różnych serwisów to dwóch mi powiedziało, że jak wybiorę lakier z palety individual to będzie to korzystne dla mnie, bo 'individuale' mają osobną linię produkcyjną (czy coś w ten deseń) i nie powinienem mieć opóźnień/problemów z produkcją. Wyszło to niejako przypadkiem, bo na początku bardzo chciałem lakier "Frozen Black (U91), który z dodatkami shadow line wyglądałby (tak zakładam) bardzo ładnie, natomiast po zasięgnięciu opinii kilku osób, w tym takich które miały samochody w lakierze matowym zrezygnowałem ze względów praktycznych i wybrałem "Cosmos Black" (303), który w mojej subiektywnej ocenie jest jednym z najładniejszych czarnych lakierów. https://visualizer.bmw-individual.com/Ipps/bmwoac?market=80006-PL&pdf=1&qrcode=1&header=1&page=imc&lang=pl&dc=14-1#top Nie wiem, czy też Tobie sprzedawcy o tym mówili, czy to tylko taki bajer na laski z tym individual. Może i coś w tym jest, ale moj sprzedawca nie namawial mnie na nic wrecz przeciwnie. Namawial mnie na proste konfiguracje wiec sam nie wiem jak to teraz jest. Cala ta sprawa z restrykcjami i termianmi produkcji jest dziwna i nierozumiala dla osob nie wtajemniczonych w procesy produckyjne. Trudno sie w tym wszystkim polapac jak to jest przydzielane. Jedni maja za 2,5 miesiaca inni czekaja pol roku albo i wiecej.