Skocz do zawartości

Altaro

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 4.4i 2004

Osiągnięcia Altaro

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Altaro

    Ringi

    na stornie niestety nie ma takich markerów za 159zl. Są jedynie te identyczne z allegro, w cenie 55zł. tym już nie zaufam.
  2. U mnie ogólnie lewe lusterko bardzo luźno chodzi i również przy próbie złożenia lusterka składają się następnie ponownie otwierają a lewe lusterko stuka 15 razy. Pamiętam że po zakupie zauważyłem że w mocowanie lusterka jest włożony kawałek plastiku po to żeby samo się nie składało od pędu powietrza. Na Allegro widzę takie zestawy naprawcze. https://allegro.pl/oferta/bmw-x5-e53-lusterko-elektryczne-zestaw-naprawczy-8998865565 Zastanawiam się czy to rozwiązałoby problem. Prawe lusterko stawia większy opór przy składaniu ręcznym.
  3. Altaro

    Ringi

    Ja kupiłem te LED markery z Allegro po 20 zł za sztukę i powiem wam że już muszę kupić trzeci komplet ani minęło nawet pół roku odkąd założyłem te pierwsze tak szybko się palą. Może ktoś z was ma lepsze doświadczenie i znalazł takie LED markery na Allegro które nie palą się po tygodniu?
  4. Chciałeś powiedzieć 8j tak bo z tego co się orientuję to z przodu jest 8 a z tyłu 9 prawda? I teraz masz 2 x 8j? Czy się pomyliłem i z przodu jest 9 a z tyłu 10?
  5. Nie do końca rozumiem czemu ma służyć ta homologacja? Generalnie co do felg nie posiadam kompletu na zimę i nie zamierzałem w tym roku kupować felg razem z oponami a same opony. Ale twierdzę po tym co piszecie że nie ma problemu by umieć tą samą szerokość opony tym samym felgi w tym aucie z tym silnikiem. Aktualnie wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem dokupić dwie takie same felgi aluminiowe ale o szerokości takiej jak mam z przodu i dopiero wtedy pomyśleć o komplecie 4 tych samych opon. I myślę o tych oponach Pirelli scorpion. Bo rozumiem że sama homologacja dotyczy gwarancji na x drive tak?
  6. Witam, temat oczywiście wielokrotnie wałkowany ale nigdy do końca nie rozwiązany. Problem dotyczy doboru opon zimowych do BMW X5 z x drive. Moim przypadku silnik to 4,4 i 320 KM. Nalepka sugeruje że przy kołach o rozmiarze 19 cali rozmiar opon powinien wynosić 255/50. Moje letnie opony natomiast mają następujące rozmiary z racji różnych różnych szerokości felg względem przodu i tyłu. Mianowicie z przodu mam 255/50 R19 natomiast na tyle 285/45 R19. Powiedzcie mi jak jej rozmiarów opon używacie do swoich X5 z tym silnikiem i z x-drivem. I czy aktualna różnica wysokości tych dwóch osi jest dopuszczalna? Jakich opon na zimę wy używacie które mógłbym kupić ponieważ jest ogromny problem z doborem. Pozdrawiam
  7. Znalazlem gościa który sprzedaje masę dyfrów na olx do BMW. Przed sprzedażą rozbiera jest diagnozuje i uszczelnia na nowo. Wysyła suche. Dałem 650 zł i chodzi super. Oryginalny nowy kosztuje 15k więc nie było mowy o takiej opcji. Przełożenie 4.10 oczywiście i po sprawie. Za naprawdę zapłacilem w sumie 650 dyfer 800 wymiana i 50zl olej, 200 zł Złoczew gumowe i po sprawie. Z rozmowy zrozumiałem że może jakieś inne dyfry warto było wkładać ale widzę że mówimy o jednym i tym samym. Oprócz kolegi wyżej który pisze mi o dieslach na przełożeniu bodajże 3.70?. W każdym razie sprawa zakończona i wszystko super.
  8. Winny być zawór płynu chłodzącego. Temat do zamknięcia.
  9. Zmagam się z tym samym problemem. Po naciśnięciu składania, Rozkładają się ponownie a lewe lusterko zaczyna strzelać z 15 razy zanim się uspokoi. Domyślam się że któraś krańcówka padła i teraz prośba o nakierowanie jakie zestawy naprawcze muszę kupić zebu to wszystko naprawić. Domyślam się że zestaw jakiś tulei też będzie potrzebne ponieważ lewe lusterko jest dość luzne. Proszę o jakieś porady z demontażu i instrukcje jak zregenerować te mechanizmy i gdzie kupić części. Pozdrawiam
  10. Szczerze Ci powiem że bardziej to pierwsze radio przypomina to moje niż to drugie choć faktycznie różnica jest widoczna. To drugie już wygląda nowocześniej natomiast moje aktualne bardzo przypomina to pierwsze. Słyszałem że sprzedają często kable 5m a nam niezbędny jest 6m żeby móc to puścić progiem. Oczywiście ogarnę to sam bez problemu. Jedyny to ten by kupić odpowiednią stacje. Też boje się żeby nie dać się wyrolować na ibus. Na YouTube krąży film o tym gdzie i jak kupic. A również przydałoby się takie sprawdzone źródło najlepiej z allegro zeby był jakikolwiek kontakt ze sprzedającym. No i powiedz mi ten ibus to faktycznie fajna sprawa? Masz np pod zegarami odległość w cm od przeszkody i menu w języku polskim?
  11. Najlepiej jakiś sprawdzony link by się przydał
  12. A widzisz. Inny odcień czanego jest? Stwierdził że sprzedają do tego i do tego a opis ten sam. Więc będę musiał ich dopytać. Szkoda że nie ma nic markowego i kompletnego z androidem...
  13. Oczywiście chodzi o przedni dyfer. Niestety nie bylo żadnych wcześniejszych oznak. Gazownik źle zrobił mapę, autem szarpnęło, odłączyło gaz potem znów włączyło i znów szarpnęło w odstępie mniej niż sekundy i to szarpnięcie zmieniło 1/3 zębów...
  14. Przyczyną wiadoma most przedni. Atak się posypał, zmieniło 1/3 zębatek. Nowy 9005zl plus wymiana. Z drugiej strony pojawia się pytanie. Jak można montować taki sam most w jednostce 3.0 i w 4.4i... masakra
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.