Skocz do zawartości

BiałyPL

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 1 E87 116i 85KW 2006r

Osiągnięcia BiałyPL

  1. Witam. Problem rozwiązany, rozładował się akumulator. Naładowałem i jest git. Nie wiem przez co może przez zwarcie na świecy. Pozdrawiam
  2. Witam wszystkie. Dziś postanowiłem zmienić świece zapłonowe w BMW E87 1.6 N45B16. Kupiłem świece BOSH FR6KI332S no i wymieniłem po odpaleniu samochodu okazało się, że nierówno pracuje więc podpiąłem OBD i sprawdziłem błąd w drugim cylindrze. Wykręciłem świecę z drugiego cylindra i faktycznie nie było przerwy pomiędzy elektrodą masową a elektrodą główną musiała się zgiąć przy wkładaniu. Więc postanowiłem poprawić przerwę na 0,7mm tak jak było na początku. Wszystko poskładałem i niespodzianka przy próbie odpalenia samochód nie odpala. Po kliknięciu start słychać tylko kliknięcie i wszystko gaśnie na sekundę i nawet nie kręci rozrusznikiem. Wyjąłem tą jedną świecę i wsadziłem starą i jest to samo. Może ktoś podpowie co mogło się stać?
  3. Witam. Potrzebuję wycenę na korek spustowy chłodnicy do BMW E87 116i N45 2006 rok z manualną skrzynią biegów. 17107523260 to jest numer katalogowy oryginału, może macie jakiś tańszy zamiennik ?
  4. Witam. Wszystkich chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Dziś byłem u mechanika i okazało się że mam uszkodzony tylny amortyzator ( jest wylany). Mechanik poinformował mnie, że po wymianie amortyzatorów oczywiście dwie strony trzeba ustawić zbieżność. Wydaje mi się, że to nie jest konieczne i nie wiem czy nie chce mnie naciągnąć :/ Pytanie do was czy po wymienie amortyzatorów z tyłu konieczne jest ustawienie zbieżności ? Dodam, że po oponach nie widać żeby były ścięte.
  5. Witam wszystkich. Dziś zapaliła mi się kontrolka silnika, pojechałem do fachowca podłączył komputer i stwierdził błąd 2C55 problem z sada lambda. Chciałem zacząć od wyczyszczenia przepływomierza. I Tu moje pytanie znalazłem ten przepływomierz, ale nie mogę od niej odpiąć kostki. Może ktoś wie w jaki sposób odpina się kostkę od przepływomierza ?
  6. Witam. Wymieniłem dziś sprężarkę klimatyzacji. W samochodzie cichutko :) nie słychać buczenia. Pozdrawiam
  7. Znalazłem dzięki za pomoc. Wymienię w następnym tygodniu i dam znać czy pomogło.
  8. Witam. Przyczyna zdiagnozowana uszkodzona sprężarka klimatyzacji. Teraz pytanie do was do BMW E87 116i 85KW 2006r silnik n45. Oglądałem zamontowaną sprężarkę i nalepka na niej nie jest czytelna. Moja prośba do was o pomoc. Jaka sprężarka będzie pasowała Denso 447260-1851 czy Denso 447260-1852 ?
  9. Witam. Czy ktoś z was montował może radio 1din z wysuwanym wyświetlaczem 7cali do BMW e87 2006r? Przymierzam się do zakupu takiego radia i zastanawiam się czy wyświetlacz się wysunie. U mnie radio jest w pierwszej kieszeni niżej jest nawiew manualny. Nie wiem czy nawiewy nie będą przeszkadzały bo są prosto a dolna część kokpitu jest przechylona w stronę kierowcy.
  10. Buczenie nie znika po wyłączeniu klimatyzacji. Jeśli klima jest wyłączona to jest znacznie ciszej a jak włączę buczenie mocno się nasila.
  11. Rozumiem Twoje poirytowanie, tylko nie znam się na mechanice pojazdów. Nie wiem, który pasek co napędza. Chce wyeliminować czy bez włączenia klimy, może być słychać sprężarkę od klimy. Jeśli miałbym taką wiedzę to bym tu nie pisał. Chciałbym żeby ktoś mi poradził bo nie mam tyle kasy żeby wymieniać sprawne części. Sprężarka klimy - 900zł + montaż. Jeśli tak do tego podchodzisz to wymień sam i daj znać czy pomogło. Pozdrawiam
  12. Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość, szukałem podobnego tematu niestety nie znalazłem. Od dwóch miesięcy stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW 1 E87 2006 116i 85KW z tego co wiem silnik N45 przebieg 190tyś. Mój problem polega na tym, że od kilku tygodni mam problem z dziwnym buczeniem w kabinie. Jest to dźwięk ciągły, towarzyszy tylko na postoju. Ciężko mi powiedzieć czy występuję podczas jazdy, bo tego nie słyszę, może silnik to zagłusza. Samochód pewnie się prowadzi, biegi dobrze wchodzą nic nie szarpie z odpalaniem też nie ma problemu. Wymieniłem po zakupie: świece, olej, płyn od wspomagania, filtr powietrza, filtr kabinowy, filtr oleju. Odwiedziłem pobliskich mechaników: - Pierwszy mechanik stwierdził uszkodzenie koła dwumasowego (wstrzymałem się z wymianą, chciałem zaczerpnąć opinii innego mechanika). Wydawało mi się to dziwne ponieważ nie zauważyłem żadnych drgań na kierownicy ani w kabinie. Sprzęgło ładnie bierze i biegi bardzo dobrze wchodzą. - Drugi mechanik wykluczył koło dwumasowe. Stwierdził, że to alternator hałasuje ( pojechałem do firmy zajmującej się regeneracją alternatorów) alternator został zregenerowany + wymienione dwie rolki od napinaczy ( faktycznie silnik pracuje ciszej, ale nie wyeliminowało to buczenie na postoju) - Trzeci mechanik wykluczył koło dwumasowe i stwierdził, że może być to spowodowane sprężarką od klimatyzacji, bo po ściągnięciu paska czuje luz na rolce od sprężarki. Faktycznie osoba, która sprzedawała mi samochód (handlarz) poinformowała mnie o wymianie sprężarki nie na nową tylko używaną. Proszę o waszą opinie, może ktoś z was miał taki problem. Czy sprężarka od klimatyzacji jest na jednym pasku z alternatorem i pompą wody ? Bo bez włączonej klimy buczy a po włączeniu buczenie się nasila i to mocno, może to jest przyczyna. Zauważyłem jeszcze, że podczas ruszania kierownicą buczenie też się nasila. A jak dodaje gazu na luzie to nie słychać. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.