Skocz do zawartości

Krzychu122

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 323i

Osiągnięcia Krzychu122

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, od ponad roku borykam się z dziwnym problemem, otóż podczas przyśpieszania (najczęściej 3 bieg, ale ma to raczej miejsce w momencie gdy silnik jest najbardziej obciażony) czuje sekundowy spadek mocy i w tym momencie słysze pisk. Z początku myślałem że to hamulce, wymieniłem przód i tył komplet na ATE i zregenerowałem wszystkie zaciski. Potem stwierdziłem że to może byś ślizgający pasek - wymieniłem wszystkie paski i rolki, łożysko alternatora, pompe wody, koło pasowe pompy wody. Nie mam pojęcia co to może być, od początku gdy mam auto jest bardzo słabe wspomaganie, może to wina pompy wspomagania która obciąża układ i powoduje ślizganie się paska? Dodam że nie huczy po max skręcie. Od jakiegoś czasu po rozgrzaniu silnika zauważyłem również że podczas pracy na wolnych obrotach czasami słychać 1-2 sekundowe dzwonienie (dźwięk zbliżony do luźnej podkładki/śruby). Kolejnym problemem jest huczenie po włożeniu transmitera w zapalniczke. Mam transmiter xiaomi, po włożeniu w zapalniczke słyszę huczenie które wraz ze wzrostem obrotów jest coraz głośniejsze i przy spadku jest ciszej. Dziwne objawy :D Będę wdzięczny za każdą pomoc.
  2. Witam! Auto nabyłem rok temu. Po zakupie wymieniłem czujnik wałka ssącego, nowy z aso ( był błąd crankshaft sensor), objawy takie ze auto bez mocy i długo kręciło. Przez długi czas było dobrze aż do dziś. Auto odpaliłem i po rozgrzaniu samochód sam z siebie zgasł na postoju, długo kręcił rozrusznikiem (jak odpalił to tak jakby miał znowu zgasnąć) itp. zauważyłem też ze z wydechu wydobywa sie niedopalona benzyna po przegazowaniu itp. Jeśli był odpalony to po dodaniu gazu ledwo się wkrecał na obroty. Podpiąłem kompa i błędy jakie miałem to: 100 Selftest ECU (od początku go mam i w sumie nie wiem co to jest, myślałem czy to nie w związku z tym ze poprzedni wlasciciel modyfikowal ecu bo mam odcinke przy 7200) 25 Lambda probe heating probe 1 55 Lambda probe heating probe 2 83 engine speed/crankshaft position sensor (znowu) No i teraz tak myślę, że może wcześniej właśnie powinienem wymienić czujnik wału (crankshaft) a nie czujnik wałka rozrządu (camshaft), wydaje mi się ze po wymienianie czujnika wałka rozrządu na nowy było ok, bo wymieniłem go jesienią gdzie nie było ciepło, a koniec końców trzeba i tak wymienić czujnik wału. Jak myślicie? Czy błąd od crankshafa może wskazywać coś innego niż czujnik wału? Będę wdzięczny za pomoc.
  3. Witam! Jestem posiadaczem bmw e36 coupe z seryjnym nagłośnieniem hifi i radiem CD business. Chciałbym wymienić głośniki z przodu pod nogami oraz z tyłu w półce. Z tego co się zorientowałem to z przodu jest 13 cm głośnik, zaś z tyłu 10cm. Zależy mi głównie na czystym dźwięku, bas również mile widziany, ale subtelny ;) Z tego co wiem to seryjny zestaw hifi posiada wzmacniacz. Nie chcę kupować kolejnego wzmacniacza ani tuby. Proszę wobec tego skupić się na samych głośnikach, biorąc pod uwagę mój aktualny setup. Budżet na głośniki przód i tył to 1k. Wygłuszę na pewno okolice głośnika pod nogami (pytanie czy trzeba tez wygłuszyć środek tam gdzie wchodzi głośnik, czy tylko okolice wokół głośnika?) Będę wdzięczny za propozycje :)
  4. Witam! Jestem posiadaczem bmw e36 coupe z seryjnym nagłośnieniem hifi i radiem CD business. Chciałbym wymienić głośniki z przodu pod nogami oraz z tyłu w półce. Z tego co się zorientowałem to z przodu jest 13 cm głośnik, zaś z tyłu 10cm. Zależy mi głównie na czystym dźwięku, bas również mile widziany, ale subtelny ;) Z tego co wiem to seryjny zestaw hifi posiada wzmacniacz. Nie chcę kupować kolejnego wzmacniacza ani tuby. Proszę wobec tego skupić się na samych głośnikach, biorąc pod uwagę mój aktualny setup. Budżet na głośniki przód i tył to 1k. Wygłuszę na pewno okolice głośnika pod nogami (pytanie czy trzeba tez wygłuszyć środek tam gdzie wchodzi głośnik, czy tylko okolice wokół głośnika?) Będę wdzięczny za propozycje :)
  5. Witam! Jestem posiadaczem bmw e36 328i, oryginał. Auto jakiś czas temu było na hamowni i wypluło 195km i 280nm - można uznać, że zdrowa seria. Auto kompletnie seryjne. Zakupiłem ostatnio zestaw schmiedmann kolektory + katalizatory i udało się dorwać wydech końcowy reuter motorsport S (eisenmann). Sekcja środkowa będzie przelot i za katami dorzuce x pipe. Pytanie: jakiego xpipe wrzucić? kto zrobi takiego że będzie to miało swoje zastosowanie? pyt2. jakich przyrostów mogę się spodziewać po montazu takiego zestawu? Przy 330ci widziałem, że ok 20km i 20nm wychodzi na +, ale 328 nie widziałem. Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi :)
  6. Osłone mam. Jak sprawdzę czy jest dobry przepływ?
  7. Dokładnie tak jak mówisz, tak powinno pracować wisko. Tymczasem moja wiskoza cały czas pracuje w ten sposób ze "dodając gazu przyśpiesza, a odejmując zwalnia" najgorzej na autostradziez przy wyższych prędkościach, bo wtedy pracuje dość szybko. Możliwe jest zeby chlodnica byla zawalona brudem i blokowala przepływ powietrza? Przez co wisko się od razu załącza bo nic jej nie schładza?
  8. Tak masz racje, działa zawsze. Rzecz w tym, że napisałem "działa cały czas wraz z obrotami silnika, jest zasprzęglona i reaguje na każde dotknięcie gazu". Możliwe, że coś napisałem nie zrozumiale. W każdy razie: pracuje cały czas zasprzęglona i jest wichura pod autem. Chłodzi auto wtedy gdy nie ma takiej potrzeby oraz obciąża reszte podzespołów np. pompe wody. Zwiększa spalanie, auto jest słabsze itp. (nie mówie tu o pracy sprzęgła wiskotycznego na biegu jałowym).
  9. Witam ! Mam problem z sprzęgłem wiskotycznym/wiskozą w bmw e36 2.5 170km. Od zakupu nigdy nie usłyszałem zasprzęglonego sprzęgła, pewnego razu jechalem i nagle stało się. Wiskoza zaczęła pracować cały czas, wraz z obrotami silnika. Mechanik polecił kupno nowego wisko, kupiłem wiskoze z sachsa. Przez jeden dzień pracowała poprawnie, a następnie zasprzęgliła się i ona również pracuje NON STOP, reaguje na każde dodanie gazu. Jeżdżę tak 500km z nadzieją że może coś się zmieni ale nic z tego, a nie chce dalej męczyć pompy wody i innych podzespołów. Teraz mam pytanie. Czy problem może być związany z wiskozą czy jest opcja, że coś jest nie tak np. z termostatem? Auto dosłownie po 2km trzyma pion, nagrzewa się bardzo szybko, ale nigdy nie było problemu z przegrzewaniem bądź niedogrzaniem silnika. Co może powodować awarię dwóch wisko ? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.