Skocz do zawartości

OneHandsomeGuy

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3, N52, 28i, 2011
  • Lokalizacja
    KK
  • Zawód
    Gry robię

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia OneHandsomeGuy

  1. Mercedesy ostatniej dekady to coraz niższa jakość i nie szedłbym ta droga. W bmw może zaczęli oszczędzać na wnętrzu, ale nie bezpieczeństwie, nadal jest dobry czynnik klimy w F, i bardzo dobre jakościowo silniki. To prawda z egr coś nie poszło ale z tego względu zamieniłem X4 z 20d na X3 z N52. W X4 2015 nawet jakość plastików była gorsza bo we wnętrzu wszystko skrzypiało, auto od bmw bezwypadek, po nim przeszedłem na X3 i tam cichutko, poza typowa wada plastiku szybra co naprawiłem wymiana podkładki filcowej w 5 minut i... Cisza 😮 Z auta jestem baaardzo zadowolony 🤷🏻‍♂️
  2. W Krk znam dobry warsztat który poprawiał po partaczu co mi zamontował lpg. Raczej na spokojnie by zamontowali, tylko terminy mają odległe - ale to normalne jak są porządni
  3. F25 - gdzie mogę się wpiąć do skrzynki bezpieczników za schowkiem pasażera - chodzi o zasilacz do kamerki do trybu parkingowego, ma już na gotowo dwa bezpieczniki małe - potrzebuje znaleźć: * zasilanie stałe - 15A * zasilanie po zapłonie - 15A Czy ktoś z Was przerabiał i wie gdzie najlepiej? Zasilacz Navitela smart box max, teoretycznie urządzenie ogarnia kwestie słabego aku, samo się odcina jak jest za słaby itp. więc o to się nie obawiam, zastanawiam się po prostu gdzie mogę bezpiecznie się wpiąć aby odciąganie natężenia nie spowodowało wadliwego działania układu do którego się podpinam...
  4. Ogólnie w F25 jest kilka powtarzalnych wad i maglownica jest jedna z nich. U mnie też jeden z mechaników początkowo zdiagnozował do regeneracji (ale nie za taką kwotę!) więc mogłem zbić cenę przy zakupie auta xD ale mój mechanik stwierdził że założy zestaw, które samo bmw wypuściło - zestaw naprawczy maglownicy. Zero problemów czy luzów od wtedy, koszt parę stówek (chyba poniżej 500). Jak jesteś z okolic Krakowa to mogę ich polecić, robią dobrze jakościowo i cenowo.
  5. Moje pytanie w wątku to czy można to dołożyć do N52T, 28i, 2011? Jakkolwiek zmienia to mapy silnika? Nie interesuje mnie kwestia zawieszenia, a raczej trybów Eco, com, sport co do silnika i skrzyni (miałem takie w poprzednim i trochę brakuje możliwości wyboru zachowania auta i reakcji na gaz)
  6. Podobnież bmw stosuje bateryjki varty - według pracownika. Tylko szukając na ale drogo nie bierzcie od pierwszego lepszego najtańszej opcji, bo to jakieś leżaki lub podróbki, lepiej wziąć od kogoś co ma dobre opinie. A jak chcecie być w 100% pewni to BMW w każdym salonie sprzedaje nowe baterie, tylko cena też odpowiednia.
  7. Rozumiem 🙂 Masz może jakiś skan/zdjęcie/link tegoż schematu 🙂 ?
  8. Dziękuję, czy aby na pewno chodzi o F65? Schemat z 1 strony, o ile dobrze czytam, pokazuje do 55 za schowkiem. Czy chodzi o F55?
  9. Hej, a ja znowu powracam do tematu. Rozważam dalej zakup tych lamp, ale zastanawia mnie kwestia ich regulacji - te z aukcji mają regulację elektryczną. Rozumiem zmianę przełącznika świateł, ale czy coś jeszcze? Lampy same w sobie posiadają silniczek, ale w wiązce idącej do lamp widzę 4 kabelki - trochę powątpiewam, czy uwzględnia to elektryczną regulację wysokości lampy. Ktoś już coś robił w tym temacie?
  10. Cześć, gdzie znajduje się bezpiecznik zapalniczki PODŁOKIETNIKA? Nie działała zapalniczka przy kubkach, coś tam się musiało wylać, wymieniłem bezpiecznik jest ok - ale nie działa zapalniczka w środku schowka pod podłokietnikiem. Co zabawne dokładnie taką samą sytuację ma mój znajomy - kubki działa, schowek nie działa. Mam także zapalniczkę na tunelu dla pasażerów z tyłu i ta działa... Czy ona jest na oddzielnym bezpieczniku?
  11. Odświeżę kotleta, dziękuję za sugestie. Kolego @kriu, jeśli chodzi o te takie paski idące wzdłuż szyby, 1cm na jej całą wysokość, to jeden z nich (lewy, strona kierowcy) właśnie u góry odstaje. Poprawiłbym to, ale nie wiem, jak się za to zabrać. Czy to jest zamontowane na jakiś klej? (pytam bardziej pod kątem wizualnym, bo źle to wygląda, więc jak mogę ogarnąć bez wymagania 20 lat doświadczenia przy montażu szyb to poprawiłbym) Druga przesłanka skąd może ten świst pochodzić - przesmarowałem wszystkie uszczelki i na jakiś czas to ustało. Uszczelka prawych drzwi (pasażera) ma na sobie pęknięcie u samej góry. Jadąc autem, mam wrażenie iż świst pochodzi właśnie ze strony prawej, aniżeli lewej auta (gdzieś prawy środek, oczywiście na tyle na ile mogę przesłuchać z fotela kierowcy).
  12. No niestety, nie zgodzę się. Zakupiłem nową, sam wypakowałem i jestem bombardowany powiadomieniami "brak kluczyka - nie ruszysz" częściej, niż przed wymianą (wtedy może z raz czy dwa się zdarzyło, teraz notorycznie). Problemy ewidentnie po zmianie baterii... Niestety ale sprzedawane baterie, przez różnych sprzedawców, pochodzą z różnych źródeł i jak widać bardzo często to co dostajemy ostatecznie ma "zgubione" parametry produkcyjne. Stąd pytanie o źródło.
  13. O, dzięki za informację. Oryginalna - skąd kupowana? W "salonie" :D ?
  14. Jaki przebieg? Interesujący temat, bo mam dokładnie ten sam silnik, rocznik...
  15. Hej, zwracam się do Was z drobnym acz irytującym na dłuższą metę problemem. Otóż - przy prędkości od 110 czy 120, zaczyna być słyszalny świst. Początkowo podejrzewałem panoramę - jednakże ostatnio kumpel siedzący na miejscu pasażera stwierdził, że to raczej z okolicy drzwi aniżeli panoramy. Niestety jako jedyna osoba posiadająca prawo jazdy w rodzinie nie jestem w stanie stwierdzić skąd dokładnie bo zawsze jestem na miejscu kierowcy, a przy 120 lepiej nie nasłuchiwać skąd to świst pochodzi kiedy prowadzę :d Czy jest to jakiś znany problem? Czy wystarczy np. wymiana uszczelki drzwi? Nie zauważyłem aby była jakaś popękana, jest ew. szansa iż już z wieku nie domaga? Ktoś miał podobny problem, na co patrzeć? Można powiedzieć że "oddaj do mechanika" - ale niestety takie prace często są spychane na margines albo w ogóle nie podejmowane... Jak podobnie z problemami RDC - gdzie rozwiązuje się to zmianą na czujnik przebicia opony :D Więc chcę się tym zająć sam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.