Skocz do zawartości

G0XDBX

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Czarne BMW X6 E71 35d 2010 r

Osiągnięcia G0XDBX

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy po resecie/adaptacji należy jezdzić według specjalej procedury od pierwszych kilometrów czy normalnie tak jak zawsze jeżdzę ?
  2. Czy jest możliwość zakodowania z oryginalnego akumulatora 90ah na 95ah ?
  3. W końcu na czy m stanęło z akumulatorem ? Udało Ci się zakodować pojemność 95ah czy zostawiłeś na 90 ah ?
  4. Czyli w ista nie ma możliwości zmiany z oryginalnego 90ah na ten co kupiłem 95ah ? Czy jeśli nie w ista to np ncs em muszę przekodować na 95 ah ? Czy dla świętego spokoju wymienić ten akumulator na 90 ah taki jak był oryginalny ? Boję się, że alternator teraz to nie doładuje, albo będą inne cuda..
  5. Cześć. Wymieniłem u siebie akumulator w BMW x6 e71 2010 rok 35d 286 km . Według katalogu dobrali mi Varta Silver 95ah 850a Chciałem go zarejestrować za pomocą isty i w iscie okazuje się, że oryginalnie powinien być 90ah. - taki jest zarejestrowany jako pierwszy. Co mam teraz zrobić ? Przekodować na 95 ah czy oddać akumulator i kupić 90 ah ? Proszę o odpowiedź. W ista mam do wyboru opcje: 1. Wprowadź wymianę akumulatora: taka sama pojemność. 2. Wprowadź wymianę akumulatora: wyższa/niższa pojemność. Wszedłem w tą drugą opcję i nacisnąlem DALEJ, bo myślałem, że muszę zmienić z 90 ah na 95 ah , ale nic nie zmieniłem. Nacisnąłem COFNIJ , bo nie byłem pewien czy dobrze robię, nie chciałem nic nagrzebać. Czyli wybrać podpunkt 1 i następnie kliknąć, że akumulator nie oryginalny i tak będzie dobrze ? Czy wybrać drugą opcję i tam trzeba zmienić pojemność z oryginalnej 90ah na 95 ah ???
  6. To może spróbuj podłączyć pod piny 21,24 i 23.....? Pod te nie podłączyłem, bo w kostce nie było nawet śladów, że ktoś przy tych pinach grzebał 21 , 23 i 24. Ślady były przy 18 , 19 , 25 , 26 , 27 i 28. W końcu stwierdziłem, że skoro działało to tak zostawię jak było na początku przy demontażu androida czyli 19 , 25 i 26. Tak teraz działają kamery ale mam ten błąd o którym napisałem, wcześniej go nie było. Wyskoczył po tym jak te 3 przewody wpinalem w inne piny jak na schematach w tym temacie. Czy coś mogłem uszkodzić ?
  7. Wczoraj wpiąłem piny tak jak były na początku czyli biały 19 , niebieski 26 i bezbarwny ekran 25. Skoro tak działało to postanowiłem, że nie będę już kombinować, tak zostawię i skręce wszystko do kupy, żeby jeździć autem. Niestety po podpięciu isty mam teraz błąd s 0203 Brak możliwości komunikacji z kamerą widoku panoramicznego. W drzewku sterowników trvsc jest teraz na czerwono :( Masz może jakiś pomysł co mogło się stać ?
  8. Ten pierwszy wariant: ""Wysoka wersja wyposażenia dla kości X13812 - pin nr.18 , kol.przew. biały ( PLUS ) - pin nr.28 , kol.przew. niebieski ( MINUS ) - pin nr.27 , kol.przew. przezroczysty ( ekran ) "" dzisiaj próbowałem, bo znalazłem fotkę kostki w necie z takim ulozeniem kabli, ale nie działały kamery. W poniedziałek sprawdzę jeszcze drugi wariant, który podałeś dla niskiej wersji wyposażenia. Jeśli to nic nie da to wepnę piny tak jak były na samym początku czyli 19 , 25 i 26 , bo wtedy kamery działały tylko, że ja nie mam zmieniarki mmc więc dziwne to ...
  9. Okazało się, że to przewody od kamer, bo jak je odłączylem to wyskoczył błąd kamer i przestały działać. Teraz nie wiem czy podłączyć je tak jak były do wersji ze zmieniarką czy do wersji bez zmieniarki ? Czyli bez mmc. Ja fizycznie zmieniarki nie mam, nie wiem czy tu była i ktoś ją wyciągnął. Kostki po niej nie widać. Wszechstronna kamera wizyjna Przewody z kości radia X13812 lecą na sam tył auta do kości X17277 - pin nr.21 ( bez MMC ) lub 19 ( z MMC ) , kol.przew. biały ( plus , sygnał video ) - pin nr.24 ( bez MMC ) lub 26 ( z MMC ) , kol.przew. niebieski ( minus , sygnał video ) - pin nr.23 ( bez MMC ) lub 25 ( z MMC ) , kol.przew.przezroczysty ( ekran ) --- To są kamery tak ? Czyli te co mam w lusterkach i klapie bagażnika ?
  10. Pytałem o mikrofon przy lampce w suficie, bo ma też te kolory, ale specjalnie zajrzałem do niego i tak jak piszesz w suficie z tego przewodu do kostki mikrofonu wychodzi kabel biały i niebieski bez ekranu. Mikrofon tam jest 1 po stronie kierowcy, po pasażera jest zaślepka. Według Twojego rysunku B402 X3564 ""W OE BMW te piny odpowiadają za DVD. Zwróć jeszcze raz uwagę na opis pinów. Dopisałem piny nr. 19 , 26 , 25 , które są odpowiedzialne za DVD. Może w radiu z androidem były właściciel chciał podłączyć DVD/DVB-T...????"" "- lub 19 ( z MMC ) , kol.przew. biały ( plus , sygnał video ) - lub 26 ( z MMC ) , kol.przew. niebieski ( minus , sygnał video ) - lub 25 ( z MMC ) , kol.przew.przezroczysty ( ekran ) """ --- Tak własnie te kable były wpięte. ---Usunąłem dokładany tuner DVBT, który był w schowku za plastikową klapką. Był w miejscu gdzie chyba bywa zmieniarka lub DVD. Jutro zajrzę do schowka czy nie ma tam kości z takimi kablami lub może będą jakieś ślady po zmieniarce lub DVD. "'Wszechstronna kamera wizyjna"' -to są kamery w samochodzie tak ? Mam w lusterkach i klapie bagażnika. Wszystkie działają. ""Moduł video A197 "" Co to jest ? Jeśli to coś wniesie do tematu to teraz powiększyłem fotkę kości radia B i widać tam gdzie jest dziurka do wyjęcia pinu , żę ktoś wyjmował piny lub przekładał numery: 18 , 19 , 25 , 26 , 27, 28 Dodam, że oprócz tych trzech przewodów o których piszemy w tej kości B nic nie ma.
  11. Ogromnie Ci dziękuję za poświęcenie na tak dokładny i szczegółowy opis. Na prawdę szacunek !!! Szukałem tego od dwóch tygodni , a samochód nie jeździ , bo nie założę radia z powrotem dopóki nie zrobię porządku z tą kostką. Tak, chodzi mi o kość x13812 kostka B Zacznę od początku.. Padł mi ekran w androidzie i postanowiłem założyć z powrotem oryginalny wyświetlacz, który dostałem z autem od poprzedniego właściciela . Gdy usunąłem androida razem z jego kompletnym okablowaniem ukazał mi się nie miły widok..-ktoś kombinował przy pinach w kostce B Przewód niebieski był wpięty do pinu nr. 26 Przewód biały był wpięty do pinu nr. 19 Przewód przeźroczysty (ekran ) był wpięty do pinu nr. 25 W pinie 18 był ucięty biały przewód , ale nigdzie nie podłączony. Widać , że też była z nim jakaś kombinacja, bo miał pozostałości po cynie na końcu. Szukam odpowiedzi po co ktoś to zrobił ( żeby co działało ? ) i jak to doprowadzić do oryginału. Widzę , że znalazłeś 3 możliwości. Teraz muszę iść po tym kablu do urządzenia, żeby znaleźć odpowiedź, ale nie chcę rozpruwać całego auta. Czy w schemacie możesz znaleźć informację do czego jest wpięta kość X14087 ??? Dodam,że w schowku w miejscu gdzie oryginalnie jest miejsce na zmieniarkę poprzedni właściciel miał dołożony tuner dvbt, ale żaden z tych przewodów nie był do niego wpięty. Tuner z całym okablowaniem też usunąłem.
  12. Potrzebuję opis kostki radia harman becker BMW X5 E70 X6 E71 CIC/CCC. Szczególnie chodzi mi o piny w które ma być wpięty mikrofon ten , który jest przy lampce podsufitki.
  13. Miałem taki zestaw od a do z w stanie idealnym , ale sprzedałem ostatnio. Jedyne co Ci mogę powiedzieć to,że podsufitki nie trzeba ściągać. Wszystko przykręcone jest od góry.
  14. Android xtrons czy ktoś posiada sprzęt tej firmy i może wypowiedzieć się na jego temat ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.