Skocz do zawartości

Loma

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Loma

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No ciężko się doszukiwać prawidłowości w tym wszystkim. Wiem też, że fabryka fabryce nie równa. Był czas, że M4 produkowały się a M3 były przesuwane o kilka tygodni. Wszystko zależy ile części dotrze do fabryki. Długo czekałeś od zamówienia?
  2. No i jest tam wyraźnie napisane, że wszystko zależy od opcji więc nie są to jak pisałeś identyczne konfiguracje. Też znam przykład M3, która się wyprodukowała na polski rynek w drugiej połowie tego roku, ale nie ma żadnej z opcji, które są objęte restykcjami.
  3. Z czystej ciekawości, podeślesz te posty?
  4. Musisz sobie sam odpowiedzieć czy chcesz auto tak jak je skonfigurowałeś, czy jesteś teraz bez środka transportu i musisz z czegoś zrezygnować żeby mieć samochód jak najszybciej. Ja wiem, że prędzej zrezygnuję z całego zamówienia niż, z którejś z opcji. Nie liczę też, że w styczniu zaczną się nagle produkować auta bez restrykcji. Restrykcje, mimo że do końca roku, mogą (i stawiam, że będą) zostać przedłużone, na jak długo? Tego się dowiemy w styczniu. Co do zamówienia bez restrykcji, które się pojawiły później. Tutaj chyba jedyną opcją jest rozwiązanie atomowe, złożyć skargę do UOKiK, ale oberwie się dealerowi bo to on Tobie sprzedał samochód. Zresztą, podobnie jak i my, jest zdany na łaskę producenta, nawet uderzanie do importera niewiele pomoże.
  5. Mówisz? Moja jakoś się nie produkuje przez restrykcje na: 610 Wyświetlacz Head-Up 688 Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound 5DN Asystent parkowania Plus z systemem kamer 360 5AZ Reflektory laserowe
  6. Powód raczej leży w tym, że Polska nie jest priorytetowym rynkiem dla BMW.
  7. Opóźnienia to, tak jak piszesz, są wszędzie. Różnica polega na tym, że na inne rynki większość wysoko-technologicznych opcji nie jest objęta restrykcjami. Dla przykładu, takie M3/M4 z HK, kamery 360, HUD czy lasery wyprodukuje się dla USA czy UK, może trafić się opóźnienie kilku tygodniowe, ale jednak się wyprodukuje. Na nasz rynek będzie spychane w nieznane terminy.
  8. Jeśli ktoś otrzymał informacje o przeniesieniu produkcji na przyszły rok to nie nastawiałbym się, że po zmianie kalendarza BMW magicznie zacznie traktować polskich klientów na równi z zachodnimi. BMW Group Polska samo zresztą twierdzi, że: "[...] ryzyko dalszych ograniczeń produkcji i wydłużonych terminów dostaw niektórych modeli będzie się utrzymywać także na początku przyszłego roku."
  9. Nie wszystkich. Problem dotyczy aut wyprodukowanych w pewnych zakresach dat i to w dodatku nie wszystkich. Prawdopodobnie partia łożysk była wadliwa, ale jak to zostanie rozwiązane to ma się okazać pod koniec tego tygodnia lub na początku przyszłego. Tak czy siak, kiepska wizja dla osób, które czekały miesiącami na auto.
  10. Tak to było kiedyś. Teraz to nie o jednym przypadku czytałem co wracał ze 112 na 111.
  11. To ładne cyrki. Jeszcze się z takimi zamieszaniami ze statusem nie spotkałem. Współczuję drogi przez mękę w oczekiwaniu na nowy samochód.
  12. To pewnie tydzień produkcji, o który wnioskował Twój dealer. Ewidentnie go nie dostał. Poproś o nr produkcyjny jak pisałem wcześniej.
  13. To wątpię żebyś miał wcześnej status 111. Poproś o numer produkcyjny, jeśli go nie masz to nie masz w ogóle alokacji.
  14. Dlatego sugerowałbym zadawać konkretne pytania o status i przypisany tydzień produkcji.
  15. W obecnych czasach mając nawet status 112 nie wykluczony jest powrót do 111. Poznałem to na własnej skórze. Dziwne, że sprzedawca nie potrafi Tobie podać konkretów teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.