Witam kolego. U mnie w X3 E83 LCI taki sam problem. Planuje wypalanie już po 30-40 km. W apce test ciśnienie wstecznego poniżej wymaganych progów. Teraz odma wymieniona na oryginał, czujnik ciśnienia wymieniony na nowy oryginalny bo sporadycznie wywalał błąd. Co ciekawe oddałem go do prania, dostałem wydruki jaka to teraz różnica w przepustowości a nic się nie zmieniło względem wypalania. Może mnie w ch... zrobili. nie wiem. Auto ma nalatane 260k, więc DPF może mieć już dość. Zamówiłem ze sklepu BMWczęści polecany zamiennik z BM Catalist, wymiana w piątek. https://czescidobmw.pl/filtr-sadzy-filtr-czastek-stalych-uklad-wydechowy-bm-catalyst-bm11040h--bm11040h Dodatkowo byłem w sobotę na przeglądzie i diagnosta patrzy się na mnie jak na debila, czy aby nie wyciąłem chwasta. Za autem śmierdziało jak diabli, stąd decyzja o wymianie. Napiszę dla potomnych jaki będzie finał zabiegu. Dodatkowo liczę że spalanie spadnie bo nie ukrywam że trochę dużo pali, jak co chwilę podlewa paliwa do regeneracji.