Skocz do zawartości

krzkes

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f30 316i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzkes

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, jakieś nowe wieści u Ciebie? Udało się rozwiązać problem?
  2. Jaki rocznik oraz przebieg?
  3. Ja niestety wczoraj musiałem wziąć lawetę i zawieźć auto pod dom. Dziś rano odpaliłem i po 2/3 sekundach kręcenia udało się zapalić. W poniedziałek lub wtorek pojadę do mechanika zostawić mu auto do naprawy. Jak bede wiedział coś więcej to dam znać.
  4. Mam ten sam problem w f30 316i 2015r 216k przebiegu. 2 tyg temu był na diagnostyce i błąd od pompy paliwa. Nie byli pewni czy to na 100proxent pompa i kazali jeździć dalej. Aktualnie gdy silnik jest zimny to zapalam i jadę bez problemu. Ale jeżeli przejadę chociaż 10km i go zgasze na dłużej niż 15minut to nie mogę go zapalić. Aktualnie czekam wkurzony w samochodzie i provoje odpalić :v
  5. Czy spotkał się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
  6. Cześć, mam problem z BMW F30 316i Gdy silnik jest zimny to nie ma problemu z odpaleniem, uruchamia i normalnie jezdzi. Jednak gdy rozgrzany samochód wyłącze i zostawie, to nawet po 2h postoju gdy chce go uruchomić to jest problem z odpaleniem, odpala i gaśnie. I trzeba nawet 2/3 razy go próbować odpalac szybko dodając gazu zeby nie gasł. Pojawił się błąd usterka napędu lecz po ponownym uruchomieniu silnika błąd gaśnie. INPA pokazał błąd 11A002 lecz nawet nieautoryzowany serwis bmw nie moze potwierdzic usterki pompy paliwa ponieważ gdy silnik już uruchomi to jeździ normalnie. Jakies pomysly?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.