Skocz do zawartości

Karol Yamaha FJR

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Karol Yamaha FJR

  • Urodziny 30.11.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90, 328xi, 3.0 benzyna + gaz, automat xDrive
  • Lokalizacja
    Mońki
  • Zawód
    Driver

Osiągnięcia Karol Yamaha FJR

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Można prosić o rozkodowanie VINu: WBANA31020B015944 Z góry dzięki :)
  2. U mnie z kolei na auto stawały jak tylko ruszyłem samochodem. Jak się zatrzymałem działały na czasówce. Weź skalibruj ten czujnik - po iluś latach, może po wymianie szyby z czasem się to rozjeżdża. Jak pisałem u mnie działają teraz idealnie - przewaga nad czasówką jest jak coś chlapnie na szybę z naprzeciwka A jak skalibrować ten czujnik, bo u mnie też średnio to działa? :cry:
  3. Siema. Odgrzeję kotleta, bo mam taką skrzynię w mojej E90 328xi i czy udało Ci się problem rozwiązać? U mnie na razie ze skrzynią ok (puk puk), ale jakbyś miał namiar na jakiegoś speca od tego rodzaju skrzynek to poproszę kontakt.
  4. No właśnie okazało się, że w mojej E90 (silnik N52) siedzi (niestety) 6 biegowa skrzynia GM o oznaczeniu GA6L45R. Na szczęście okazało się, żeopisywane przeze mnie objawy ustały, a pomogło czyszczenie przepustnicy, wymiana świec, adaptacja silnika. Póki co jest dobrze, od startu zbiera się płynnie, nie ma efektu zmulenia. Niemniej jednak skrzynia kosmos.
  5. No właśnie tam nie jest skrzynia hp6 tylko 6 biegowa GMa. Mechanik mówił, że takiej jeszcze na oczy nie widział. Mocno ona od hp6 się różni??
  6. Czujnik wałka rozrządu zmieniałem. Błąd wywalało i ciężko paliła a po wywaleniu błędu była w serwisowym (utrata mocy).
  7. A czy czujnik położenia wałka trzeba jakoś adaptować po zmianie? Bo to w zasadzie można by połączyć ze zmianą czujnika, która miała miejsce tydzień temu. No nie byłem na hamowni, ale do ostatniego tygodnia było wszystko ok.
  8. No niby tak. Fakt, że było takie lekkie zmulenie, ale bardzo małe. Fakt, że mam go dopiero miesiąc i zrobione około tysiaka km ale było sporo lepioej. W trybie "S" jest to samo :(
  9. Pacjent BMW 328 xi 3.0 benzyna + gaz (234 KM) wersja USA automat. Przy delikatnej jeździe normalnie biegi zmienia, płynnie bez szarpnięć. Ze startu fajnie się zbiera, nic się nie dzieje. Lekki problem zaczyna się, gdy np. jadę 60-70-80 km/h i chcę gwałtownie przyspieszyć. Długo myśli zanim zrzuci bieg, lekko nawet przez chwilę przydusza. Dzieje się jak but w podłogę jest wciśnięty. Później jak już załąpie to idzie jak złe do 7000 obrotów. Tak samo się dzieje na gazie czy benzynie. Nie wywala żadnych błędów. Olej w skrzyni wymieniany jakieś 20.000 km temu. Ostatnio wymieniałem czujnik położenia wałka rozrządu. Wymieniony na oryginalny. To może być coś ze skrzynią lub sprzęgłem?
  10. Poproszę o rozkodowanie VINu: WBAVC93548K039857 Z góry dzięki. Interesuje mnie, czy ten silnik jest z valvetronic czy nie. Jeden spec znajomy stwierdził, że tak i że za bardzo gazu nie lubi a od 3 lat w nim gaz jest.
  11. Witam wszystkich. Jestem Karol i mieszkam w Mońkach na Podlasiu. W tygodniu mieszkam w różnych częściach Polski i Europy bo zawodowo jestem kierowcą Dafa 510 z naczepą "wanna", czyli wywrotka Kempf :8) Do tej pory przez lat 8,5 jeździłem Oplem Signum w dieslu 150 konnym. Ujeżdżam też Yamahę FJR 1300 :lol: BMW swoje pierwsze zakupiłem w sobotę (2 dni temu). Beema z 2008 roku, 3.0 w benzynie + gaz, automat xDrive, wersja na USA, 172kW czyli 234 KM. Sedan, kolor czarny. Dość bogato wypasiona. Kolega sprzedawał i żal było tego nie wziąć, a zwłaszcza, że nosiłem się ze zmianą auta. Banan na gębie jest bo fajnie to jedzie. Średnie mam pojęcie o bawarkach, więc liczę na pogłębienie wiedzy o tych zacnych maszynach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.