Skocz do zawartości

Pioski

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10
    F30
    e91

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pioski

  1. Czy to proste kodowanie można wykonać przy pomocy BimmerCode? Jesteś w stanie podpowiedzieć jakie moduły konkretnie trzeba kodować?
  2. Czy musiałeś też kupić do tego jakiś emulator SLI montowany za zegarami? Bo wszędzie w necie i poradnikach na YT pokazują właśnie opcję z emulatorem, który można dorwać na AliExpress za około 150zl. Jeśli obyło się bez dodatkowych modułów to czy pamiętasz co dokładnie trzeba zakodować aby SLI śmigało z samym tylko KAFAS? Bo mam ten sam rocznik F10
  3. Cześć, Posiadam F10 pre LCI wyposażoną w KAFAS i headup. Chciałbym aktywować u siebie opcję rozpoznawania znaków drogowych (SLI) - czy ktoś z Was wykonywał to przy pomocy samego BimmerCode? Wiem, że są dostępne na rynku różne zestawy retrofit, ale jest szansa że da się zakodować SLI z istniejącym hardwarem. Czy ktoś z Was to wykonywał i byłby w stanie poinstruować jakie moduły i ścieżki do nich wymagają zakodowania? Przeszukałem internet w poszukiwaniu odpowiedzi, ale nie udało mi się znaleźć konkretnych informacji. Pozdrawiam
  4. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc brak soczewki. Wiem, ze w zależności od wersji w niektórych lampach wewnętrzna soczewka jest pusta. Ale w tym przypadku mówiąc soczewka miałem na myśli wewnętrzną żarówkę, która w moich lampach działa i odpowiada za doświetlanie zakrętów. Znajduje się tam żarówka H7, która załącza się przy skręcie kierownicą. Jeśli więc jest zakodowana aby zapalała się przy ruchu kierownicy to czy nie da się zakodować aby obydwie żarówki wewnętrzne zapalały się kiedy bixenon przełącza się w tryb świateł drogowych?
  5. Cześć, zwracam się do Was z pytaniem, na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forach. Mianowicie, czy w F10 wyposażonym w Bi-xenon z funkcją asystenta świateł drogowych jest możliwość zakodowania wewnętrznych żarówek (H7/LED retrofit), które normalnie służą do doświetlania zakrętów aby wspomagały xenon w światłach drogowych? Spotkałem kiedyś na drodze X5 F15, w którym świeciły obydwie soczewki w lampach po zmroku i ciekawi mnie, czy istnieje możliwość zakodowania takiej opcji w F10. EDIT. Oczywiście dobrze byłoby, aby oprócz działania jako światła drogowe zachowały również swoją funkcję doświetlania zakrętów, kiedy długie nie są używane. Na zagranicznych forach przeczytałem, że udawało się to zrobić w serii e90. pozdrawiam
  6. Tak, jest taki kod na liście wyposażenia. I tak jak mówisz, na manetce z lewej strony jest przycisk od świateł automatycznych. Tak samo było w F30. Czyli w wersji po lifcie ta opcja jest. I właśnie pytanie czy taki sam bixenon skrętny i z doświetlaniem zakrętów ale w wersji pre-LCI również może działać na takiej zasadzie.
  7. Czyli wygląda na to, że to kwestia kodowania. Teraz jeszcze pytanie czy bi-xenon skrętny z asystentem świateł drogowych (pakiet sight) da się zakodować jako adaptacyjny xenon. Czy ktoś na forum zetknął się z tematem?
  8. Ale w F30 (I prawdopodobnie w F10 LCI) przy takich samych lampach bi-xenon skrętnych funkcja wycinania pojazdów jadących z naprzeciwka działa bardzo podobnie jak w Full Led. Edit: Może nieprecyzyjnie użyłem słowa "wycinanie pojazdow", bo wiadomo że nie zadziała to jak w przypadku full led czy matrix. W F30 z bi-xenon działało to na tej zasadzie, że lampy "rozjeżdżały się na boki" tworząc taką strugę cienia, w której znajdował się pojazd z naprzeciwka. Im bliżej był pojazd tym lewa lampa bardziej "uciekała" w lewo, aż do całkowitego przygaśnięcia - tak aby nie oślepiać jadącego z naprzeciwka. Po minięciu się pojazdów lampa wracała na swoją pozycję świecąc na wprost. Odnośnie czytania znaków z kamery to rozumiem, że KAFAS1 nie daje takich możliwości?
  9. Cześć Panowie, Po przeszukaniu internetu i forum nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na pytanie. Mianowicie - czy w F10 pre LCI, które jest wyposażone w adaptacyjny xenon/asystent świateł drogowych (zapala i gasi gdy pojawi się auto z naprzeciwka) i kamerę KAFAS jest możliwe zakodowanie wycinania pojazdów tak jak to działa w F30 z adaptive xenon? Wcześniej posiadałem F30 z tego samego rocznika (2012). Nie posiadało kamery KAFAS, ale było wyposażone w adaptive xenon z wycinaniem pojazdów i działało to świetnie. Czy w F10 wystarczy samo kodowanie, potrzebny jest dodatkowy moduł czy może całkowita wymiana lamp? Przy okazji jeszcze ciekawi mnie czy jeśli jest KAFAS to można zakodować czytanie znaków drogowych? (Wiem, że właśnie w przypadku F30 była potrzebna kamerka KAFAS) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.