Skocz do zawartości

PasjonAuta

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 120d Sport Line Automat

Osiągnięcia PasjonAuta

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Uwaga na ten egzemplarz!!!! WBABT51040LR88066 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-z4-bmw-z4-e85-3-0-231km-2005r-doskonaly-stan-CID5-IDMouwA.html https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-bmw-z4-e85-3-0-231km-2005r-doskonaly-stan-ID6EdCSU.html Wrócił właśnie na rynek w „doskonałym stanie”… jak twierdzi bajkopisarz z ogłoszenia. Oglądałem to auto na początku października u pierwszego właściciela w kraju (jest dedykowany post - szukaj po numerze VIN ). Po pierwsze auto z 2003 roku a nie 2005, malowane kilka razy, bardzo mocno porysowane podwozie (progi, przedni zderzak i powyrywane wszystkie plastiki pod silnikiem). Silnik do remontu - zalany 10W60 (wiadomo dlaczego) i jak wyjąłem bagnet to był prawie suchy (lekko zamoczona końcówka, czyli poziom poniżej minimum) - poza tym wycieki standardowe dla M54 (podstawa filtra oleju, bagnet, miska olejowa). Opony bardzo zmęczone jak na ich wiek + jedna z nich jest o rok starsza niż pozostałe - jak dla mnie zbieranina używek. Środek zmęczony, ale adekwatny do przebiegu (ten jak widzę nie zmienił się). Nie wiem jak zawieszenie, skrzynia, hamulce i układ kierowniczy - bałem się uruchomić silnik, a co dopiero ruszyć z miejsca, jak zobaczyłem stan oleju. Auto było wystawione za 29k do negocjacji i jak dla mnie ta cena była mocno zawyżona jak za ten stan auta. Pozdrawiam
  2. Ogłoszenie zniknęło 2 dni po mojej wizycie i już nie wróciło - czyżby ktoś się skusił na tego rodzyna? Szczerze współczuję, jeśli to prawda.
  3. Cześć! Byłem, oglądałem i podziękowałem po 15 minutach. Auto ma oryginalny lakier tylko na tylnej klapie (już wiadomo czemu ostało się tylko oznaczenie Z4) - cała reszta malowana raz, bądź niektóre elementy kilka razy - największa warstwa na przednich błotnikach, około 700 mikronów. Właścicielka utrzymuje, że malowała go tylko po to, żeby ładnie wyglądał, natomiast mimo to ma mnóstwo przycierek i zadrapań i wgniotek - nie sprawdzałem podłużnic, ale ogólnie auto wyglądało na proste, bez widocznych śladów dzwonów w przeszłości. Przedni zderzak i plastiki od spodu połamane - do wymiany, a zderzak do malowania i profilowania na gorąco. Tylny też nie był idealny... Silnik - klasyka M54, czyli wycieki z: uszczelka dekla zaworów, miska olejowa, podstawa filtra, bagnet i jeszcze ten przewód olejowy, co idzie od Vanosów. Zakładam, że odma też ma dość, bo zapocona była też DIS-a, czyli pewnie olej siedzi już w dolocie. Ale to jeszcze nic - zaglądam pod korek oleju, a tam widać, że przetarte czymś dopiero co, zaglądam na kartkę z ostatniej wymiany oleju, a tam 10W60...(komentarz właścicielki - przecież to jest sportowe auto, więc musi być sportowy olej) Wyciągam bagnet, a tam oleju gruuuubo poniżej minimum - wiadomo o co chodzi. Środek - widać zużycie, no ale auto ma ponad 300k, więc tego się nie ma co czepiać. Pozostałych rzeczy już nie sprawdzałem - szkoda czasu. Podziękowałem i nie złożyłem żadnej oferty - to auto spokojnie pochłonie jego równowartość, żeby doprowadzić go do względnego ładu. Pozdrawiam
  4. Jestem umówiony na dziś, więc ocenię na żywo co i jak. Co do braku oznaczeń bocznych to nigdy nie wiem kiedy być powinny, a kiedy nie - który zapis z rozkodowanego VIN-u o tym mówi? Przebieg - jestem świadomy, ale: - cena wyjściowa jest moim zdaniem adekwatna, - auto ma 18 lat i z moich obserwacji ciężko o przebieg poniżej 200k w egzemplarzach z 3.0 pod maską (oczywiście są takie, ale ceny zaczynają się od 45/50k+), - z analizy historii wynika, że znaczna większość tego przebiegu została zrobiona jeszcze w Niemczech, czyli auto raczej robiło długi dystanse, co z pewnością jest lepsze dla silnika (a w szczególności M54) niż tłuczenie go po mieście i sprinty od świateł do świateł, - zadbanych egzemplarzy jest bardzo mało, więc jeśli tu minusem okaże się tylko przebieg to nie traktowałbym tego jako powód do odrzucenia tego egzemplarza. Ale to tylko moja opinia - przebiegiem się nie jeździ, tylko stanem technicznym auta. Jeśli była lana dobra oliwa i wymieniana często to silnik powinien spokojnie jeszcze 100k zrobić bez większych problemów. Dam znać po oględzinach :cool2: Pozdrawiam
  5. Dzięki za odp. Link do ogłoszenia poniżej: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-sprzedam-ID6E8ChH.html#0c0674759b Zdjęć jest mało i dość słabej jakości. Historię auta w PL już sprawdzałem - jest czysto i faktycznie w jednych rękach od samego początku. Orientuje się może ktoś od którego roku baza CEPIK ma wpisy historii przeglądów (nie pytam o wpisywany przebieg, bo to wiadomo)? Pytam, bo pierwsze wpisy są dopiero od 2012 roku.
  6. Cześć! Czy ktoś z Was ma możliwość sprawdzenia historii auta jak w tytule? Chodzi mi przede wszystkim o lata, kiedy auto było jeszcze na terenie Niemiec. Najważniejsze to czy przyjechało do nas w całości i z jakim stanem licznika. Z góry dzięki za jakiekolwiek informacje! Pozdr! PasjonAuta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.