Skocz do zawartości

luzny

Zarejestrowani
  • Postów

    284
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O luzny

  • Urodziny 02.12.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 118D 2008
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia luzny

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Ja znalazłem rozwiązanie. Wystarczy podłączyć kondensator elektrolityczny 1000uF 25V do tylnej lampy.
  2. Na przód 11 zrobi różnicę ? Bo akurat takie mam na oku :wink:
  3. Jak grube wejdą bezpiecznie dystanse na przód i tył do e81 przy kołach 7x17 et47 i oponami 205/50 ?
  4. U mnie aplikacja działa super w E81 z 2008 z silnikiem N47 143KM. Opinie wystawiłem ale nie jest widoczna :shock: i nie mam pojęcia dlaczego.
  5. Bardzo fajnie działa nowo dodany pomiar ciśnienia. Dla mnie rewelka :cool2: Wartości zapamiętane i można sobie zrobić zrzut ekranu, super sprawa.
  6. Nie wiem czym chcesz to czyścić bo link który podałeś nie działa. Przez przewód odprowadzający skropliny niczym nie dojdziesz na tyle żeby cokolwiek wyczyścić. Tak to jest zbudowane, za dużo załamań.
  7. Tak jak już pisałem wcześniej ten wentylator spełnia tam dwie funkcje chłodzi skraplacz i jak trzeba chłodnice silnika.
  8. Tak mam compacta. Wentylator elektryczny w tym modelu powinien być za chłodnicą nie przed nią. Powinno go być widać po otwarciu maski pomiędzy chłodnicą silnika a silnikiem. Bez tego wentylatora klimatyzacja nie będzie działać prawidłowo więc musi być. Powinien działać zawsze kiedy pracuje sprężarka klimy.
  9. Wentylator powinieneś mieć za chłodnicą. Schładza on skraplacz klimy a jak trzeba to chłodzi chłodnice silnika.
  10. U Ciebie to będzie raczej kwestia czujnika ciśnienia czynnika, czyli za mała ilość czynnika lub jego brak. W tym modelu z tego co pamiętam czujnik temperatury zewnętrznej nie jest powiązany z klimatyzacją.
  11. Witam Witam klima nie działa dobrze powinna sprężarka chodzić koło minuty ale dowiedziałem się ,że to raczej jest problem elektryki nie samej klimy. Każdy "klimatolog" mówi co innego. Byłem u paru i paroma rozmawiałem, każdy ma inną teorię i inne zdanie na temat pracy sprężarki. W ASO mi powiedzieli że jak klimatyzacja chłodzi dobrze to nie mam zwracać uwagi na sprężarkę :roll: powiedzieli mi też żebym używał pokrętła temperatury ( ustawić tak temp. żeby nie leciało całkiem zimne) to wtedy sprężarka będzie wyłączać się rzadziej. To oczywiście jest bzdurą bo powietrze najpierw jest schładzane a potem dopiero podgrzewane i nie ma to większego wpływu na temp. parownika. Chyba że mocno bym podgrzewał powietrze . . . . Jedno jest pewne, sprężarkę wyłącza czujnik temperatury parownika, nic innego. Czujnik ten wymieniłem i nic się nie zmieniło, wymieniłem też sterownik klimy i to też nic nie dało.
  12. Jak należy ? Czyli jak to jest ? :mad2: Pytałem o działanie sprężarki . . . . .
  13. Koledzy i koleżanki nikt z Was nie ma klimatyzacji manualnej u siebie ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.