Skocz do zawartości

wing4fun

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318i 143km 2007 2.0

Osiągnięcia wing4fun

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie zgodzę się z tym. Prowadnice były w złym stanie wiec trzeba było wymienić, natomiast rozrząd już prawie nie miał ślizgów, wiec nie rozumiem stwierdzeni że reszta bez sensu. Chyba że miałeś na myśli tylko sam problem oleju, to z tego co mi mówiono to uszczelniacze i prowadnice były problemem.
  2. Trochę czasu minęło ale mogę to podsumować. Płukanka i zmiana oleju nic nie dała więc auto trafiło do mechanika. Generalnie wymieniono: Uszczelniacze zaworowe Prowadnice Przy okazji też zrobiłem rozrząd, planowanie głowicy i nowe pierścienie. Oczywiście wszystkie uszczelki nowe ;). Raz że silnik pracuje o niebo lepiej a dwa że nie pożera oleju. Z tego co się dowiedziałem to problemem były uszczelniacze i prowadnice, były w opłakanym stanie wiec nic dziwnego że autko miało taki apetyt.
  3. Jesteś wielki! Działa jak ta lala :D. W sumie to też mi uświadomiłeś, że bezsensu jest kupować gotowców z modułem … wystarczą ledy z homologacją, przewody i przekaźnik.
  4. Dalej to samo, nawet podłączyłem bezpośrednio po klemę z przodu, dopóki nie odpalę auta to działa. Moim zdaniem to wina plusa z postojówek(angel eyes) prze skoki napięcia na plusie z postojowki moduł cały czas robi efekt mrugania. Jak sprawdzałem omomierzem to jest poniżej 12v z czego cały czas skacze 11.3->11.9. Jest opcja podłączyć to gdzieś indziej ?
  5. Ale mówisz o plusie głównym do modułu drl czy o plusie z postojówek który ma wyłączać ledy?
  6. Witam, Pacjent E91 z 2007, Bixenony nieskrętne. Autko sprowadziłem z dodatkowymi DRL w kratkach obok lamp przeciwmgielnych. Po włączeniu postojówek ledy migają. W pierwszej kolejności myślałem że stary moduł padł, więc kupiłem nowy, ale sytuacja ta sama. Moduł po otrzymaniu plusa z postojówek powinen gasić ledy, ale zamiast tego przygaszają się i migają. Myśle że jest to spowodowane skokami napięcia na plusie z postojówek, więc jako że posiadam Carly wyłączyłem mu monitorowanie napięcia na angel eye. Patent działa ale tylko do wyłączenia silnika. Po włączeniu znowu migają. Jakieś pomysły jak to ogarnąć ? Załączam filmik jak to działa
  7. No dobrze, w środę będę miał płukankę i olej to tak zrobię. Dam znać za jakiś czas w tym temacie jak rezultaty.
  8. 183 tys przebiegu. Ściągnięte z Niemiec. A jest sens próbować najpierw płukankę mu zrobić ?
  9. Właśnie mi się tez wydaje że to strasznie dużo, dlatego liczyłem na jakąś podpowiedź co sprawdzić jeszcze Ew co to może być. Błędu nie pamietam, ale jak czytałem na internecie to jest to błąd który się pojawia zawsze powyżej 300g siarki w katalizatorze i tak jak pisałem, puściłem mu tryb wypalania i wio aż zeszła do zera. Błąd się na ten moment nie pojawia ponownie. Innych błędów w ecu nie ma.
  10. Nox według mnie działa poprawnie. W sumie pare dni temu z komputera dałem mu wypalanie bo było 350g i zjechałem to do zera. Później usunąłem błąd i już się nie pojawia. Natomiast innych błędów nie ma. Co do agresywnej jazdy to w sumie można powiedzieć że prawie but w podłodze przy przyspieszaniu, ale na rozgrzanym silniku. Czyli mam rozumieć że w benzynie to normalne przy katowaniu ? Jeszcze doczytałem że może to być wina oleju i myśle aby mu wlać valvoline albo liqui moly zgodnie z zaleceniami producenta. Podobno był tu wlewany 5w40 ale biorąc pod uwagę wygląd filtra powietrza (a ponoć był wymieniany) to mam mieszane uczucia. Może warto zacząć od tego ?
  11. Dzień dobry, Stałem się posiadaczem e91 w benzynie 2.0 o mocy 143KM. Jest to moja pierwsza Beta i pierwsza benzyna. Autko bierze olej w dużych ilościach przy agresywnej jeździe (2-3l na 1000km) a mniej przy normalnej jeździe (0.5l na 1000km). Czytając różne tematy już sam nie wiem co to może być i proszę was o pomoc na jakie koszta mam się szykować. Po odpaleniu nie dymi, chyba że jest wilgotno to widać zwykłą pare po chwili. Po rozgrzaniu dalej nie dymi na jałowych obrotach, ale przy mocnej przegazowce już tak tylko że na czarno. Odkręciłem korek oleju i czuć wydmuchiwane powietrze a silnik zmienia obroty. Co do wycieków to mam jeden ale na ten moment to tylko pocenie się pod paskiem. I szczerze to już nie wiem czy odma czy nie odma czy uszczelniacze czy tez nie. Moc ma obroty nie falują, ale dolewki oleju denerwują. Załączam filmiki jak to wyglada i pokornie proszę o pomoc :). - dymienie
  12. wing4fun

    Śląskie

    Klubowicze, potrzebuje mechanika który wymieni uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy. E91 n43 w okolicach Tychów/Katowic, macie kogoś godnego polecenia ? Jak to kosztowi wychodzi ;)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.