Skocz do zawartości

filipv6

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e34 524 TD

Osiągnięcia filipv6

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam, stoję przed ambitnym zadaniem wyciągnięcia całego tylnego zawieszenia - cel to regeneracja, wymiana elementów zużywalnych oraz piaskowanie i malowanie trawersy wraz z wahaczami. Czy ktoś się orientuje, czy gdybym szukał kompletu na podmianę, to cały ten element (sanki + wahacze) różnią się między sobą , w zależności od modelu z którego pochodzą (sedan/touring; manual/automat; diesel/benzyna; przedlift/polift)? Mam 524td manual z 1991, czy trzeba szukać zgodnego z moim dawcy czy znaleźć dowolne źródło w dobrym stanie i te elementy pasują plug and play? Most, ośie, czy hamulce chciałbym przełożyć ze swojego auta, mam jednego dawcę na oku - limuzyna, 525i bez nivo, automat. pozdrawiam
  2. Witam wszystkich! jestem w trakcie prac blacharskich mojej e34 - sedan, 1991, Color: vulkan-grau(329). Mam problem z wykończeniem progów, czy ktoś może mi to wytłumaczyć w jaki kolor należy je pomalować i jaką powinny mieć one strukturę? Moje auto ma teraz wymienione oba progi, poprzednie (przed naprawą) były łącznie w trzech różnych (!) kolorach z powodu dawnych prac blacharskich (miejscami były czarne, szare i ciemniejsze szaro-niebieskie), teraz chciałbym żeby było ORI. Co mnie też zastanawia, progi miały strukturę "baranka", tzn, nie były gładkie. Rozmawiałem z kilkoma lakiernikami i teraz pytanie jak to pomalować - na czarno lub w jakiś odcień szarego? Czy do mojego koloru nadwozia, jest jakiś odpowiadający mu kolor spodu? Podobno na czarno były tylko m5 e34 (tak twierdzi malarz) ale sam już nie wiem co o tym sądzić?! dziękuję za pomoc, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.