Skocz do zawartości

tomsone39

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530i 2000r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomsone39

  1. Zrobiłem właśnie test i niestety, zabarwilo się na zielono... także pytanie czy lepiej szukać słupka, czy ratować to. Boję się o ten ameliniowy blok...
  2. No właśnie jutro będę robił test. Pompa wody wymieniona 1 rok temu, termostat 2 lata temu, niedawno wymieniony zbiorniczek z korkiem bo strzelił, trójnik do nagrzewnicy, ale wydaje mi się że gdzieś widziałem kolor czerwony płynu na bloku za kolektorem ssącym. Auto nie jest katowane. Teraz jeszcze pękł odpowietrznik na wężu termostatu, bo włączam zapłon - włącza się pompka obiegu, bulgocze w układzie i leci przez zakręcony odpowietrznik. Założę metalowe.
  3. Cześć, zapewne temat wałkowany wiele razy, ale szukając informacji na ten temat, nie znalazłem nic konkretnego. A więc do rzeczy. Na 90% padła mi UPG. Silnik osiąga temperaturę 110st, wisko szaleje, być może to tylko nieszczelność i łapie powietrze, ale to jeszcze sprawdzę. Natomiast gdyby się potwierdziło, ze padła UPG to zastanawiam się co lepiej: swap czy naprawa tego. Słupki kosztują ok 5k, wymiana UGP wychodzi podobnie, ale.... to nasuwa się pytanie jak tym ameliniowym blokiem. Słyszałem, że warto dać zamiast śrub głowicy szpilki (sprzedaje to K64), bo inaczej gwinty się rwą w bloku.
  4. tomsone39

    E39 M54b30 zapach benzyny

    Cześć, zalałem 50L benzyny i zaczęło śmierdzieć benzyną z korka wlewu. Jeżdżę na lpg i zawsze mialem 15-20L i nigdy nie było czuc benzyny. Coś z odpowietrzeniem baku czy wystarczy wymiana korka? Bene czuc tak z metr od auta.
  5. A więc, najprostsze rozwiązania są najlepsze. Uszkodziła się ceramika i sonda raz coś łapała, raz nie. Po wymianie sondy problem rozwiązany
  6. Stało się po zmianie kolektorów z m54 na m52 bez katow. Sondy za kątami były wywalane przed zmianą i było ok. Obawiam się że trzeba będzie grzebać w sterowniku.
  7. No właśnie nie jest. Może inaczej opisze: Sonda bank1: wpięta we wtyczkę bank1 nie dziala, wpięta we wtyczkę bank2 dziala Sonda bank2: wpięta we wtyczkę bank2 dziala, wpięta we wtyczkę bank1 nie dziala. Ponoć na każdym przewodzie bank1 jest przejscie.
  8. Cześć, mam problem taki: silnik M54B30. Sonda przed katem, bank1 pokazuje błąd 150- lambda próbę voltage upstrem sensor 1. Faktycznie sonda bank 1 stoi na 0,43-044v, brak korekty paliwowej. Sonda bank 2 chodzi dobrze, podbija mocno dawkę. Zamieniłem wtyczki sond, czyli wtyczkę bank 2 podłączyłem do sondy bank1. Wtyczkę bank1 podłączyłem do sondy bank2. Sytuacja się zmienila: bank 1 zaczal pracować, bank 2 stanął. Mechanik przedzwonił przewody sondy bank 1 od kompa do wtyczki i twierdzi że są okej. Pytanie co dalej sprawdzic, czy od razu komputer do elektronika?
  9. tomsone39

    Eml/mil config E39 M54b30

    Czołem, czy ma ktoś instrukcje jak zrobić eml/mil config? Problem polega na tym, że ktoś wyrzucając sondy za katami nayebal coś z kontrolką check engine. Nie zapala się na zapłonie oraz nie zapala się gdy celowo wywołam błąd, który normalnie powoduje chcecka.
  10. Używka w oryginale to cały panel za 150-200zl żeby było co wyciągać. Kupiłeś te z Ali czy te podroby z allegro za 10zl? Patrząc po komentarzach z aliexpress, komplet jest za 100zl i ktos z PL to kupił, zrobił foty i komentarz. Wyglądają całkiem nieźle, więc chyba te zamówię. https://m.pl.aliexpress.com/item/4001240451105.html?spm=a2g0n.productlist.0.0.703a16d6bm5ISM&browser_id=70007d2b0a8e4defa4fa6f2331146196&aff_platform=msite&m_page_id=wgrhuekzccavlhxt188d8f2e2403f1eda612075c8e&gclid=&pdp_npi=3%40dis!PLN!105.24!84.18!!!!!%402100b69816872669888385052d0788!10000015424944939!sea!PL!0&isseo=y&algo_pvid=d4973dea-5e3f-457e-a48c-fdfb8269a347
  11. Standardowo, zaczęły pękać. Trochę to dziwne bo w e46 nigdy mi nie pękły.
  12. Widziałem to, ale bardzo się obawiam że będzie taki sam badziew co na allegro. Chyba że ktoś kupował te z Ali i są w miarę git
  13. Cześć, czy znacie kogoś, kto drukuje przyciski klimatyzacji na drukarce 3D? Oczywiście chodzi o popękane przyciski regulacji temperatury. A może ktoś z forum ma do sprzedania nie połamane.
  14. Cześć wam, naprawialiscie kiedyś pompowane lędźwie? U mnie się pompują ale po chwili wszystko ulatuje. Jakieś wskazówki jak się do tego dobrać? Jakiś zawór nie trzyma?
  15. Cześć, planuje usunięcie wkładów katalizatorow w m54b30 i potrzebuje waszej opinii. Najlepiej tych co zrobili taka operacje, a nie teoretyków. Otóż jakie odczucia po usunięciu? Wróciła moc, a może spadla? Bardzo czuć spaliny? Jest głośniej? Czy tylko na plus? Padła mi sonda lub jeden kat, teraz będę miał wyłączone obie sondy i myślę o usunięciu samych wkładów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.