Skocz do zawartości

MIMs

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520dA n47
  • Lokalizacja
    świętokrzyskie
  • Zawód
    Dyspozytor

Osiągnięcia MIMs

  1. Jeśli masz dostęp bezkluczykowy to powinny reagować wszystkie klamki-przód i tył. U mnie, co prawda w e60, otwieranie i zamykanie auta jest możliwe przez wszystkie klamki.
  2. Przede wszystkim dzięki za pomoc i wsparcie merytoryczne.Uczucie,gdy wiesz ze możesz liczyć na pomoc,bezcenne.Najlepszego panowie.Piona👊
  3. Sterownik i kabel wymieniony.Błedy skasowane,wszystko👍.W zakładce wysterowanie świec nareszcie pokazały się parametry pracy.Obserwowałem kiedy świece przestają dogrzewać komorę spalania.Wychodzi na to, że świece grzeją do osiągnięcia temp.płynu 80*C.
  4. Masz rację,ale cena oem kabla na poziomie 134pln była kusząca😁. Lubię to auto i czasem wymienię coś profilaktycznie.
  5. Fakt,auto czasem stoi tydzień w garażu nie odpalane,bo do pracy mam 3km i śmigam małą benzyną.Akumulator ma 4 lata i nie ma z nim problemu.Nie wyświetla błędu zbyt słabego aku,chociaż po dłuższym postoju wg Btool poziom naładowania wynosi ~35%.Jutro wymienię sterownik i przewód zasilający.Mam nadzieję,że będzie ok.Dzieki chłopaki👊
  6. Dzięki za odzew Burza.Auto mam z 23.06.09.Te bliżej nieokreślone błędy pojawiły się wraz z błędami komunikacji ze sterownikiem Zależność jest taka,że jak odpalę auto po nocnym postoju wywala te 4 byki i jak je skasuje i odpalę ponownie silnik-już rozgrzany jazdą-wtedy błędów nie ma.
  7. Dzięki za odpowiedź Jack79.Kupilem nowy sterownik GSE105 i przewód zasilający sterownik.Teraz tylko muszę wymienić.Dodatkowo z w/w błędami wywala byki bez opisu 49A5 i 49A6.Nie mogę znaleźć opisu tych błędów.Gdzieś tylko było napisane, że związane są one z brakiem komunikacji.
  8. Odświeżę temat.Pacjent e60 n47,błędy jw. Błędy pojawiły się kilka dni temu,skasowałem je BToolem.Następnego dnia po odpaleniu auta błędów brak i w zakładce wysterowanie świec żarowych można było podejrzeć z jaką mocą grzeją.Miałem nadzieję, że to sporadyczny błąd,ale dziś po rozruchu znów wywaliło byki, które usunąłem.W związku z tym mam pytanie czy jesli sterownik jest uszkodzony to jest możliwość,że nie za każdym razem pojawią się błędy? Czy w ciemno wymienić sterownik i mieć święty spokój.
  9. Spadek ilości sadzy podczas jazdy drogą szybkiego ruchu to akurat nic nadzwyczajnego.Procedura wypalania filtra nie jest wymuszona przez sterownik tylko następuje pasywne wypalanie filtra. Dla przykładu największy dystans jaki przejechałem moim e60 n47 to 850km między aktywnymi procedurami.
  10. Nie zawsze można odpowietrzyć układ włączając zapłon.Posiadam w e60 silnik n47 i w tym przypadku pompa w baku startuje wraz z silnikiem.Na samym zapłonie jest martwa. Do odpowietrzania układu użyłem aplikacji B-Tool.Na włączonym zapłonie wymusiłem uruchomienie pompy w baku 3-4 razy,po czym uruchomiłem silnik.Odpalił bez zawahania.
  11. Tak powinno być.Strumień oznacza,że układ nie jest zapowietrzony.
  12. Tak, korekty sprawdzam zawsze na rozgrzanym silniku.Woda i olej 88-96 stopni.Jedno jest pewne,dodatek ma wpływ na wartości korekt.Odczytując korekty obawiałem się, że preparat zamiast poprawiać efektywność układu zasilania może mu zaszkodzić.
  13. Czołem.Koledzy,nurtuje mnie jedna sprawa.Co jakiś czas profilaktycznie używam dodatku do paliwa,jeśli ma to znaczenie jest to produkt Millers'a. Korekty wtrysków na czystym ON mam od 0,1 do 0,5,podczas gdy silnik pracuje na paliwie z dodatkiem korekty są nieco wyższe i wahają się w zakresie 0,1 do 0,8.Sprawdzane aplikacją B-Tool.Po wyjeżdżeniu paliwa z dodatkiem i zatankowaniu czystej ropy wszystko wraca do normy. Zastanawia mnie fakt podwyższonych korekt na paliwie z dodatkiem.Zależność ta występuje przy każdym użyciu preparatu. 520d n47 Pozdrawiam
  14. adrian_pt sprawdź ilość czynnika chłodniczego.Miałem podobnie w e46.Klima chłodziła w miarę,ale po włączeniu pojawiało się wycie,które nasilało się wraz z obrotami. Uzupełnienie czynnika załatwiło sprawę.
  15. Ostatnio walczyłem z tematem kasowania inspekcji klocków w e60.Wg kompa do wymiany klocków ~700km.Postanowiłem skasować serwis i zamiast zresetować wyskoczyło -15000km.Próbowałem kilkadziesiąt razy bez efektu.Proponuje zdjąć koło,wypiąć czujnik z instalacji a w miejsce wtyki zrobić zworkę np.ze spinacza.Włączyć zapłon,skasować serwis.U mnie zadziałało za pierwszym razem.Spróbuj,może zadziała.Powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.