Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość, szukałem podobnego tematu niestety nie znalazłem. Od dwóch miesięcy stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW 1 E87 2006 116i 85KW z tego co wiem silnik N45 przebieg 190tyś. Mój problem polega na tym, że od kilku tygodni mam problem z dziwnym buczeniem w kabinie. Jest to dźwięk ciągły, towarzyszy tylko na postoju. Ciężko mi powiedzieć czy występuję podczas jazdy, bo tego nie słyszę, może silnik to zagłusza. Samochód pewnie się prowadzi, biegi dobrze wchodzą nic nie szarpie z odpalaniem też nie ma problemu. Wymieniłem po zakupie: świece, olej, płyn od wspomagania, filtr powietrza, filtr kabinowy, filtr oleju. Odwiedziłem pobliskich mechaników: - Pierwszy mechanik stwierdził uszkodzenie koła dwumasowego (wstrzymałem się z wymianą, chciałem zaczerpnąć opinii innego mechanika). Wydawało mi się to dziwne ponieważ nie zauważyłem żadnych drgań na kierownicy ani w kabinie. Sprzęgło ładnie bierze i biegi bardzo dobrze wchodzą. - Drugi mechanik wykluczył koło dwumasowe. Stwierdził, że to alternator hałasuje ( pojechałem do firmy zajmującej się regeneracją alternatorów) alternator został zregenerowany + wymienione dwie rolki od napinaczy ( faktycznie silnik pracuje ciszej, ale nie wyeliminowało to buczenie na postoju) - Trzeci mechanik wykluczył koło dwumasowe i stwierdził, że może być to spowodowane sprężarką od klimatyzacji, bo po ściągnięciu paska czuje luz na rolce od sprężarki. Faktycznie osoba, która sprzedawała mi samochód (handlarz) poinformowała mnie o wymianie sprężarki nie na nową tylko używaną. Proszę o waszą opinie, może ktoś z was miał taki problem. Czy sprężarka od klimatyzacji jest na jednym pasku z alternatorem i pompą wody ? Bo bez włączonej klimy buczy a po włączeniu buczenie się nasila i to mocno, może to jest przyczyna. Zauważyłem jeszcze, że podczas ruszania kierownicą buczenie też się nasila. A jak dodaje gazu na luzie to nie słychać. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam