Skocz do zawartości

hgfdsa

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320i

Osiągnięcia hgfdsa

  1. Udało Ci się wyjaśnić sprawę?
  2. Może się rozrząd rozciągnął lub przestawił.
  3. U mnie był to walnięty sterownik. Wymieniłem cały wiatrak ze sterownikiem na sprawny, używany. Błędy 2EFE, 2F17 zniknęły, wszystko zaczęło działać poprawnie. U mnie było widać nadpalenie na płytce sterownika.
  4. Miałem to samo, był uszkodzony sterownik wentylatora . https://a.allegroimg.com/s1024/0c2a7f/6b88bfc84532bed25cf37ba38f7b
  5. Nie widzę dokładnie, w tym miejscu może ciec z którejś uszczelki w wymienniku woda-olej 5 lub 6 lub 11: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-09-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3191
  6. Cieknie z napinacza łańcucha rozrządu: https://ibb.co/pPd16rL Jest tam uszczelka nr 8: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-09-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3189 Jak masz stary napinacz najlepiej wymień całość: Przerabiałem temat u siebie. Nowy napinacz z ASO jest chyba poprawiony, różni się od starego.
  7. 95-110C to normalna temperatura pracy tego silnika, zazwyczaj utrzymuje się w okolicach 105C. Jeśli wskazania mieszczą się w tym zakresie nie szukałbym problemu.
  8. Jaki masz przebieg? Wymieniłbym komplet cewek najpierw.
  9. Przy VVT byłby stale świecący się check engine. Migający oznacza cewki/świece i wypadanie zapłonu. Do swojego N46 zamówiłem te cewki: https://allegro.pl/oferta/delphi-cewka-zaplonowa-bmw-1-3-tour-x1-x3-1-6-11111934915 Auto chodzi na nich idealnie, musisz jedynie zapięcia przełożyć ze starych cewek.
  10. Jeśli check miga to ewidentnie któraś cewka niedomaga. Na Twojej liście zrobinych rzeczy nie ma cewek. Wymień komplet cewek
  11. Najprościej kupić najtańsze fabryczne radio BMW Business do e90 (da się wyrwać za 50zł) i sprawdzić czy to wina radia czy trzeba instalacje przekopywać.
  12. Wymień servomotor, zrób jego adaptację. Jak 0 błędów i auto działa jak należy to nie przejmowałbym się tym. Tak to chyba powinno wyglądać: https://www.ebay.com/itm/131620069563
  13. 2EFE i 2F17 - miałem to samo, oba błędy rozwiązała wymiana wentylatora (razem z modułem) na oryginalny używany. Dodatkowo u mnie przez popsuty wentylator termostat pozostawał ciągle otwarty i silnik nie dogrzewał się. Po wymianie wszystko wróciło do normy. 2A6B,2A67 - to bład uszkodzonego servomotoru vvt, musisz wymienić na nowy (500zł).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.